Address & Contact

Our Address

شهریار،فردوسیه،خیابان دکتر حسابی،روبروی حمام قدیم،پلاک 1

Telephone

طراحی و اجرای پارتیشن دوجداره و تک جداره آلومینیوم و شیشه ای در شهریار تهران

🔰طراحی و تولید کمد و کابینت هایگلاس در شهریار تهران  
🔰اجرای پارتیشن دوجداره و تک جداره در شهریار تهران  
🔰طراحی اجرای پارتیشن دوجداره و تک جداره در شهریار تهران 

✳️کمد دیواری   

🔺کمدهای دیواری روکش چوب و تمام چوب با دوام و مرغوب می‌باشند و با توجه به امکان ایجاد کشو، قفسه، آویز و کانتر می‌توان نهایت استفاده را از فضا کرد.کمد دیواری‌ها به گروه‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شوند. کمد دیواری بر اساس نوع در آن به کمد با در‌های لولایی و کمد با درهای ریلی یا کشویی تقسیم می‌شود.

🔺نوع لولایی از دیرباز مورد استفاده بوده ولی این روزها با کوچک شدن خانه‌ها و اتاق‌ها نوع ریلی به علت اشغال کمتر فضا، مورد توجه بیشتری است.کمد دیواری در سبک‌های مدرن و کلاسیک ساخته می‌شوند که سبک مدرن به دلیل سادگی و کارایی بیشتر پرطرفدارترین مدل کمد دیواری جدید اتاق خواب است.

✳️انواع کمد دیواری 
💫کمد ریلی 

💥کمد ریلی، نوعی از کمد دیواری می باشند که در های آن هنگام باز و بسته کردن به صورت افقی روی ریل کشیده می‌شوند. به دلیل فرم خاص باز و بسته شدن، استفاده از آنها در اتاق های کوچک توصیه نمی گردد. برای دسترسی به داخل کمد نیازی نیست فضای خالی زیادی را در مقابل کمد ایجاد کنید.

💫کمد بدون در 

💥در سبک های مدرن کمد دیواری را بدون در می‌سازند و از نمای درونی کمد که لباس هایی پر از رنگ و طرح های مختلف است به عنوان ویترینی زیبا در دکوراسیون استفاده می‌کنند. چنین کمدی همیشه باید مرتب باشد و یکی از عیب های آن این است که نمی توانید وسایل شخصی را در آن بگذارید.

💫کمد دیواری توکار 

💥این مدل هنگام ساخت اتاق درون دیوار تعبیه می‌شود. به همین دلیل برجسته نمی باشد و فضایی را اشغال نمی کند. در دکوراسیون های مینیمال که توصیه می گردد، تمام لوازم اضافی را از خانه حذف کنند، این کمد دیواری انتخاب مناسبی می باشد.

💫کمد دیواری سراسری 

💥ممکن است تمام دیوار های اتاق با کمد دیواری پوشانده شود. بهتر است از ترکیب یک رنگ در کنار رنگ کمد استفاده کنید و فضا را خیلی شلوغ نکنید. این مدل کمد مناسب اتاق های بزرگ و روشن می باشد. برای اینکه فضای کمد دلگیر و تیره به نظر نرسد می توانید طرحی ساده و رنگی روشن برای کمد خود انتخاب کنید.

💫کمد دیواری آینه ای 

💥شما می توانید برای بزرگ نشان دادن فضا از کمد دیواری آینه ای استفاده کنید. سطح خارجی این کمد با آینه پوشانده می‌شود. به دلیل بازتاب نور و انعکاس فضای اتاق، عمق بیش تری به اتاق داده می شود و هم چنین فضا نیز بزرگ تر به نظر می‌رسد. از طرفی با وجود در های تمام آینه ای نیاز به داشتن آینه قدی و اشغال فضای اضافی ندارید. هنگام انتخاب یراق آلات و آینه وزن کلِ در را محاسبه می‌کنند و از آینه های ضخیم استفاده می کنند.

✳️کابینت های گلاس 

🔹🔸این نوع کابینت معمولاً از ام دی اف سفید و بخش‌‌‌های قابل رویت آن ودرب‌ها از جنس ورق «های گلاس» ساخته می‌شود. ورق هایگلاس نسبت به ام دی اف دارای روکشی قوی تر و ضخیمتر است (البته در یک سمت ورق؛ سمت دیگر ورق یک لایه نازک PVC سفید است).کابینت‌‌‌های گلاس از نظر ظاهری بسیار براق تر و دارای تنوع طرح زیاد و زیباتر از ام دی اف می‌باشند. عموماً قیمت‌‌‌های گلاس بیشتر از ام دی اف می‌باشد.

🔹🔸کابینت‌‌‌های از جنس هایگلاس گونه ای متفاوت از ام دی اف‌ها هستند که بسیار زیبا و شیک بوده و با سطحی براق در خدمت آشپزخانه‌ها قرار می‌گیرند. این نوع از کابینت‌ها نیز دارای قیمت بالاتری نسبت به ام دی اف‌‌‌های معمولی بوده و از ترکیبات رنگی متفاوتی بهره می‌گیرند.

🔹🔸گفته می‌شود که هایگلاس خط و خش می‌گیرد اما این حقیقت نداشته و پاکسازی آن به راحتی انجام می‌گیرد. البته باید توجه داشته باشید که به دلیل سطح براق این نوع از کابینت‌ها در رنگ هایی همچون مشکی اثر انگشت بر روی آنها به جا می‌ماند.

به مدیریت:محمدباقر اسکندری

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و اداری هایگلاس اسکندری در شهریار تهران , اجرای دکوراسیون داخلی در شهریار تهران , طراحی دکوراسیون داخلی در شهریار تهران , دکوراسیون داخلی اسکندری , تولید کمد و کابینت هایگلاس در شهریار , طراحی کمد و کابینت هایگلاس در شهریار ,