Address & Contact

Our Address

تهران ، پردیس، شهرک صنعتی خرمدشت ، سیاه سنگ، کوچه صاحب زمان ، پلاک ۵۷

Telephone

تعمیر، نصب و تولید درب و کابین آسانسور معراج صنعت

▪️ گروه تولیدی معراج صنعت یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان قطعات آسانسور در کشور است که سال هاست. در این زمینه به فعالیت می پردازد تولیدات این مجموعه شامل درب و کابین و سایر قطعات آسانسور را می توان نام برد .

درب و کابین آسانسور

💫 درب آسانسور در دو نوع درب طبقه و کابین تولید می شود. این درب ها دارای قطعات و لوازم خاص خود می باشند. در مکانیزم درب کابین آسانسور قطعه ای به نام موتور درب وجود دارد که در عملکرد ایده آل درب نقش مهمی را ایفا می کند.

نصب درب طبقات مختلف آسانسور؛

💫 جالب است بدانید فضاسازی برای نصب درب آسانسور در مرحله آهن کشی انجام می شود. این فضا باید با دقت محاسبه و جایگذاری شود. همان طور که می دانید دو نوع درب در هر آسانسوری نصب می شود.

🔻🔻 درب کابین: این درب هنگام حرکت کابین آسانسور، حرکت می کند.

🔻🔻درب طبقات: این درب همان دربهایی هستند که در هر طبقه از ساختمان برای آسانسور تعبیه می شوند و در جای خود ثابت هستند.

🔻🔻 درب اتوماتیک: این نوع درهای طبقاتی که به درب های تمام اتوماتیک نیز معروف هستند هم زمان با درب کابین آسانسور، درب طبقه نیز باز و بسته می شود.

🔻🔻 درب لولایی یا نیمه اتوماتیک: این نوع دربهای طبقاتی آسانسور به جهت اینکه ساختاری شبیه درب های معمولی دارند و با دست باز و بسته می شوند به درب های لولایی معروف هستند. از طرف دیگر به این جهت که هنگام حرکت آسانسور یا نبودن کابین آسانسور در طبقه، درب قفل است و قابل باز کردن نیست به درب نیمه اتوماتیک معروف هستند.

 مدیریت  : محمد امین اسدی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

درب آسانسور , موتور درب آسانسور مهاموتور , تولید و پخش موتور درب آسانسور در تهران , درب آسانسور ,