Address & Contact

Our Address

بجنورد

تولید انواع دستگاه های میل لنگ تراش و ماشین‌سازی ایزی

❇️میل لنگ 

میل لنگ تراش ماشین‌سازی ایزی
◾️موتور حیاتی ترین بخش تمام وسایل نقلیه است که به حرکت وسیله نقلیه کمک می کند. یک موتور از اجزای مختلفی تشکیل شده است. میل لنگ و پیستون قطعات ضروری موتورهای رفت و برگشتی هستند. بدون این دو بخش حیاتی، موتورهای رفت و برگشتی نمی توانند کار کنند.

◾️در موتورهای رفت و برگشتی، پیستون مستقیماً از طریق یک شاتون به میل لنگ متصل می شود. میل لنگ به عنوان ستون فقرات موتور IC شناخته می شود. این وظیفه دارد که حرکت خطی پیستون را به حرکت دورانی تبدیل کند. با توجه به حرکت پیستون به سمت بالا و پایین کار می کند.

❇️میل لنگ چیست؟

◾️میل لنگ یک تجهیزات مکانیکی است که حرکت رفت و برگشتی پیستون را به حرکت چرخشی تبدیل می کند. یک میل لنگ از طریق یک میله اتصال به پیستون متصل می شود. هدف اصلی این شاتون دریافت حرکت رفت و برگشتی توسط پیستون و رساندن آن به میل لنگ است.

◾️میل لنگ تراشی از مهم ترین ابزار ماشین است.
◾️میل لنگ توسط شاتون حرکت می کند، این حرکت را به حرکت چرخشی تبدیل می کند و فلایویل را می چرخاند، که چرخ های خودرو را بیشتر به حرکت در می آورد.

◾️بدون میل لنگ، یک موتور رفت و برگشتی قادر به رساندن رفت و برگشت پیستون به محور محرک نیست. به عبارت ساده، یک موتور رفت و برگشتی نمی تواند وسیله نقلیه را بدون میل لنگ حرکت دهد.

◾️میل لنگ روی مکانیزم میل لنگ کار می کند. داخل بلوک موتور قرار دارد. میل لنگ شامل اجزای متحرک موتور آی سی می شود. میل لنگ و میل لنگ زیادی دارد. شاتون موتور از طریق این میل لنگ و میل لنگ با میل لنگ متصل می شود.

❇️دستگاه تراش

◾️برای تراشیدن میل لنگ با دستگاه تراش ابتدا قطعه کار را به قطعه کار را به سه نظام دستگاه تراش می بندیم کف تراشی می کنیم و سپس چند پاس قطعه کار را با دستگاه تراش رو تراشی می کنیم تا کلیه انحرافات میل گرد بسته شده بین سه نظام و مرغک گردان دستگاه تراش از بین رود. سپس در پیشانی قطعه کار سه عدد سوراخ توسط مته مرغک در دو طرف قطعه کار ایجاد می کنیم ویژگی سوراخ های ایجاد شده توسط مته مرغک که یکی در مرکز قطعه کار می باشد و دو سراخ با فواصل مساوی و متقارن با هم ایجاد می کنیم.

◾️سپس با ایجاد انحراف دستگاه مرغک ماشین تراش منوال به این صورت انجام می شود که یک مرغک ثابت به سه نظام دستگاه تراش می بندیم و قطعه کار را بین دو مرغک می بندیم و ضمن براده برداری با دستگاه تراش منوال بهتر است از ابزار شیار در میل لنگ های کوچک استفاده کنیم و همچنین می توانیم تیغچه تراشکاری که به ابزار گیر دستگاه تراش می بندیم را به اندازه دقیق و مورد نظر سنگ زنی کنیم.

از جمله مهم ترین دستگاه های مجموعه بزرگ ماشین ابزار ارائه بهترین انواع میل لنگ تراش می باشد.

❇️ کاربرد میل لنگ تراش  

◾️این دستگاه توانایی تراش میل لنگ را به بهترین شکل دارد.

◾️تراشکاری میل لنگ انواع خودرو های بزرگ و کوچک توسط این نوع دستگاه ها به راحتی انجام می شود.

🟢این مجموعه با در دست داشتن بالا ترین و بهترین کیفیت دستگاه ها توانایی ارائه بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت ها دارد.
🟢برای تهیه بهترین انواع دستگاه میل لنگ تراش می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.
مدیریت : ایزی
09151842402
05832311661
05832310422

 

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

سیلندر تراش CBCM
قابلیت تراش تمام موتورهای ۴ سینلدر بنزین و دیزل

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

سیلندر تراش و پولیش سیلندر موتورسیکلت و موتورهای تک سیلندر باغ کن و تیلر و روبین
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
ثابت تراش یک متر ودومتر ایزی تراش

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

پولیش LHCM2
تمام موتورهای ۴و ۶ سیلندر سبک و سنگین

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

پولیشMHCM
موتورهای ۴سیلندر بعلاوه پاترول و پرکنز ۴و۶ سیلندر

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

پولیش LHCM 1
تمام موتورهای ۴ و ۶ سیلندر سبک وسنگین

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

پولیش سیلندر ، همه موتورهای ۴ سیلندر بعلاوه پاترول و پرکنز ۴و۶ سیلندر

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

پولیش سیلندر مدل MHCM2

 

 

میل لنگ تراش ماشین‌سازی ایز ی , علایم سوختن واشر سرسیلندر , میل لنگ تراش , تست بلوک سیلندر خودرو , ماشین کف تراش ریلی  , ماشین سیت تراش , باز و بستن سرسیلندر