ساخت نصب وتعمیر درب وپنجره دو سه جداره upvc و توری پلیسه

💥💥 گروه صنعتی شمال 💥💥

💠 تولید و نصب درب و پنجره های دو و سه جداره UPVC💠
💠 تعویض پنجره های قدیمی (چوبی ،آهنی ،آلومینیومی) با پنجره های دو و سه جداره بدون نیاز به تخریب در کمتر از یک روز با تضمین عایق صدا💠

💠  رگلاژ و تعمیرات درب و پنجره های UPVC 

💠 تبدیل پنجره های تک حالته به دو حالته

💠 توری های پلیسه

💠 مزایای استفاده از درب و پنجره دوجداره یا درب و پنجره سه جداره

💠 صرفه جویی در مصرف انرژی

درب و پنجره های دوجداره و سه جداره می‌توانند تا حد زیادی باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی شوند. این مدل پنجره ها مانع خروج هوای گرم داخل محیط و ورود سرما در فصل سرد می‌شوند و در فصل گرم سال نیز از خروج هوای خنک داخل جلوگیری می‌کنند.

💠 مانع ورود آلودگی

💠 درب و پنجره‌های دو و سه جداره از ورود گردوغبار و آلودگی به داخل محیط جلوگیری می‌کنند. از این طریق درب و پنجره های دوجداره و سه جداره در حفظ سلامت ما نیز تاثیر دارند.

💠 مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف

💠 این محصول به دلیل ساختار ویژه خود و مواد اولیه به کار رفته در آن در برابر رطوبت، باران، آفتاب و … مقاوم است و به سرویس مداوم احتیاجی ندارد.

💠 عایق سر و صدا

💠 درب و پنجره های دوجداره و سه جداره می‌توانند حکم یک عایق مناسب برای سر و صدا را داشته باشند. این محصولات می‌توانند آرامش را به شما هدیه دهند و سر و صدای اضافه را حذف کنند.

💠 توری پلیسه ای با نام های دیگری از جمله توری تاشو و توری آکاردئونی در بازار موجود میباشد . توری های پلیسه قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده ای دارند

و این ویژگی ( متحرک بودن ) سبب باز و بسته شدن راحت این توری ها در قاب آلومینیومی میشود. درحالی که توری های ثابت فقط هنگام شستشو و نظافت از فریم خود جدا میشود.

💠 ویژگی اصلی توری پلیسه ای

💠 مشخصات آلومینیومی با کیفیت بالا است که ثبات و دوام می بخشد
💠 عملکرد عالی و طول عمر بالایی دارد.
💠 در برابر انواع شرایط آب و هوایی مقاوم است.
💠 نگهداری آن آسان است ، زیرا با آب قابل شستشو است

 

مدیریت : اسماعیلی

شماره های تماس:

09396983232 (واتساپ)
09112388608

 

نصب پنجره لولایی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ساخت آلاچیق شیشه ای

 

نصب در دوجداره گروه صنعتی شمال

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید درب و پنجره یو پی وی سی  , درب و پنجره یو پی وی سی , توری های پلیسه آکاردئونی  , درب و پنجره دو و سه جداره upvc , درب و پنجره , قیمت درب و پنجره upvc ,  درب و پنجره upvc  ,