Address & Contact

Our Address

گلستان، بندر ترکمن، بین پاسداران ۲ و ۴

Telephone

دکوراسیون داخلی خانه هنر و معماری نیازی

طراح پلان دکوراسیون داخلی نما و روف گاردن در گلستان و سراسر کشور

✨ دکوراسیون داخلی خانه هنر و معماری نیازی : داشتن منزلی زیبا و آرامش بخش با دکوراسیون داخلی خاص و باب میل، یکی از ایده آل‌‌‌های انسانها در زندگی روزمره می‌باشد و دستیابی به چنین فضایی دور از ذهن نیست.

✨ داشتن این چنین فضایی شاید در لغت بسیار ساده به نظر برسد ولی در واقعیت چندان ساده هم نیست. ایجاد فضاهای متناسب چه از نظر ابعاد و چه از نظر رنگ و حجم نیاز به دقت و ریزبینی خاص خود دارد.

✨  انتخاب به جای مصالح و متریال و توجه ویژه به پایداری آن مستلزم استفاده از نیروی انسانی کارآمد همراه با دانش فنی روز دنیا است و به تجارب فراوانی نیاز دارد.

🔴 طراحی دکوراسیون داخلی در گلستان

⚡️ طراحی دکوراسیون داخلی منزل، هماهنگ‌سازی اجزای داخلی خانه است که با هدف زیباتر شدن و ایجاد یک فضای گرم و دل انگیز در فضای خانه می‌باشد. خصوصا در خانه‌‌‌های کوچک و نقلی آپارتمانی امروزی با استفاده از طراحی درست دکوراسیون داخلی منزل می‌توان این فضا را بهینه سازی کرد و با ایجاد هماهنگی بین اجزا، رنگ‌ها و وسایل، جلوه‌ گری آنها را بیشتر کرد.

🌀 دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن ( Modern interior design style ) :

🔸 ویژگی اصلی طراحی داخلی مدرن در استفاده از فضاهای پرنور و پلان های معماری باز و همچنین استفاده از خطوط مستقیم و پرهیز از خطوط منحنی در اثاثیه و المان های دکوراتیو است. طراحی دکوراسیون منزل با استفاده از متریال های جدید و پالت رنگی خنثی و همچنین ترکیب رنگ سفید و خاکستری از ویژگی های اصلی طراحی مدرن است.

🔸 عدم استفاده از اثاثیه تجملاتی و استفاده از کناف به جای گچکاری سقف از مهمترین تفاوت طراحی مدرن و طراحی کلاسیک است. در طراحی داخلی مدرن معمولاً از ترکیب فلز و پارچه برای مبلمان استفاده میشود و تا حد امکان از چوب و سنگ ساختمانی کمتر استفاده میشود.

🔸 اثاثیه و چیدمان نیز در دکوراسیون منزل مدرن باید به صورت حداقلی تهیه شود و از هرگونه اثاثیه تجملاتی مخصوصاً با تناژ رنگی طلایی پرهیز شود. طراحی دکوراسیون دیوار ها باید ساده و به دور از هرگونه قاب گچبری اجرا شود. در حال حاضر سبک طراحی داخلی مدرن منزل در ایران بسیار طرفدار پیدا کرده است.

دکوراسیون داخلی خانه هنر و معماری نیازی

🔻طراحی پلان

🔹 طراحی پلان از اولین قدم ها در معماری است. در ابتدا یک معمار و طراح موفق باید با اصول طراحی پلان آشنا شود. جدا از مباحث کلی و آموزشی مانند علائم، مقیاس ها و ضخامت خطوط و … یک معمار باید از اصول ثانویه و تخصصی تر طراحی پلان آشنا باشد.

🔹 در طراحی پلان برای هر فضا لابی یا ورودی مخصوص به خود را در نظر بگیرید. همانطور که شما هنگامی که وارد یک مجتمع میگردید در ابتدا وارد لابی آن می شوید. و سپس به سمت پارکینگ، آسانسور ها و دیگر فضاها هدایت می شوید. در طراحی فضاهای کوچکتر در پلان نیز باید لابی در نظر گرفته شود.

✳️ در هر پلان با توجه به نوع کاربری و فضا ورودی مخصوص به خود را تعریف کنید:

🔹به طور مثال برای خانه مسکونی ورودی به گونه ای است که دید افراد به نشیمن و … را محدود میکند همچنین دارای درب ورودی به سرویس بهداشتی است و فضایی برای گذاشتن لباس و کفش هاست.

🔹در ورودی یک آرایشگاه یا فضای اداری، لابی جداکننده حریم ورودی که ممکن است پیک یا ارباب رجوع به آن مراجعه کنند است. اما شاید فضای اصلی برای گذاشتن و تعویض لباس و رختکن نباشد. حتی سرویس بهداشتی برای این فضاها در لابی در نظر گرفته نمی شود. پس همواره لابی و ورودی مخصوص به هر فضا را در پلان لحاظ کنید.

⚡️توجه به طراحی سبز در طراحی پلان

🔸طراحی سبز چندین سال است که جایگاه خود را در بین معماران به دست آورده است. یکی از دلایل پیشرفت بسیاری از کشورها توجه به این نوع از طراحی است. امروزه دیگر طراحی یک فضا محدود به یک سقف و چندین دیوار نمی شود. بلکه توجه به جنبه های دیگر مانند مصرف انرژی و سبز و پایدار بودن نیز مهم تلقی می شود. و از ارزش های یک طراحی محسوب می گردد. طراحی سبز علاوه بر استاندارد های جهانی پتانسیل های روانشناسی را نیز در فضا به ارمغان می آورد.

دکوراسیون داخلی خانه هنر و معماری نیازی

💠طراحی روف گاردن و نما

🔸هویت بیرونی یک ساختمان با طراحی نمای آن محقق میشود. پاسخ به چرایی طراحی نمای یک ساختمان در همین راستا داده خواهد شد لذا اهمیت طراحی نما مشخص و واضح است. سبک های متفاوتی در طراحی نما ( طراحی نما کلاسیک ، نما مدرن و… ) وجود دارد که با توجه به هویت ساختمان و ذائقه کارفرمای محترم قابل انتخاب است .

🔸 اهمیت ایجاد روف گاردن بر فضای بام و یا تراس هم از لحاظ فنی (جلوگیری از اتلاف انرژی) و هم از نظر زیبایی و بصری و هم از نظر کاربردی آن مشخص است. همچنین امروزه ارزش افزوده ی ساختمان هایی که دارای روف گاردن هستند غیرقابل انکار میباشد.

🔸طراحی روف گاردن و فضای سبز در پروژه های امروزی به یکی از آیتم های ثابت تبدیل شده. اهمیت وجود آن به محدود شدن فضاهای شهری برمیگردد و لزوم ایجاد فضای سبز و پرنشاط ایجاب میکند این آیتم را چه بر روی سقف چه بر روی تراس و چه در حیاط داشته باشیم .

به مدیریت : مهندس طاهره نیازی 

 

 

دکوراسیون داخلی خانه هنر و معماری نیازی

🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠

 

 

دکوراسیون داخلی خانه هنر و معماری نیازی

🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠

🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠

🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠

🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠

🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠

🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠

دکوراسیون داخلی خانه هنر و معماری نیازی

🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠

دکوراسیون داخلی خانه هنر و معماری نیازی

🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠

دکوراسیون داخلی خانه هنر و معماری نیازی

🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠

دکوراسیون داخلی خانه هنر و معماری نیازی

 

طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی مدرن خانه در بندر ترکمن گلستان , طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی مدرن محل کار در بندر ترکمن گلستان , خانه هنر و معماری نیازی در بندر ترکمن گلستان , دکوراسیون داخلی در بندر ترکمن , طراح پلان , طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی نما , طراحی روف گاردن ,