گروه تولیدی صنعتی یاس

شماره های تماس:

09124812248

09124812249

09124819574

09125819527

گروه صنعتی یاس 👇🏻👇🏻👇🏻

https://inoti.com/Company/625823/WebFiles/

 

https://www.instagram.com/omid__zarenejad/

 

💫تولید کننده درب و پنجره دوجداره upvc و کرکره برقی 
💫فروش و نصب کابینت و کمد دیواری 
💫فروش و نصب نرده استیل،فروش درب چوبی،درب ضد سرقت،اجرای لوله کشی گاز 
✳️پنجره‌‌‌های upvc 

🔺در حال حاضر یکی از پر مصرف ترین پنجره‌‌‌های دنیا پنجره upvc میباشد. در گذشته پنجره‌ها اغلب نقش نورگیرخانه و یا ساختمان را بازی میکردند اما با افزایش جمعیت , افزایش آلودگی صوتی و آلودگی هوا باعث شد تا پنجره‌‌‌های UPVC ساخته شوند.

🔺یکی از مهم ترین مزایای پنجره UPVC عایق بودن آن است. پنجره‌‌‌های دو جداره بر عواملی چون: ورود گرد و غبار ,آلودگی صوتی وآلودگی هوا کاملا عایق میباشند. این ویژگی در محصولات آچیلان در , آرامش و رفاه را به افراد باز گردانده تا در خانه یا محل کار خود , بدون وجود صدای مزاحم یا هوای آلوده به استراحت یا کار بپردازند.

🔺پنجره‌‌‌های یو پی وی سی , از ایمنی و امنیت بالایی برخوردارند و در مقابل ضربه بسیار مقاومند. این پنجره‌ها در مقابل شرایط بد آب هوایی (گرمای شدید ,سرمای زیاد,رطوبت بالا) تغییر شکل نداده و طول عمر با لایی دارند.

نصب پنجرهای دو جداره upvc

✳️کرکره برقی  

⚡️کرکره برقی نوعی درب ایمنی و حفاظ برای ساختمان است. این سازه فضای داخل را در برابر سرقت و ورود بیگانگان حفظ می‌کند. در مقایسه با درب‌‌‌های کرکره ای اهنی قدیمی، کرکره برقی و درب اتوماتیک کارایی بهتری دارند.

⚡️همین موضوع موجب شده تا هر روز کاربرد کرکره برقی بیشتر شود. طیف وسیعی از ساختمان‌‌‌های تجاری و فروشگاهی با درب‌‌‌های کرکره ای مقاوم، حفاظت می‌شوند. حتی در بسیاری از ویلاها و مجتمع‌‌‌های مسکونی نیز به دلیل سهولت کاربری انواع کرکره برقی، برای درب پارکینگ نصب شده است.

✳️کاربرد کرکره برقی 

💫کرکره‌‌‌های برقی عایق صدا و حرارت هستند و مانع ورود گرد و خاک به فضای داخل می‌شوند. این محصول دارای تنوع طرح و رنگ زیادی است و سازگاری خوبی با نمای ساختمان دارد. انواع کرکره برقی استاندارد به این زودی‌ها خراب نمی‌شود و نیاز به تعمیر ندارد.

💫با توجه به اینکه کرکره‌ها اغلب در فضای خارجی نصب می‌شوند، این سازه مقاومت خوبی در برابر شرایط آب و هوایی دارد.بارندگی و رطوبت و اشعه خورشید موجب پوسیدگی و یا رنگ پریدگی درب کرکره ای نمی‌شود. در مقایسه با کرکره‌‌‌های آهنی قدیمی‌این سازه طول عمر بسیار بالاتری دارد و قابلیت نصب در هر ساختمانی دارد.

✳️نرده استیل 

🔶نرده استیل به‌عنوان حفاظ در کنار پله‌ها استفاده می‌شود. استیل آلیاژی است که امروزه به‌طور کاربردی در هر مکانی از محیط اطرافمان استفاده می‌شود.نرده استیل یکی از انواع نرده می‌باشد که به دلیل زیبایی در طراحی و مقاومت در برابر رطوبت و شرایط آب و هوایی و زنگ نزن بودن استیل جایگزین بسیار مناسب و عالی نرده‌‌‌های کلاسیک می‌باشد. نرده استیل مدل‌ها و طرح‌‌‌های متنوعی دارد که بر اساس ظاهر داخلی و نمای ساختمان می‌توان از مدل‌ها و انواع مختلف آن استفاده کرد.

🔶نرده استیل برای حفاظت و ایمنی افرادی که در حال رفت و آمد از پله هستند در کنار دیوار و روی سنگ پله‌ها نصب می‌شود.نرده استیل به جز زنگ نزن بودن خصوصیت بسیار عالی دارد این است که شکل پذیر است و می‌توان در اشکال متنوع طراحی کرد.نرده استیل از آلیاژی در پایه آهنِ، که دارای مقدار حداقلی کروم است. آهن استفاده‌ شده در ساخت نرده دارای معایبی است اما با افزودن کروم به آهن، استیل به دست می‌آید که این عمل باعث مقاومت نرده استیل شما در برابر خوردگی‌ است.

طراحی و اجرای نرده استیل

✳️درب های ضد سرقت  

🌀درب ضد سرقت؛ همان‌گونه که از نامش پیداست، نسبت به درهای معمولی و حتی در مقایسه با نرده‌های حفاظتی (آکاردئونی) امنیت بیشتری به واسطه ویژگی‌های خاص خود در مقابل ورود سارقین دارد.ویژگی‌های خاص درب ضد سرقت مربوط به اجزای آن شامل ساختار درب، لولاها، چهارچوب، قفل و جنس در است.

🌀درهای ضد سرقت برخلاف درهای معمولی در مقابل هر گونه فشار، برش، اهرم و دستکاری قفل دارای ایمنی بالایی هستند. این درها در مقابل آتش، گرما و سرما و نیز صدا عایق خوبی هستند.لازم است این نوع درب به تناسب محل مورد استفاده انتخاب شود. 

✳️پنجره upvc دکوراتیو 

🔰پنجره upvc دکوراتیو یکی از انواع پنجره upvc طرح دار بشمار می رود که علاوه بر جلوگیری از اتلاف انرژی، در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان نیز نقش دارد.

🔰در واقع یکی از مواردی که در خرید پنجره دوجداره مورد توجه قرار می گیرد، انتخاب شیشه است. شیشه دوجداره دکوراتیو نوعی شیشه تزئینی است که در نمای ساختمان و معماری داخلی بکار برده می شود. این نوع شیشه ها را می توان بر روی انواع درب و پنجره یو پی وی سی نصب نمود.

 

طرح های اجرا شده دکوراتیو

✳️سقف کاذب چیست؟

💎سقف کاذب پوشش غیرباربری است که بعد از سقف سازه ای اجرا می‌گردد. نقش این سقف به عنوان یک عنصر معماری پوشاندن تاسیسات زیر سقف اصلی سازه، آکوستیک نمودن فضا، ایجاد حجم‌‌‌های دکوراتیو، جلوگیری از رطوبت و اتلاف دما، ایجاد بستر نورپردازی مدرن متناسب با فضا و … می‌باشد.

💎از جمله مواردی که در انتخاب سقف کاذب برای فضاهای مسکونی، تجاری، اداری و … از اهمیت ویژه ای برخوردار است می‌توان به سبک بودن، دسترسی آسان به تاسیسات پشت سقف کاذب در صورت بروز اشکال تاسیساتی، عدم آسیب به ساکنین فضا در زمان وقوع حادثه اعم از زلزله، سیل و آتش سوزی و همچنین توجه به جذابیت‌‌‌های معماری این عنصر ساختمانی نظیر تنوع بافت و رنگ، قابلیت انعطاف پذیری در اجرا و …. اشاره کرد.

شهرداری دانسفهان (اجرای دیوار کوب و سقف کاذب و پوستر و درب وپنجره )

به مدیریت:یوسفی رامندی

شعبه فروش پنجره و پروفیل: تهران،پونک،اتوبان اشرفی،بلوارمیرزابابایی،جنب بانک کشاورزی 
کارگاه تولیدی:دانسفهان،نبش بلوار امام
دفترفروش:بوئین زهرا،روبه روی دادگستری

 

 

 

 

 

 

تولید کننده درب و پنجره دوجداره upvc و کرکره برقی یاس در قزوین , تولید درب و پنجره دوجداره در قزوین , تولید درب و پنجره دوجداره upvc در قزوین ,  تولید کرکره برقی در قزوین , گروه تولیدی صنعتی یاس در قزوین , تولیدی درب و پنجره یوسفی , فروش کرکره برقی در بوئین زهرا , قیمت کرکره برقی در بوئین زهرا ,