Address & Contact

Our Address

کردستان،سنندج،خیابان چهارباغ، روبروی استادیوم ملکی نی

Telephone

درب پنجره توری درب شیشه تک جداره مروارید کرد

✳️انواع توری پنجره 

🌟توری پنجره را می توان با توجه به نوع پنجره و قاب آن به دو نوع تقسیم کرد:

🔸🔹توری ثابت 
🔸🔹توری متحرک 

✳️جنس توری پنجره 

🔵توری پنجره UPVC

🌟💎این نوع توری از نوع خاصی الیاف فایبر گلاس ساخته می شود و معمولا برای پنجره های UPVC نصب می شود. ضد گرد و غبار هستند و در تابش نور و عبور هوا اشکالی ایجاد نمی کند. همچنین مانع دید منظره اطراف نمی شود. در مقابل نور مستقیم آفتاب مقاوم هستند و دچار پوسیدگی و آسیب ناشی از تابش خورشید نمی شوند. توری UPVC شامل توری ثابت و متحرک است. نوع متحرک آن مدل های مختلفی دارد که به معرفی آن ها می پردازیم.

🔸🔹توری پلیسه ای 
🔸🔹توری مگنتیک  
🔸🔹توری رولینگ 
🔸🔹توری ریلی 
🔸🔹توری لولایی 

⚡️توری پلیسه ای 

💎این نوع توری به توری آکاردئونی نیز شناخته می شود و بهترین مدل برای انواع پنجره ها به حساب می آید. توری پلیسه ای به صورت کرکره ای باز و بسته می شود. مقاومت بالایی دارد و راحت پاره یا خراب نمی شود. همچنین می توان آن را در دو سمت راست به چپ یا چپ به راست نصب کرد.

⚡️توری مگنتیک 

💎توری مگنتیک یا آهنربایی مانند توری پلیسه ای است. تفاوتی که با مدل پلیسه ای دارد این است که می توان آن را به صورت جمع شده از قاب پنجره جدا کرد در صورتی که قاب پلیسه ای قابل جدا شدن نیست. این نوع توری استحکام زیادی دارد و نصب آن آسان است و به دلیل قفل مگتنی که دارند به طور خودکار بسته می شوند.

⚡️توری رولینگ 

💎این نوع توری قاب ثابتی دارد و به صورت افقی یک طرفه، افقی دو طرفه و عمودی باز و بسته می شوند و قابل باز شدن به صورت کرکره ای نیز است.

⚡️توری ریلی 

💎توری ریلی برای درب و پنجره های ریلی مناسب است. قاب آن روی ریل پنجره نصب می شود و حرکت می کند. می توان آن را هم از راست و هم از چپ باز و بسته کرد.

⚡️توری لولایی 

💎توری لولایی مانند پنچره های معمولی و از طریق لولا باز و بسته می شود. پس به فضای زیادی برای باز و بسته شدن احتیاج دارند. عمر این نوع توری ها طولانی نیست و معمولا برای درب های ورودی استفاده می شوند.

🔵توری پنجره آلومینیومی 

🔶توری آلومینیومی برای پنجره های آلومینیومی و آهنی استفاده می شود و از جمله توری های قدیمی است. این نوع توری با گذر زمان تغییر رنگ می دهد و از لحاظ پاکسازی و زیبایی مشکلاتی به وجود می آورد. از ورود نور جلوگیری می کند و مانع دیدن مناظر اطراف می شود. توری آلومینیومی شامل انواع زیر است:

🔸🔹توری لالایی آلومینیومی 
🔸🔹توری ثابت آلومینیومی 
🔸🔹توری ریلی آلومینیومی 

🔺توری گالوانیزه: توری پنجره گالوانیزه بسیار محکم و مقاوم است و به دلیل آن که در مقابل تغییرات دما مقاومت دارد، برای فضاهایی که تغییرات ناگهانی دما دارند بسیار مناسب است. همچنین در برابر تغییر رنگ مقاوم است.

🔺توری پنجره امنیتی: توری پنچره امنیتی قاب محکم و ضد زنگ از جنس فولاد یا قاب آلومینیومی ضخیم دارد و از توری معمولی مقاوم تر است و در برابر ضربه آسیبی نمی بیند.

✳️پنجره‌‌‌های upvc 

💫در حال حاضر یکی از پر مصرف ترین پنجره‌‌‌های دنیا پنجره upvc میباشد. در گذشته پنجره‌ها اغلب نقش نورگیرخانه و یا ساختمان را بازی میکردند اما با افزایش جمعیت , افزایش آلودگی صوتی و آلودگی هوا باعث شد تا پنجره‌‌‌های UPVC ساخته شوند.

💫یکی از مهم ترین مزایای پنجره UPVC عایق بودن آن است. پنجره‌‌‌های دو جداره بر عواملی چون: ورود گرد و غبار ,آلودگی صوتی وآلودگی هوا کاملا عایق میباشند. این ویژگی در محصولات آچیلان در , آرامش و رفاه را به افراد باز گردانده تا در خانه یا محل کار خود , بدون وجود صدای مزاحم یا هوای آلوده به استراحت یا کار بپردازند.

💫پنجره‌‌‌های یو پی وی سی , از ایمنی و امنیت بالایی برخوردارند و در مقابل ضربه بسیار مقاومند. این پنجره‌ها در مقابل شرایط بد آب هوایی (گرمای شدید ,سرمای زیاد,رطوبت بالا) تغییر شکل نداده و طول عمر با لایی دارند.

✳️مزایای استفاده از درب و پنجره دوجداره 
🔺صرفه جویی در مصرف انرژی 

درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره می‌توانند تا حد زیادی باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی شوند. این مدل پنجره‌ها مانع خروج هوای گرم داخل محیط و ورود سرما در فصل سرد می‌شوند و در فصل گرم سال نیز از خروج هوای خنک داخل جلوگیری می‌کنند.

🔺مانع ورود آلودگی 

درب و پنجره‌های دو و سه جداره از ورود گردوغبار و آلودگی به داخل محیط جلوگیری می‌کنند. از این طریق درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره در حفظ سلامت ما نیز تاثیر دارند.

🔺مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف 

این محصول به دلیل ساختار ویژه خود و مواد اولیه به کار رفته در آن در برابر رطوبت، باران، آفتاب و … مقاوم است و به سرویس مداوم احتیاجی ندارد.

🔺عایق سر و صدا

درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره می‌توانند حکم یک عایق مناسب برای سر و صدا را داشته باشند. این محصولات می‌توانند آرامش را به شما هدیه دهند و سر و صدای اضافه را حذف کنند.

به مدیریت:جبار منیجه زاده

آدرس دفتر مرکزی : انتهای خیابان چهار باغ ، روبروی استادیوم ملک نیا
شماره تماس دفتر
087_33177630
09183782489
کارگاه شعبه یک : ابتدای جاده نایسز ، مجتمع صنعتی برازان ، جنب معاینه فنی شماره ۸، پنجره مروارید کرد
کارگاه شعبه دو : شهر حسین آباد، روبروی اتوبان اصلی شهر

 

تولید انواع شیشه دو جداره
دکوراتیو
مات
ساده
مشجر
سپور سیلور
رنگی
طلایی

 

انواع رنگ های مختلف لمینت

 

پنجره های رنگی و لمینت

 

 

ساخت تولید درب مروارید کرد در سنندج کردستان , ساخت و تولید پنجره توری مروارید کرد در سنندج کردستان , ساخت و تولید درب شیشه تک جداره مروارید کرد در سنندج کردستان , قیمت درب و پنجره توری در کردستان , قیمت درب شیشه تک جداره در کردستان , درب و پنجره دوجداره مروارید کرد در سنندج کردستان ,