دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی شمع افروز رهیاب

? طراح و مجری سیستم های حفاظتی ، نظارتی و شبکه

? ارائه و فروش انواع تجهیزات دوربین های مداربسته ، اعلان سرقت و هوشمندسازی

? شما هم ممکن است جزو افرادی باشید که دارای باغ و ویلا در مناطق خوش آب وهوا هستند که اوقات فراغت خود را در ویلا و باغ های خود سپری می کنید و در آنجا به تفریح و استراحت می پردازید.

? ویلا و باغ های شما نیز باید امنیت شان تامین شود و در مقابل تهدیدات باید ایمن گردند بسیاری از افراد برای تامین ایمنی باغ و ویلای خود از سرایدار و نگهبان استفاده می کنند ومعمولا اتاقی را در گوشه باغ برای سرایدار تعبیه می کنند و نیروی انسانی را برای محافظت از سرمایه های خود دخیل می کنند.

? بسیاری دیگر از افراد این امنیت را توسط سگ های نگهبان تامین می کنند اما این سگ های نگهبان نیز خود نیاز به مراقبت و نگهداری دارند.

? اما مناسب ترین راه و بهترین راه استفاده از پکیج های محافظتی دوربین های مداربسته و دزدگیر می باشد که هم امنیت بیشتری را ایجاد می کنند و هم نقش بسیار زیادی در کاهش هزینه ها دارد.

? در هر صورت انتخاب هریک از موارد زیر یکی از مواردی که خیلی برای شما مناسب می باشد وتوانایی شما را در افزایش ایمنی و نظارت بر باغ یا ویلایتان افزایش می دهد استقرار یک سیستم نظارت تصویری در ویلا می باشد

 

مدیریت : مهندس موسوی

?”دوربین مداربسته” چیست؟?
واژه “دوربین مداربسته” برگردان فارسی کلمه انگلیسی closet circuit television یا به اختصار cctv می باشد. معنی لغوی آن جعبه جادویی مدار بسته است و به دوربین هایی گفته می شود که در جای خود ثابت اند.
دوربین مداربسته به کلیه دوربین هایی اطلاق می گردد که در محل خود ثابت بوده و تصاویر را به یک یا چند محل ارسال می کنند. از آنجا که اغلب این دوربین ها در حفاظت، نظارت و سیستم های مانیتورینگ امنیت بکار می رود این واژه بیشتر به همین حیطه بر می گردد اما معنی فنی آن حتی دوربین های ویدیو تلفن و کنفرانس را نیز دربر می گیرد.

دوربین های دام dome

معنی لغتی کلمه دام dome گنبد است. در واقع دوربین دام به معنی دوربین گنبدی شکل بوده و عنوان دوربین های سقفی نیز درباره آنها بکار میرود. این دوربین ها بیشتر برای نصب بر روی سقف طراحی شده و در اشکال فانتزی و متفاوتی در بازار موجود است. صرف نظر از قابلیت دید در شب و یا نوع لنز یا نوع امواج به کلیه دوربین های سقفی گنبدی شکل دوربین دام گفته می شود.

دوربین های صنعتی

استفاده از این دوربین ها برخلاف نامشان در بازار ایران، منحصر به مصارف صنعتی نیست. این دوربین ها که نام اصلیشان دوربین های بادی body camera می باشد دوربین های مکعب مستطیل شکلی هستند که معمولا قابلیت نصب لنز بصورت جداگانه روی آنها تعبیه شده است. از آنجا که سایر دوربین ها قابلیت سوار شدن لنز یا تعویض آن را ندارند از این دوربین ها بیشتر در جاهایی استفاده می شود که زوم یا فکوس مطلوب باشد.
دوربین های صنعتی با قاب و یا بدون قاب در داخل و یا خارج ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

دوربین های مینیاتوری

دوربین های مینیاتوری یا mini camera همانگونه که از نامشان پیداست دوربین های مداربسته کوچک متداول در بازار هستند. از این دوربین ها بیشتر به عنوان دوربین های مخفی استفاده می شود. معمولا آنها را در جایی که می خواهند دوربین نامحسوس باشد بکار می گیرند.

دوربین های آی آر

به کلیه دوربین ها که از نور مادون قرمز برای تشخیص تصاویر استفاده می کنند دوربین های اینفرارد یا ir گفته می شود. در دوربین های مداربسته از این تکنولوژی بیشتر برای تشخیص تصاویر در تاریکی استفاده می شود. معمولا تعدادی led در اطراف لنز این دوربین ها نصب شده و بوسیله یک سنسور نور در تاریکی روشن می شوند.

دوربین های اسپیددام چرخشی

دوربین های چرخشی یا speed dome و یا ptz به کلیه دوربین های مداربسته گفته می شود که قابلیت چرخش دوربین در جای خود بوسیله کنترل کننده یا اتوماتیک فراهم شده باشد. از این دوربین ها بیشتر در مواقعی استفاده می شود که نیاز است که فرد تصاویر دوربین مداربسته را همزمان نظارت کند. از اینرو فرد می تواند با استفاده از قابلیت ptz سیستم های مداربسته ، دوربین را به هر جهت که می خواهد بچرخاند و در هر جا که می خواهد زوم کند. دوربین های اسپید دام به دلیل تعبیه شدن موتور روی آنها از قیمت بالاتری نسبت به سایر دوربین های مداربسته برخوردارند.

dvr چیست ؟
دستگاه ضبط تصاویر دیجیتال digital video recording که به اختصار dvr نامیده می شود یک سیستم نظارت و کنترل بر دوربین های مداربسته آنالوگ است. این سیستم قابلیت های فرآوانی را برای دوربین ها فرآهم می کند. از ضبط تصاویر با فرمت های تصویری و کیفیت های مختلف تا قابلیت های هشداری متنوع. ارتباط با شبکه و بکارگیری نرم افزارهای کاربردی.

دی وی آر ها شامل تعداد محدودی ورودی و خروجی تصویر و صدا هستند و همین محدودیت تعداد ورودی ها آنها را دسته بندی کرده است. دی وی آر های با ۴ ورودی تصویر را دی وی آر ۴ کانال (dvr 4ch) می نامند. به همین ترتیب تعداد کانال ها می تواند ۸ ، ۱۶ و ۳۲ باشد. دی وی آر های رایج در بازار از ۳۲ فراتر نمی روند. اینها استاندارد های ورودی تصاویر هستند گرچه ممکن است برخی از شرکت ها خصوصا شرکت های چینی تعداد ورودی های متفاوتی برای محصولات خود در نظر بگیرند.

 

دوربین های دام کیس جذاب

دوربین بولت

برد سونی
ضد آب و گرد و غبار

? NEW ?
?دوربین لامپی ۳۶۰?
برد دو مگاپیکسل سونی ۳۲۳ ?
⭕️انتقال تصویر بسیار آسان و بدون نیاز به دستگاه DVR
⭕️قابلیت استفاده به جای چراغ خواب
⭕️انتقال صدا دو طرفه

? NEW?
?۲MP WIFI Fish Eye Lens ?
⭕️دوربین فیش آی پانوراما
⭕️پخش صدای دو طرفه
⭕️انتقال تصویر آسان روی موبایل بدون نیاز به اینترنت
⭕️زاویه دید کاملا باز(واید) ۳۶۰ درجه
⭕️برد دو مگاپیکسل واقعی سونی۳۲۳

نمونه کار وزارت دفاع

شرکت فنی مهندسی شمع افروز رهیاب:
نصب و راه اندازی دودبین و دزدگیر اماکن
نورپردازی
باشگاه بدنسازی اومگا

برد سونی اسمبل شرکت شمع افروز رهیاب

نمونه کار انجام شده اداره ثبت احوال باینگان
Nvr SUNNEX برند

 

نمونه کار غرفه صنایع دستی طاق بستان
نمونه کارشبکه و وایرلس بیمارستان صحرایی ثلاث و باباجانی
نصب دوربین های نیرو انتظامی اسلام آباد غرب
چشمی پارادوکس کیفیت و قیمت عالی
دوربین های برد سونی next chip
دوربین ۲mp با سنسور سونی
برند VideoPark
دید درشب ۵۰ متر
۱۲ آپشن هوشمند
فشرده سازی H265+
درجه حفاظتیIP67
تکنولوری تشخیص حرکت (Motion Delection)
.نرم افزار مخصوص جهت کنترلر
.امکان نصب و کنترلرچندین دوربین و کنترل درنرم افزار
.امکان برقراری ارتباط دوطرفه
مزایا و مشخصات :
۱_بدون نیاز به کابل کشی
۲-کیفیت با دوربین ۱/۳و۳ مگاپیکسلی
۳-نمایش تصویر ۳۶۰ درجه
۴-دارای نرم افزار کنترلی برروی موبایل و تبلت و برروی سیستم عامل اندروید IOS
۵-پشتیبانی ازMemory SD CARDتا ۳۲ مگابایت
۶-قابلیت زوم دیجیتال
۷-قابلیت مکالمه دوطرفه با وضوح صدای بالا ۸-مجهز به سیستم مادون قرمز و دید درشب
۹- قابلیت ذخیره سازی برروی موبایل
۱۰- قابلیت فعال کردن Motion delection
۱۱- مجهز به IR CUT
سفره خانه سنتی قلعه گنج☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️
نصب و راه اندازی با نصابان حرفه ای و تحصیلکرده
دوربین ای پی همکار
دی وی ار چهار کانال فول

قیمت دوربین مداربسته برای منزل , دوربین مداربسته بیسیم , دوربین مداربسته , دوربین مداربسته داهوا , نمایندگی دوربین مداربسته , پکیج دوربین مداربسته , دوربین مداربسته لامپی , قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی ,