Address & Contact

Our Address

قزوین،خیابان دانشگاه ،پایین تراز دانشکده،جنب کوچه رنجبر

Telephone

دکوراسیون داخلی تندیس مهر

▪️ دکوراسیون داخلی مانند هنرهای دیگر، دارای سبک و سیاق و اصولی است که براساس سلیقه‌ها و نیازهای هر دوره، دستخوش تغییر می شوند.معماری داخلی در واقع همان خلق فضاست، فضایی که در عین زیبایی و اثرگذار بودن کارایی لازم را نیز داشته باشد. طراح با ترکیب اصول و ارکان تخصصی معماری داخلی با حس زیبایی شناسی، فضایی را ایجاد می‌کند که معرف هویت، نیاز، درک و خواسته‌های طرف مقابلش است.

🔰 انواع سبک های دکوراسیون داخلی

1- سبک دکوراسیون مدرن

▪️ دکوراسیون مدرن با خط های صاف و مدرن همراه با رنگ ساده طراحی می شود. دکوراسیون مدرن حس سادگی ایجاد می نماید و بیشترین چیزی که در این سبک دیده می شود براق و شفافیت است. یکی از ویژگی های در دکوراسیون مدرن استفاده از اشکال هندسی واضح همانند دایره است. اشکال هندسی گوشه دار نشان دهنده سرسخت بودن سبک مدرن است

2- سبک دکوراسیون امروزی

▪️ سبک های مدرن و امروزی تفاوت دارند ولی گاهی وقت ها به جای هم استفاده می شوند. فرق میان این دو سبک تفسیری از طرحی است که در قرن بیستم شروع شده است. سبک امروزی وابسته به سبک خاصی نبوده و دارای تغییرات زیادی می باشند. در دکوراسیون امروزی وجود راحتی فضا نمایان است و برعکس دکوراسیون مدرن فضا به مراتب رسمی تر می شود.

3- سبک دکوراسیون مینیمال

▪️ سبک مینیمال یکی از سبک های شناخته شده و لاکچری در میان سبک های داخلی است. در سبک مینیمال پالت های رنگی استفاده می شود و وسایل زرق و برق دار نمی باشد و رنگ سفید خیلی استفاده می گردد.

✅ طراحی دکوراسیون داخلی

گروه تندیس مهر با بهره مندی از تیمی متخصص و خلاق مفتخر است که جهت طراحی و اجرای پروژه های ساختمانی ، بازسازی منازل مسکونی و دفاتر اداری به مشتریان گرامی ارائه خدمات نماید.جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

 مدیریت : محمدقاسمی

نورپردازی ,  طراحی نمای ساختمان , چیدمان در دکوراسیون داخلی , آشنایی با سبک های مختلف , نورپردازی در طراحی داخلی , خصوصیات ویژگی فضا , آشنایی با رنگ دکور ,