Address & Contact

Our Address

کرمانشاه

Telephone

گروه مهندسی مهسا رضایی

💫 کارشناس ارشد معماری و طراح داخلی (دارای پروانه طراحی و نظارت )

💫 در تمام مراحل طراحی ،نظارت و اجرا در کنار شما هستیم💫

💫 جهت مشاوره و طراحی با شماره 09186857492 تماس بگیرید 💫

💫 در گروه مهندسی مهسا رضایی سعی داریم با نوآوری در طراحی ،توجه به جزئیات نحوه ارائه و اجرای خاص در کارهای خود بتوانیم ارتباط گمگشته میان معماری و طراحی داخلی را بیش از پیش فراهم آوریم .

💫 خدمات ما 

طراحی پلان ،نما ،طراحی داخلی ،نظارت و اجرا پروژه های لوکس ساختمان (اداری ،تجاری و ویلایی مسکونی مشاعات و فضای سبز ) را از پی ریزی تا چیدمان به سبک های مختلف و با بهترین و بروزترین متریال ها ارائه می دهیم .طراحی و اجرایی دکوراسیون داخلی بازسازی،چیدمان داخلی ،طراحی نما و محوطه ،به شما کمک میکنیم که در حداقل زمان و با صرف هزینه مناسب به فضای زیبا ،راحت و ماندگار برای محیط زندگی و کار خود برسید .

💫 هدف از طراحی 

اگر قصد ما فراهم آوردن زندگی راحت در فضاهای مختلف باشد.طراحی داخلی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است .طراحی داخلی هنر و علم ارتقای فضای داخلی ساختمان برای دستیابی به محیطی سالم تر و زیباتر برای افرادی است که از فضا استفاده می کنند. طراحی داخلی با کیفیت زندگی مردم رابطه مستقیم دارد و نحوه زیستن آنها را تحت تاثیر قرار می دهد .به همین دلیل نباید محدود به اقشار مرفه یا فضاهای خاص باشد.شما میتوانید حتی در ساختمان های خیلی کوچک هم با یک طراحی داخلی مناسب فضای بهتر و کاربردی تری داشته باشید و احساس رضایت بیشتری از زندگی در این ساختمان به دست آورید ،فضای معماری اگر طراحی داخلی نشود،یا اصلا قابل استفاده نخواهد بود یا در صورتی که قابل استفاده هم باشد ،بهینه نیست و کارایی لازم را ندارد .
طراحی داخلی یک حرفه چند وجهی است که شامل توسعه مفهومی ،برنامه ریزی فضا ،بازرسی سایت ،برنامه نویسی ،تحقیق،ارتباط با ذینفعان یک پروژه ،مدیریت ساخت واجرای طرح است،طراحی داخلی کسی است که چنین پروژه های ارتقایی را برنامه ریزی ،تحقیق ،هماهنگی و مدیریت می کند .
بنابراین اگر تصمیم دارید خانه خود را بازسازی کنید و طراحی داخلی آن را مجدداً انجام دهید ،این کار را به دست افراد ماهر و متخصص بسپارید که با دانستن تمام فاکتورهای لازم و اصول و قواعد این کار با سرعت بیشتری پروژه شما را پیش برده و نتیجه مطلوب را به دست می‌آورید.

💫💫💫💫💫💫💫💫💫

 

 

 

 

 

 

به مدیریت:مهسا رضایی

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

دکوراسیون داخلی مهسا رضایی در کرمانشاه , دکوراسیون داخلی مهسا رضایی , دکوراسیون داخلی در کرمانشاه , طراحی داخلی در کرمانشاه ,  بهترین طراح داخلی در کرمانشاه , هزینه طراحی داخلی در کرمانشاه ,