Address & Contact

Our Address

میاندوآب

Telephone

انواع دستگاه پرس کارتن و گونی اسماعیلی 

💠 خدمات تعمیر دستگاه بسته بندی و پرس کارتن💠 

💠 سازنده انواع دستگاه پرس کارتن و گونی در سایزهای مختلف و متفاوت تمام شاسی تا فشار ۴۰۰بار دستگاه ۲ چکه وسه چکه فشار از بالا💠

دستگاه پرس کارتن و گونی اسماعیلی

💠 صادرات به کشور های خاورمیانه

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

💠 پرس کارتن دستگاهی است که برای مچاله و فشرده سازی انواع کارتن استفاده می شود، و سیستم این پرس از نوع هیدرولیک می‌باشد.

💠 دستگاه پرس عمودی کارتن

این پرس‌ها در اصطلاح عمومی به پرس مچاله کن معروف هستند. شاسی پرس کارتن عمودی به دو صورت ساخته می‌شود. در یک نمونه از ناودانی به عنوان شاسی و بدنه پرس کارتن استفاده می شود . و در نوع دیگر از ورق تقویت شده به عنوان شاسی استفاده می‌شود. 

به دلیل فشار و نیروی زیادی که در حین پرس کردن ضایعات به بدنه پرس وارد می شود باید شاسی پرس از استحکام مناسبی برخوردار باشد. جک‌های استفاده شده در پرس هیدرولیک بر اساس ظرفیت پرس کارتن طراحی می شوند.

💠 جک پرس هیدرولیک

شافت این جک‌ها از جنس ck 45 و با روکش کروم هستند که در مقابل سایش و زنگ زدگی مقاومت دارند. برای این جک‌ها از سیلندر هیدرولیک فابریک استفاده می شود که داخل این سیلندرها هیدرولیک بصورت سنگ خورده و پرداخت هستند، که تلرانس این سیلندرها H8 می باشد.

💠 مزیت پرس کارتن برای کارخانجات بازیافت

از جمله عواملی که باعث خواهد شد کارخانجات و شرکت های بازیافت، ضایعات پرس شده را با قیمت خوب خریداری نمایند می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • کاهش هزینه نگهداری ضایعات و فضای اشغال شده
  • کاهش هزینه و زمان حمل و نقل ضایعات
  • جابجایی و بارگیری آسان ضایعات
  • کاهش نیروی انسانی

💠 خرید دستگاه پرس کارتن

از مهمترین تجهیزاتی که برای بازیافت کارتن و مقوا نیاز داریم، دستگاه پرس کارتن است. به طوریکه بدون وجود آن، عملاً کار بازیافت بسیار سخت خواهد شد. همانطور که اشاره شد این دستگاه می تواند کارتن را به هم فشرده کرده و حجم فضای اشغال شده توسط ضایعات را کاهش می دهد و حمل و نقل به کارخانجات بازیافت را آسان می نماید که این کارتن ها برای ساخت بسیاری از محصولات مانند کاغذ دیواری، دستمال کاغذی و کاغذ های نو مفید عمل کند. شرکتما در ارائه و فروش دستگاه پرس کارتن جزء معتبرترین سازندگان و طراحان به روز دستگاه های بازیافت محسوب می شود. جهت خرید تماس حاصل نمایید.

مدیریت : مهندس کیومرث اسماعیلی

 

 

دستگاه پرس کارتن , دستگاه پرس کارتن اقساطی , دستگاه پرس کارتن عمودی , دستگاه پرس گونی , تعمیر دستگاه بسته بندی پرس کارتن ,