دکتر وحیده حافظی جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی و زیبایی زنان 

مجهز به بهترین لیزر در فیلد زنان

🤰🏻 بررسی و درمان اختلالات بلوغ🤰🏻
🤰🏻 بررسی و درمان اختلالات قاعدگی🤰🏻
🤰🏻 مراقبت های دوران بارداری🤰🏻
🤰🏻 مراقبت های پیش از بارداری🤰🏻
🤰🏻مشاوره تغذیه در تعیین جنسیت جنین🤰🏻

✨ مجهز به : دستگاه پلاسما ، دستگاه dbdپلاسما ، دستگاه سونوگرافی ، دستگاه لیزر انجلا ، برترین دستگاه لیزر در فیلد زنان

✨ درمان عفونت مکرر و زخم های مکرر دهانه رحم

✨ جراحی بدون بخیه و بدون درد

✨ لبیاپلاستی با لیزر

✨ واژینوپلاستی بدون جراحی

✨ درمان بی اختیاری ادراری

✨ درمان گشادی واژن

✨ سفیدکنندگی واژن

✨ جراحی بدون بیهوشی و بخیه

✨ لیزر ضایعات زگیل

✨ از بین بردن لک و اسکار جراحی

✨ درمان استریاهای بدن و حاملگی

✨ درمان لک های بارداری

✨ از بین بردن محل جراحی

✨آموزش حرکات ورزشی مناسب و موثر در بهبود سلامتی و آناتومی پس از زایمان طبیعی و سزارین

✨استفاده از بوتاکس در درمان واژینیسموس و مقاومت دردناک

✨غربالگری سرطان های زنان

✨مشاوره و درمان اختلالات دوران یائسگی

✨انواع جراحی های رحم و تخمدان ها لابیاپلاستی و جراحی زیبایی واژینال

✨استفاده از لیزر در درمان شلی واژن به منظور جوان سازی و برگشت استحکام و زیبایی واژینال و بهبود عملکرد جنسی در درمان غیر جراحی بی اختیاری ادرار

✨مشاوره و انجام جراحی بسته با دوربین(لاپاراسکوپی)

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

✨ زنان در طول زندگی خود به دلیل گذراندن مراحل مختلف فیزیولوژیکی و تغییرات طبیعی بدن در دوران بلوغ، چرخه قاعدگی، بارداری، زایمان و یائسگی با مسائل و مشکلات خاصی روبرو می شوند. بروز این مشکلات با توجه به سن، سبک زندگی و سوابق پزشکی هر فرد متفاوت است. در نتیجه، به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری ها لازم است با مراجعه منظم و انجام معاینات و چکاپ های دوره ای تحت نظر جراح و متخصص زنان و زایمان باشند.

✨ جراح و متخصص زنان و زایمان در ایران به پزشکی اطلاق می شود که پس از گذراندن پزشکی عمومی، دوره تخصص را سپری کند و موفق به اخذ مدرک بورد تخصصی زنان شود. حوزه تخصصی زنان و زایمان بسیار گسترده است. پزشکان می توانند با طی دوره تکمیلی تخصصی یا فلوشیپ حوزه تخصصی خود را گسترش دهند. آنان می توانند در یکی از تخصص های انکولوژی (بررسی و درمان سرطان اندام های تناسلی زنان)، اختلالات کف لگن، جراحی لاپاراسکوپی، پریناتولوژی (طب مادر و جنین)، نازایی و ناباروری به فعالیت بپردازند. به طور کلی، جراح و متخصص زنان و زایمان به درمان بیماری های زنان نظیر عفونت های مقاربتی، مشکلات قاعدگی، اختلالات هورمونی، موارد مربوط به مراقبت های بارداری، زایمان، حفظ بارداری های پر خطر و درمان ناباروی می پردازد.

✨ چه وقتی باید به پزشک متخصص زنان و زایمان مراجعه کرد؟

بسیاری از زنان تصور می کنند که در صورت بروز مشکل و یا بیماری باید به جراح و متخصص زنان و زایمان مراجعه کنند. باید گفت این تصور اشتباه است؛ چرا که برخی از بیماری های خاموش علامت خاصی ندارند و در صورت عدم تشخیص به موقع، می توانند تا مراحل بحرانی پیش روند.

جراح و متخصص زنان و زایمان با معاینات بالینی نظیر معاینه لگن، شکم، پستان ها و غدد لنفاوی می تواند سلامت عمومی بیمار را ارزیابی کند. همچنین پزشک با توجه به علائم، سن بیمار و عوامل خطرساز می تواند آزمایش های غربالگری نظیر تست پاپ اسمیر و HPV، واکسیناسیون، سونوگرافی و ماموگرافی را درخواست نماید. معاینات دوره ای رحم و پستان به تشخیص به موقع و سهولت درمان کمک می کنند. در بسیاری موارد، از ایجاد بیماری های عفونی و پیشرفت سرطان های رایج در میان زنان جلوگیری می شود. لازم به ذکر است سن خاصی برای مراجعه به جراح و متخصص زنان و زایمان در نظر گرفته نمی شود. به طور معمول، پیشنهاد می شود دختران در سنین بلوغ برای نخستین بار به متخصص زنان مراجعه کنند. این امر به آن ها کمک می کند تا بتوانند پاسخ سوال های مطرح شده در ذهن شان را در ارتباط با تغییرات بدن خود از پزشک بپرسند.

دکتر وحیده حافظی

01332114857

پزشک , پزشک زنان و زایمان , جراح و متخصص زنان و زایمان در رشت , درمان ناباروری در رشت , مشاوره پیش از زایمان , تغذیه دوران بارداری , مراقبت های دوران بارداری , درمان اختلالات بلوغ و قاعدگی , کلینیک پزشکی زنان و زایمان ,