Address & Contact

Our Address

بندرعباس ، اسکله شهید با هنر

دوره غواصی تخصصی جوشکاری و برشکاری مروارید سیاه

?? مدرس غواصی صنعتی

?? جوشکاری زیر آب

?? جوشکاری زیرآب حرفه ای هیجان انگیز و پرسودی است. در این حرفه به دلیل شرایط خاص پروژه های زیرآبی نیاز به غواص صنعتی آموزش دیده ماهر می باشد که ضمن برخورداری از شرایط جسمی و روحی مناسب ، گواهینامه معتبر این حرفه را نیز در اختیار داشته باشد.غواصان صنعتی به واسطه شغلشان زندگی جدیدی را تجربه می کنند ؛ سفر به اعماق دریا و دیدن مناظری که اگر این شغل را نداشتند امکان تجربه کردن آن بسیار مشکل و در مواردی غیر ممکن می بود.این شغل جذابیتهای خاصی را برای علاقمندان به این حرفه فراهم آورده است. جوشکاری زیرآب جهت نصب سازه های چند منظوره ، سکوهای نفتی ، خطوط لوله زیرآبی ، تعمیرات کشتیها ، سدها ، نصب زیستگاههای دریایی و تعمیرات مربوط به نیروگاههای هسته ای کاربرد دارد.

?? اگر به دنبال ماجراجویی هستید و مشاغل اداری را نمی پسندید غواصی صنعتی و جوشکاری زیرآب تخصص مناسبی است. غواصان می بایست در شرایط ایمن به اجرای پروژه بپردازند. سرعت عمل یکی از فاکتورهای مهم در اجرای پروژه های غواصی محسوب می شود. به غواصان توصیه می شود جدا از مهارت جوشکاری زیر آب مهارتهای دیگری شامل برشکاری زیر آب ، بازرسی و عکاسی زیر آب را نیزبه خوبی فرا گیرند. صنعت ساخت و ساز زیرآب امتیازات مناسبی را برای جوشکاران زیرآبی که تخصصهای دیگری دارند، قائل است. برخی از غواصان از اشتغال به کار تعمیرات و نگهداری کشتیها لذت می برند. بعضیها از داشتن مشاغل مرتبط با صنایع نفت وگاز بهره می برند باید در نظر داشت که غواصی صنعتی طیف گسترده ای از فعالیتهای زیرآب را پوشش می دهد بنابراین غواصان فرصت کسب تجربیات متنوع کاری را خواهند داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

?? فرصتهای کاری جوشکاری زیرآب وغواصی صنعتی

?? فرصتهای کاری برای غواصان صنعتی به طور چشمگیری در خلیج فارس ، دریای شمال و خلیج مکزیک رو به افزایش است. اکتشاف منابع جدید نفت و گاز ، نگهداری و تعمیرات سکوها ی نفتی و تجهیزات زیرآبی و عملیات بهره برداری از میادین نفت و گاز باعث رونق بیش از پیش کسب و کار برای غواصان صنعتی گشته است. آسیبهای وارده به تاسیسات دریایی به دلیل طوفانهای شدید و شرایط اقلیمی دریاها ، فرصتهای جدید کاری جهت غواصان و جوشکاران زیرآب فراهم آورده است. شغل جوشکاری زیرآب می تواند نقطه شروعی جهت فراهم آمدن فرصتهای کاری متنوعی همچون بازرسی جوش وتستهای غیر مخرب ، مشاغل مهندسی و غیره بوده و در توسعه کسب و کار نقش مهمی داشته باشد. همه پلها و سدهایی که بیش از ۲۰ سال پیش ساخته شده اند را در نظر بگیرید ؛ این سازه ها به طور ثابت نیاز به بازرسی وتعمیرات دارند. برخی تخمین می زنند که بیش از ۹۰% از حجم فرصتهای کاری غواصی صنعتی در خلیج فارس می باشد.

پیدا کردن شغلی که بتوان با گذراندن دوره های آموزشی چند ماهه به درآمد خوبی رسید بسیار نادر است. صدور گواهینامه جهت غواصی صنعتی نیاز به آموزشهایی بسیار متفاوت ، نسبت به غواصی اسپرت دارد؛ چرا که غواصان صنعتی باید به گونه ای آموزش ببینند تا بتوانند در محیطهای صنعتی که اغلب دارای شرایط خاص هستند فعالیت نمایند.

 

آقای مجتبی سلیمانی زاده

 

 

جوشکاری زیر آب , دوره جوشکاری زیر آب , خطرات جوشکاری زیر آب , آموزش جوشکاری زیر آب ,