درب مخازن استیل کیمیا صنعت قم
شماره های تماس:
09123112341
09124123171
09122856171
09305856171

درب مخازن استیل

✳️ فروش درب مخازن استیل و واشرهای آب بندی ✳️

✳️ درب مخازن استیل برای کارخانجات صنایع غذایی و مجتمع های شیر دوشی✳️

درب مخازن استیل

✳️ جمع اوری شیر سراسر کشور و کارخانجات لبنیاتی سنتی و صنعتی

✳️ تولید انواع سیلیکون برای درب مخازن استیل

 

✳️ ما معمولا مخازن حمل شیر را در جاده های بین شهری ، بزرگراهها یا مناطق صنعتی دیده ایم . مخازن حمل برای جابجایی موادی که امکان جابجایی آنها بوسیله کامیونت های باری روباز و چادری میسر نمیباشد طراحی و ساخته میشوند . شاید هر کدام از ما به انواع آنها برخورده باشیم ، از مخازن حمل برای نقل و انتقال پودرها مانند سیمان فله و آرد های صنایع غذایی و برای مایعات از قبیل آب آشامیدنی ، روغن های خوراکی ، شیر خام ، اسید و مشتقات نفتی استفاده میشود .

✳️ استانداردهای طراحی و ساخت هر یک از این تانکر ها با دیگری متفاوت میباشد.

✳️ مخازن حمل استیل هم به نوبه خود دارای ویژگی های خاصی میباشد که به ضد زنگ بودن شهرت بیشتری دارند. از تانکر های حمل استیل در مواردی استفاده میشود که محصولات داخلی آنها مستقیماً با مواد غذایی ، شیمیایی با PH بالا و مواد دارویی مرتبط و در سلامت افراد جامعه بسیار مهم باشند .

✳️ ظرفیت قابل طراحی از 1000 الی 27000 لیتر در مخازن حمل تک جداره استیل و 1000 الی 24000 لیتر در مخازن دو جداره میباشد.

✳️ نوع ورق و آلیاژ مصرفی بسته به نوع محصولات قابل حمل میتواند استنلس استیل 304 و 316 باشد . 

✳️ از مخزن حمل استیل تکجداره در جابجایی مایعاتی استفاده میشود که دمای هوا بر روی مواد در حال حمل تاثیری نداشته باشد مانند : آب ، روغن خوراکی ، روغن زیتون و …….

✳️ از مخزن حمل استیل دوجداره برای جابجایی مواد و مایعاتی استفاده میشود که حمل و نقل آنها باید در دمای خاصی باشد و تغییر دمای و دمای محیط بر روی کیفیت و دوام محصولات در حال انتقال تاثیر گذار خواهد بود مانند : شیر ، خامه ، خون و …..

✳️ از مخزن حمل مواد شیمیایی نیز برای جابجایی مایعاتی استفاده میشود که دارای PH بالا بوده و باعث خورندگی و آسیب رسیدن به عموم جانداران میگردد .

مدیریت : امیر مرادی

 

 

 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

 

 

 

 

درب مخازن استیل , واشرهای آب بندی  , سیلیکون ,  کیمیا صنعت قم ,