Address & Contact

Our Address

اردبیل،خیابان وحدت،روبه روی پارک وحدت

Telephone

تولید درب و پنجره upvc و آلومینیوم هنرمند

🔷🔹 pvcu نوعی از پلاستیک است و جایگزینی برای پلی وینیل کلراید غیر پلاستیکی است. این ماده سفت و محکم شناخته شده است و به همین دلیل سخت بوده و انعطاف پذیر نیست. در برابر pvc مقاوم است که اغلب برای لوله و قاب پنجره استفاده می‌شود.

🔰 ویژگی­های درب و  پنجره upvc

✔️ کاملا سالم و بهداشتی

🔷🔹 پایایی upvc بسیار بالاست، خنثی است و با اکسیژن ترکیب نمی­شود. از این رو از نظر بهداشتی و سلامت این ماده کاملا بی­ضرر است و حتی در داخل بدن انسان مشکلی به ­وجود نمی­ آورد.

 

✔️ ضد آب

🔷🔹 از طرفی در پنجره های upvc گوشه­ ها با دقت زیاد جوش داده می­شوند تا از عدم نفوذ آب اطمینان کامل حاصل شود و یک لایه دو طرفه از TPE یا همان الاستومر ترموپلاستیک در اطراف درز و قاب قرار داده می شود تا بتواند شکاف را به طور موثر مهر و موم کند. پس نه خود پروفیل و نه درزهای گوشه هرگز اجازه عبور آب و رطوبت از پنجره را نمی­دهند.

✔️ عایق حرارتی و صوتی

🔷🔹 پنجره­ های upvc عایق حرارتی هستند و با حفظ گرما و سرمای محیط داخلی، مصرف انرژی را تا حد بالایی کاهش می­دهند.

🔷🔹 ویژگی سودمند بعدی عدم انتقال صدا است. پنجره upvc مزاحمت­های صوتی را تا یک هشتم (حدود ۴۳-۳۳ دسی بل) کاهش می­دهد و همین­طور از بهترین گزینه­ ها برای ترکیب با شیشه دوجداره است. 

✔️ مقاومت و دوام بالا

🔷🔹در شهرهایی با آلودگی بالا، پنجره upvc از جهت مقاومت در برابر خوردگی بهترین انتخاب است. به طور کلی upvc از بادوام­ترین پروفیل­ها به شمار می­رود زیرا هیچ­گاه نمی­پوسد، زنگ نمی­زند و رطوبت و خوردگی تاثیری روی آن ندارد.

✔️ سازگار با محیط زیست

🔷🔹 خوشبختانه پنجره upvc کاملا بدون سرب، سازگار با طبیعت و قابل بازیافت است. همچنین هیچ­گونه مواد زائدی برای چرخه طبیعت ندارد .

✔️ ضد سرقت

🔷🔹 درب و پنجره upvc مکانیزم قفل چند نقطه ­ای دارند که در داخل پروفیل یکپارچه شده­ اند. اگر ویژگی امنیت برای شما خیلی اهمیت دارد می­توانید این پروفیل ضدسرقت را با یک شیشه ضدگلوله یا ضدسرقت ترکیب کنید و از نتیجه عالی آن لذت ببرید.

✔️ مقاومت در برابر آتش­سوزی

🔷🔹 پنجره یو پی وی سی به دلیل ساختار خود (غلظت کلر بالا و ترکیبات ضد اشتعال) مقاومت فوق­العاده ­ای در برابر آتش دارد. احتمالا موافق هستید که این ویژگی در مواقع بحران تا چه حد برای حفظ ایمنی ساکنان مفید است.

✔️ مقاومت در برابر شرایط جوی

🔷🔹 در پنجره­ های upvc تمهیدات کامل جهت مقاومت در برابر شرایط جوی در نظر گرفته شده است. در ترکیب این پنجره از پلی وینیل کلرید، تثبیت کننده، دی اکسید تیتانیوم 7% و … استفاده شده است. این ترکیبات در برابر تغییرات شرایط جوی، اشعه خورشید و ماوراء بنفش، برف و باران و … تغییر شکل نمی­دهند و پروفیل دوجداره را برای استفاده در هر وضعیت اقلیمی مناسب می­کند.

✔️ زیبایی ظاهری

🔷🔹 در خصوص رنگ­ پذیری باید بگوییم که upvc خام سفید است، اما قابلیت رنگ ­پذیری مطلوبی دارد، تمام سلایق را پوشش می­دهد و طبق خواسته شما رنگ­های مختلفی روی آن قابل اجرا است. در کنار رنگ و مدل انتخابی شما، پروفیل پنجره دو جداره upvc با سطوح صاف و گوشه ­های جوش شده شکل ظاهری تمیز و زیبایی را برای خانه شما به همراه می­ آورد.

✔️ قیمت پنجره یو پی وی سی

🔷🔹 عامل موثر آخر در خرید، قیمت و هزینه پنجره است. احتمالا با خواندن تمام مزایای بالا فکر کرده­ اید قیمت پروفیل upvc یک رقم نجومی است! اما بگذارید به عنوان مزیت آخر ذکر کنیم که پنجره upvc قیمت کاملا مناسب و مقرون­ به­ صرفه­ ای دارد.

✳️ درب و پنجره آلومینیومی دوجداره چیست؟

🔷🔹 درب و ٖپنجره دوجداره آلومینیومی یا درب و پنجره‌های ساخته شده از پروفیل‌های آلومینیومی، نوعی از درب و پنجره‌ها هستند، که از گذشته تا زمان حال مورد استفاده قرار گرفته‌اند. در واقع درب و پنجره آلومینیومی یکی از انواع قدیمی پنجره‌ها به حساب می‌آید، که نسل اول آن در زمان گذشته طرفداران بسیاری داشته است.

🔷🔹 نسل اول درب و پنجره‌های آلومینیومی، با استفاده از میل‌گردهایی به هم متصل می‌شدند و امکان نداشت، که آن‌ها را تبدیل به درب و پنجره‌های دوجداره کرد.

🔷🔹 به این ترتیب، برای بالا بردن کیفیت این جنس از درب و پنجره‌ها، نسل دوم آن‌ها که به درب و پنجره‌های اس تی معروف بود، تولید و وارد بازار شد. درب و پنجره‌های اس تی قابلیت دوجداره شدن را داشتند اما باز هم درزهایی در آن‌ها وجود داشت، که باعث می‌شد معایبی داشته باشند.

مدیریت :فیروزهنرمند

 

Upvc چیست , معایب پنجره یو پی وی سی , محاسبه قیمت درب و پنجره upvc  , قیمت درب یو پی وی سی دستشویی ,