گروه صنعتی گونای وین و گونای درب

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

شهر درب و پنجره عبدلی

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

شماره  تماس : 

09129681827
09387144929
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

مشاوره رایگان

با ۱۰ سال سابقه درخشان

⚜️ تولید و طراحی انواع درب و پنجره دوجداره و سه جداره upvc
⚜️ارائه انواع شیشه های دو جداره و تک جداره و توری
⚜️تولید و فروش انواع درب های ضد سرقت و درب اتاق
⚜️ارائه انواع درب های حمام سرویس (چوبی ضد آب ،pvc ،آلومینیومی)
⚜️آماده و سفارشی
⚜️شفارشات عمده با شرایط و قيمت مناسب ،جنس استفاده شده جنس بروز در بازار و یراغ استفاده شده جنس ترک مهندسی دقیق و تحویل فوری

⚜️⚜️تولید و نصب درتمام نقاط تهران ⚜️⚜️

⚜️تولید و ارسال به سراسر کشور⚜️

 

💠آدرس کارخانه : تهران جاده قدیم ساوه مابین گلستان و سبزدشت
💠فروشگاه : اردبیل مشکین شهر میدان خبرنگار

✳️پنجره‌‌‌های upvc 

🔺در حال حاضر یکی از پر مصرف ترین پنجره‌‌‌های دنیا پنجره upvc میباشد. در گذشته پنجره‌ها اغلب نقش نورگیرخانه و یا ساختمان را بازی میکردند اما با افزایش جمعیت , افزایش آلودگی صوتی و آلودگی هوا باعث شد تا پنجره‌‌‌های UPVC ساخته شوند.

🔺یکی از مهم ترین مزایای پنجره UPVC عایق بودن آن است. پنجره‌‌‌های دو جداره بر عواملی چون: ورود گرد و غبار ,آلودگی صوتی وآلودگی هوا کاملا عایق میباشند. این ویژگی در محصولات آچیلان در , آرامش و رفاه را به افراد باز گردانده تا در خانه یا محل کار خود , بدون وجود صدای مزاحم یا هوای آلوده به استراحت یا کار بپردازند.

🔺پنجره‌‌‌های یو پی وی سی , از ایمنی و امنیت بالایی برخوردارند و در مقابل ضربه بسیار مقاومند. این پنجره‌ها در مقابل شرایط بد آب هوایی (گرمای شدید ,سرمای زیاد,رطوبت بالا) تغییر شکل نداده و طول عمر با لایی دارند.

✳️شیشه دوجداره 

💫شیشه دوجداره همانطور که از نامش پیداست از دو جداره شیشه که به موازات هم قرار گرفته اند و فاصله بین آن ها با هوا یا مواد خشک کننده پر شده، تشکیل شده است.

💫این شیشه ها عایق بسیار خوبی در برابر انتقال صوت و هوا می باشند و با استفاده از آن ها می توان دمای اتاق را در حد تعادل نگه داشت. شیشه دوجداره در مکان های مختلف کاربرد دارد و به دلیل عدم انتقال گرما و سرما هوای محیط را در حد مطلوب حفظ می کند.

✳️درب های ضد سرقت 

🔹🔸درب ضد سرقت؛ همان‌گونه که از نامش پیداست، نسبت به درهای معمولی و حتی در مقایسه با نرده‌های حفاظتی (آکاردئونی) امنیت بیشتری به واسطه ویژگی‌های خاص خود در مقابل ورود سارقین دارد.ویژگی‌های خاص درب ضد سرقت مربوط به اجزای آن شامل ساختار درب، لولاها، چهارچوب، قفل و جنس در است.

🔹🔸درهای ضد سرقت برخلاف درهای معمولی در مقابل هر گونه فشار، برش، اهرم و دستکاری قفل دارای ایمنی بالایی هستند. این درها در مقابل آتش، گرما و سرما و نیز صدا عایق خوبی هستند.

🔹🔸لازم است این نوع درب به تناسب محل مورد استفاده انتخاب شود. به عنوان مثال، یک در ساده فلزی که از دو لایه ورق فلزی به ضخامت ۱ میلی‌متر و یک لایه عایق صدا و گرما در میان این دو ساخته شده، گزینه مناسبی برای خانه‌های آپارتمانی است که امکان ایجاد سر و صدای تخریب در توسط سارقین امکان‌پذیر نیست.

🔹🔸اما در خانه‌های ویلایی، در کارگاه‌های و جاهایی دیگری که سارقین زمان کافی برای تخریب دارند و سروصدای تخریب درب چالشی برایشان ایجاد نمی‌کند، لازم است از درهایی با ویژگی‌های خاص در اجزای آن‌ها استفاده کرد؛ مثلا ضخامت لایه‌های فلزی بیشتر باشد، یک شبکه فولادی داخل درب قرار گرفته باشد و مواد ضد برش، ضد مته، ضد اسید و ضد تخریب در داخل درب تزریق شده باشد.

✳️ویژگی‌‌‌های درب ضد سرقت  

💥در داخل درب‌‌‌های ضد سرقت از یک ورق فلزی محکم استفاده می‌شود که مانع از هر نوع ورود و نفوذ سارقان میگردد.

💥برخلاف درب‌‌‌های معمولی درب‌‌‌های ضد سرقت از یک نقطه به چهارچوب متصل نشده و با بهره گیری از قفل‌ها و ساختار گاو صندوق‌ها، درب‌‌‌های ضد سرقت از چندین نقطه به چهارچوب متصل میشوند که این خود از ویژگی‌‌‌های منحصر به فرد درب‌‌‌های ضد سرقت میباشد.

💥درب‌‌‌های ضد سرقت دارای عایق صوتی میباشند.

💥نصب آسان درب‌‌‌های ضد سرقت باعث شده است که در انتهای عملیات ساخت و ساز اقدام به نصب درب‌‌‌های ضد سرقت شود که این خود باعث میشود کمترین آسیب به درب وارد شود.

💥ساختار درب‌‌‌های ضد سرقت به گونه ای میباشد که بعد از نصب در چهارچوب غیر قابل اهرم کردن می‌باشند.

💥در اطراف درب‌‌‌های ضد سرقت از یک نوار یا زه لاستیکی به منظور جلوگیری از ورود گرد و خاک و همچنین جلوگیری از ورود سرما و گرما و اتلاف انرژی استفاده شده است.

💥در ساخت درب‌‌‌های ضد سرقت از سنگ پشم نسوز هم برای جلوگیری از حریق استفاده میشود که عایق حرارت میباشد ساخت این درب‌ها به گونه ای باید باشد که با رعایت استاندارد‌‌‌های لازم در هنگام آتش سوزی مانع از ورود و کمک رسانی نیروهای امدادی نگردد.

✳️توری پلیسه 

✨بهترین و مناسبت‌ترین توری برای تمامی‌پنجره‌ها، درب‌ها، بهارخواب‌ها و محیط‌های بزرگ توری پلیسه می‌باشد که قابلیت نصب از چپ به راست و همچنین از راست به چپ رادار است.این توری در هنگام بسته شدن مانند آکاردئون جمع می‌شود.امکان خرابی توری پلیسه کم است و به‌آسانی خراب و پاره نخواهد شد.

به مدیریت: عبدلی
09129681827
09387144929

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

مدل تاوریژ رویه راش دولنگه

مدل ونوس رویه pvc

مدل سه قاب رویه راش

مدل راپوت سی انسی رویه راش

مدل شیشه گرد رویه راش

مدل سارای رویه راش

مدل آبنوس رویه راش

مدل حلالی دورنگ رویه لامینوکس ضد خش

مدل خورشیدی رویه راش

مدل کهکشان رویه pvc

تولید و ارسال به سراسر کشور

 

 

درب های ضد سرقت

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

پنجره‌‌‌های upvc 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

درب های اتاقی

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

شهردرب و پنجره فروشگاه فروش انواع درب و پنجره upvc گروه صنعتی گونای وین و فروش انواع درب های ضدسرقت و درب اتاق گونای درب در اردبیل تولید و فروش انواع درب و پنجره های upvc و درب های ضد سرقت و درب اتاق در تهران تولید و ارسال در سراسر کشور