گروه صنعتی اکسین چوب مدرن

💫 طراحی و اجرای و ساخت انواع مصنوعات چوبی (اداری – خانگی )
💫 اجرای پروژهای تخصصی دکوراسیون و دیزاین داخلی
💫 طراحی و اجرای انواع  کابینت ،کمد دیواری، دیوارپوش و مصنوعات چوبی
✳️ ویژگی های کابینت های مدرن
💫کابینت های مدرن طراحی ظاهری ساده ای دارند 

🔸🔹همان طور که در مطلب سبک دکوراسیون مدرن توضیح داده ام، این سبک کاملا عملگرا و کاربردی است و جلوه ای ساده و بدون آلایش به فضای داخلی آشپزخانتان می دهد.پس طراحی کابینت های مدرن هم این ویژگی ها را دنبال می کند و مانند تصویر زیر از خطوطی مستقیم و صاف تشکیل می شود.

🔸🔹همان طور که در آشپزخانه مدرن بالا مشاهده کردید، این نوع کابینت ها بر خلاف کابینت های کلاسیک، درب هایی هموار و مسطح دارند.همچنین در سطوح آن ها هیچ گونه تزئینات اضافه و کنده کاری و منبت کاری وجود ندارد.

💫کابینت مدرن برای آشپزخانه های کوچک ایده آل ترین گزینه است 

🔸🔹توجه داشته باشید که در دکوراسیون آشپزخانه کوچک، هر جزئیات تزئینی و دکوری باعث شلوغ نشان دادن فضا می شود و فضای آن را کوچک تر جلوه می دهد.

🔸🔹بنابراین کابینت های مدرن بهترین گزینه برای آشپزخانه های کوچک است. پس اگر فضای آشپزخانتان محدود است، بهتر است این نوع کابینت را برای نصب کردن در آن انتخاب کنید.

💫برای ساخت کابینت های مدرن از جنس های متنوعی استفاده می شود 

🔸🔹چوب، سنگ و شیشه، از مصالح پرکاربردی هستند که از آن ها به فراوانی در فضاهای داخلی به سبک مدرن استفاده می شود. پس این نوع مصالح در ساخت این کابینت ها و کانتر آن ها کاربرد فراوانی دارند.البته باید بدانید که به کار بردن چوب و سنگ طبیعی، تولید کابینت و کانتر روی آن را بسیار گران و پرهزینه می کند.

🔸🔹پس به طور معمول مغزی کابینت از ام دی اف است و مانند تصاویر زیر روی آن از روکش های طرح چوب و سنگ استفاده می کنند.البته به غیر از طرح چوب و سنگ، برای آشپزخانه مدرن از روکش های ساده و هایگلاس نیز می توانید استفاده کنید که جلوه ای شیک به فضا می دهند.

🔸🔹توجه داشته باشید که جنس درب برخی از این کابینت ها را می توانید شیشه ای انتخاب کنید. تنها توجه داشته باشید که شیشه در این سبک نباید داخل قاب باشد و باید آن را یکدست انتخاب کنید.

💫کابینت های مدرن در رنگ های متنوع و مختلفی طراحی می شوند  

🔸🔹توجه داشته باشید که رنگ این کابینت ها به نوع روکش ساده یا طرح چوب یا سنگی که انتخاب می کنید، وابسته است.در واقع اگر طرح مد نظرتان چوبی یا سنگی باشد، رنگ این نوع روکش ها هم از آن ها تبعیت می کند و به طور معمول به صورت خنثی است.

🔸🔹اما روکش های ساده و هایگلاس علاوه بر رنگ های خنثی در رنگ های متنوع و جسورانه دیگری مانند قرمز و زرد نیز تولید می شود.۶. کابینت های مدرن فضای موثر زیادی دارند و جادارند!

🔸🔹یکی از مزیت های کابینت های مدرن نسبت کابینت کلاسیک این است که تاج ندارند. با این ویژگی در طراحی این کابینت ها از تمام فضای دیوار به صورت موثر می توانید استفاده کنید و آن ها را تا سقف ادامه دهید.همچنین داخل کشو و قفسه های این نوع کابینت ها فضای زیادی وجود دارد و با نصب اکسسوری های مخصوص به خوبی می توانید ظروف را داخل آن ها چیدمان کنید.

💫هزینه طراحی و اجرا کابینت های مدرن مقرون به صرفه تر از نوع کلاسیک است 

🔸🔹با توجه به جلوه ساده کابینت مدرن، هزینه طراحی و اجرای آن نسبت به کابینت های کلاسیک پایین تر است. پس اگر با توجه به بودجه مد نظرتان به دنبال گزینه های مقرون به صرفه ای هستید، این نوع کابینت ها را انتخاب کنید.

✳️ کمد دیواری 

🔸🔹مدهای دیواری روکش چوب و تمام چوب با دوام و مرغوب می‌باشند و با توجه به امکان ایجاد کشو، قفسه، آویز و کانتر می‌توان نهایت استفاده را از فضا کرد.کمد دیواری‌ها به گروه‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شوند. کمد دیواری بر اساس نوع در آن به کمد با در‌های لولایی و کمد با درهای ریلی یا کشویی تقسیم می‌شود.

🔸🔹نوع لولایی از دیرباز مورد استفاده بوده ولی این روزها با کوچک شدن خانه‌ها و اتاق‌ها نوع ریلی به علت اشغال کمتر فضا، مورد توجه بیشتری است.کمد دیواری در سبک‌های مدرن و کلاسیک ساخته می‌شوند که سبک مدرن به دلیل سادگی و کارایی بیشتر پرطرفدارترین مدل کمد دیواری جدید اتاق خواب است.

✳️ انواع دیوارپوش
🔺دیوارپوش‌ چرمی 

یکی از بهترین انواع دیوار پوش‌ها که در جهت شیک نمایش دادن معماری داخلی ساختمان‌های اداری، تجاری و مسکونی کمک شایانی می‌کند، دیوارپوش چرمی است. این دیوارپوش‌ها دارای ظاهری براق و نرم هستند که در برابر آلودگی صوتی و حرارت مثل یک عایق بسیار با کیفیت عمل می‌کنند.

🔺دیوارپوش چوبی 

دیوارپوش‌های چوبی، بیشترین کاربرد را در منازلی دارند که دارای کفپوش پارکت هستند. در این منازل می‌توان از دیوارپوش چوبی در رنگ‌های قهوه‌ای تیره و قهوه‌ای روشن برای ست کردن کفپوش و دیوارپوش استفاده کرد. با این کار جذابیت فضای خانه بیشتر شده و مکانی گرم و صمیمی را برای ساکنان فراهم می‌آورد.

🔺دیوارپوش سه بعدی 

دیوار پوش‌های سه بعدی با کمی مبلغ گران‌تر از نوع معمولی می‌تواند نیاز شما عزیزان، از یک دیوارپوش بسیار زیبا و باکیفیت را تامین نماید. این دیوارپوش‌ها، نصبی راحت و سریع دارند و هرگز با میزان وزن پایینی که دارند موجب سنگینی وزن اسکلت ساختمان نمی‌شوند. پیش از هرگونه انتخابی در زمینه این مدل دیوار پوش لازم است بدانید دیوار تحت هیچ شرایطی در برابر رطوبت و حریق دچار آسیب دیدگی نمی‌شود و در این مورد از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

🔺دیوارپوش سنگی 

نمونه‌ای دیگر از دیوارپوش‌ها در بازار موجود است که قادرند دیوار مربوطه را در زمینه حرارت، ضربه، رطوبت و… مقاوم‌تر بسازند؛ این مدل دیوارپوش‌ها از جنس سنگ هستند. به طور کلی دیوارپوش سنگی، دارای دو نوع سنگ طبیعی و سنگ مصنوعی است که هر دو مدل مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. برای مثال دیوارپوش سنگ طبیعی فضایی دلنشین و همانند طبیعت را به اتاق اهدا می‌کند اما نصب و هزینه خرید آن بسیار بالا است. همین موضوع موجب شده افراد ترجیح دهند سنگ مصنوعی را برای تهیه دیوارپوش به کار ببرند.

✳️مصنوعات چوبی 

🔰مصنوعات چوبی موجود در بازار به دو دسته تقسیم می‌شوند:

⚡️چوب کامل 

⚡️روکش چوب 

🔰در تهیه انواع مصنوعات چوبی، استحکام چوب کاملاً بستگی به نوع درخت آن دارد. گاهی برای استحکام و دوام بیشتر، در نواحی‌ مثل پشتی یا کف صندلی از تخته سه لایی استفاده می‌شود. تخته سه‌ لایی اصطلاحاً تخته چند‌لایی نیز خوانده می‌شود؛ نام‌گذاری آن به دلیل نحوه ساخت آن انجام شده است. برای ساخت تخته سه لایی از روشهای صنعتی استفاده می‌ شود.

💥روکش چوب 

🔰از انواع مصنوعات چوبی که بسیار پرکاربرد و رایج است، روکش چوب می باشد. روکش چوب، چوبی برش خورده است؛ که برای ایجاد نمای چوبی پرداخت شده در فضای داخلی استفاده می شود. چوب ها معمولاً در ابعاد ضخامتی یک هشتم اینچ برش داده می شوند و به طور کلی روی یک بستر ارزان قیمت چسبانده می شوند. بستر می تواند روکش، کاغذ یا پلاستیک با قیمت کمتری باشد.

به مدیریت:کاظمی
09360575962
09217378032

 

طراحی و اجرای کابینت های مدرن و کلاسیک

 

ساخت و اجرای انواع کابینت و میز مدرن

 

طراحی و اجرای میز بار

 

طراحی و اجرای سرویس خواب کودک

 

طراحی و ساخت میز های پیشخوان اداری

 

طراحی واجرای انواع کمد دیواری و کتابخانه و ویترین

 

ساخت انواع دربهای چوبی منبت کاری شده

 

اجرای کناف

 

 

 

اجرای تخصصی دکوراسیون داخلی اکسین چوب در اهواز , اجرای تخصصی دیزاین داخلی اکسین چوب در اهواز , اکسین چوب در اهواز , دکوراسیون داخلی اکسین چوب , دیزاین داخلی اکسین چوب , اجرای انواع کابینت در اهواز , دکوراسیون داخلی در اهواز , اجرای دیوارپوش در اهواز , اجرای کمد دیواری در اهواز , مصنوعات چوبی در اهواز ,