تولید فروش دستگاه اتومات ونیمه اتومات برش لوله استیل و مسی بیهقی در تهران و سراسر کشور

✳️مشخصات فنی دستگاه برش لوله چیست؟
💫 تنظیم لوله

🔹🔸هنگام برنامه ریزی و چیدمان لوله ها ، جلوگیری از قوس زیاد ، منحنی های دلخواه ، خم شدن ترکیبات و بیش از 180 لازم است. قوس بیش از حد نه تنها ابزار را حجیم می کند ، بلکه به اندازه دستگاه برش لوله نیز بستگی دارد.

🔹🔸منحنی های دلخواه و خم شدن مرکب بسیار ناعادلانه است ، که به شدت مانع تولید مکانیزه و خودکار می شود و رهایی از کار سنگین دستی را برای اپراتورها دشوار می کند. ؛ قوس بیشتر از 180 است. قوس باعث می شود دستگاه برش لوله نتواند قالب را تخلیه کند.

💫 مقیاس شعاع خمش

🔺شعاع خمش فقط باید&را درک کند ؛ یک لوله ، یک قالب” ؛ و&”؛ چند لوله ، یک قالب GG”. در مورد یک لوله ، هر تعداد خمش و زاویه خمش وجود داشته باشد ، شعاع خمش آن فقط می تواند یک باشد ، زیرا دستگاه برش لوله CNC در طول تجربه خم شدن ماژول ها را مبادله نمی کند.

🔺این&است ؛ یک لوله ، یک قالب&؛ و” ؛ چندین لوله و یک قالب” ؛ به این معنی که تمام لوله های دارای مشخصات قطر بدون توقف فقط باید برای خم شدن اشکال مختلف لوله با مجموعه ای واحد از ماژول ها استفاده شوند حتی اگر شعاع خمش درب یکنواخت باشد. این به حذف تعداد ماژول ها کمک می کند.

💫 مقدار شعاع خم مناسب

🔹🔸اندازه شعاع خم شدن کاتتر اندازه مقاومت را هنگام خم شدن کاتتر تعیین می کند. سازگاری به طور کلی ، قطرهای بزرگ لوله و شعاع خمشی کوچک مستعد چین و چروک داخلی و علائم لیز خوردن در هنگام خم شدن هستند. تضمین کیفیت خم شدن دشوار است. بنابراین ، مقدار R قالب برش لوله به طور کلی 23 برابر قطر لوله است.

💫 سرعت خم شدن متوسط

🔺تأثیر مهم سرعت خمش دستگاه برش لوله CNC بر کیفیت فرم دهی این است: سرعت بسیار سریع ، ایجاد صاف شدن قسمت خم شدن کاتتر آسان است و گرد بودن نمی تواند نیازها را برآورده کند ، باعث کاتتر برای ترک خوردن یا شکستن سرعت بسیار کند است و ایجاد سوند آسان است.

🔺چین خوردگی و لغزش بلوک فشرده سازی و لوله با قطر بزرگ مستعد فرو رفتن در قسمت خم شدن کاتتر است. برای تعداد زیادی آزمایش روی این دو دستگاه برش لوله CNC ، مناسب است که میزان خم شدن کاتتر را 20 تا 40 درصد از حداکثر سرعت خمش مکانیکی تعیین کنید.

5. سنبه سازگار و موقعیت آن

🔹🔸میله هسته نقش مهمی در حمایت از دیواره داخلی شعاع خم شدن کاتتر دارد تا از تغییر شکل آن در طول تجربه خم شدن جلوگیری کند. امروزه تضمین کیفیت لوله های خانگی دشوار است اگر از سنبه برای خم و فرم دهی بر روی ابزار ماشین استفاده شود. انواع مختلفی از سنبه ها وجود دارد ،از جمله میلگردهای استوانه ای ، مندرس جهانی یکتایی ، دوتایی ، سه گانه و چهار توپی و میلگردهای تک و چند توپی جهت دار

✳️انواع برش آهن آلات 
🌟برش سریع آهن 

🔹روش هاش آسان تر و سریع تری برای برش انواع آهن آلات وجود دارد با این حال از روش های قدیمی مثل اره برقی نیز می توان برای برش آهن آلات استفاده کرد.

🌟برش با دیسک های سایش برنده

🔹این دستگاه چرخدار که مجهز به دیسک سایشی برنده است می تواند انواع آهن از جمله پیچ و مهره ، میلگرد و ورق را برش دهد.برای دوام بیشتر باید از تیغه هایی از جنس الماس استفاده شود که دارای قابلیت برش آهن هستند .

🌟برش آهن با اره های دایره ای 

🔹اره های دایره ای یک ابزای عالی برای برش آهن آلات هستند و قدرت برش آن ها به گونه ای است که انگار کَره را با یک چاقوی داغ برش می دهید.

🔹با استفاده از تیغه های برش این اره ها می توان آهن و فولاد با ضخامت های زیاد مثل 8.3 اینچ را برش دهید.باید مراقب باشید که تراشه های آهن به شما و وسایلتان آسیب نرسانند.تیغه های برشی دایره ای دو نوع هستند: تیغه های دندانپزشکی ارزان تر از تیغه های کاربیدی هستند.

🌟برش با اره زاویه دار 

🔹این دستگاه برش دقیق برای میله های آلومینیومی ، لوله زاویه دار کردن فلزات با یک تیغه و اره زاویه دار استفاده می شود که جهت برش فلزات غیرآهنی به کار می رود.اگر قسمت موتور این اره ها باز باشد می تواند توسط تراشه های فلز آسیب ببینید.

🔹گیره نگه دارنده می تواند خطر پرتاب شدن تراشه ها را کاهش دهد و نگه داشتن فلز را برای برش راحت کند.برش فولاد ضد زنگ با دیسک آسیابی انواع مختلف از فولاد ضد زنگ وجود دارد که برش برخی از آن ها مشکل می باشد. برای برشکاری قطعات کوچک ، یک دستگاه چرخشی مجهز به یک دیسک سایشی برنده می تواند نتیجه ی خوبی داشته و برای برش این قطعات مفید باشد.

🔹برش با تیغه ی آهنییکی از راحت ترین روش برای فلزاتی مانند آلومینیوم که خاصیت چکش خواری و نرم بودن را دارا هستند می توان با این تیغه آن ها را به راحتی برش داد.

🌟برش با ابزارهای حرفه ای 

🔹هنگامی که دسترسی به بعضی از قسمت ها مشکل است ، یک ابزار حرفه ای با یک تیغ تیز می تواند مشکل را برطرف کند.

🌟تطبیق تیغه با آهن 

🔹ابزار آلاتی که تیغه مناسب یا دیسک برشی دارند ، تقریبا می توانند هر نوع آهنی را برش دهند. از این رو تنها نکته مهم در برش تطبیق تیغه با آهن می باشد.در حالت کلی دو نوع فلز وجود دارد : آهنی و غیر آهنی ؛

🔹هر فلزی که دارای آهن باشد فلز آهن است و به تیغه های آهنی احتیاج دارد .

🌟برش نبشی و شبکه ا‌ی آهنی به کمک آسیاب 

🔹قطعات آهنی و غیر آهنی را می توان با استفاده از تیغه هایی از جنس قلع برش داد ، اما روش ساده تری نیز وجود دارد .به این صورت که تیغه الماسی را در قسمت زاویه دار چرخشی دستگاه ببندید و از آن مانند اره برای برش و یا سوراخکاری استفاده کنید .

🔹توصیه می شود از تیغه الماسی استفاده کنید که قابلیت برش آهن آلات را دارد ، حتی بسیاری از افراد از یک تیغه الماسی معمولی برای این کار استفاده می کنند.

به مدیریت:مجتبی طرزی

 

 

 

 

 

 

 

تولید ساخت دستگاه اتومات و نیمه اتومات برش لوله آهن الومینیوم بیهقی , تولید دستگاه اتومات برش لوله در ورامین , ساخت دستگاه اتومات برش لوله در ورامین , تولید دستگاه اتومات برش آهن در ورامین , ساخت دستگاه نیمه اتومات برش آهن در ورامین , تولید دستگاه اتومات برش آلومینیوم در ورامین , ساخت دستگاه نیمه اتومات برش آلومینیوم در ورامین , قیمت دستگاه برش لوله در ورامین , تولید دستگاه برش آهن در ورامین ,