Address & Contact

Our Address

استان فارس ،شهرستان لامرد، شهر وراوی، نبش خیابان شهید شیرازی

دکوراسیون داخلی ساختمان لیان

✨اجرای انواع خدمات کناف،سقف کاذب،پارکت و دکوراسیون داخلی

09173833649
07152843535

به مدیریت:حمید سلطانی

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

محل انجام کار :شهرستان عسلــویه
🛑نوع فعالیت:اجرای کناف،رنگ آمیزی،نور پردازی،کابینت آشپزخانه وکمد دیواری،کاغذ دیواری و پوستر سه بعدی،تایل های آلمنیوم بین کابینتی

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

محل انجام کار :شهر شیـــراز
🛑نوع فعالیت:اجرای کناف،رنگ آمیزی،نور پردازی،کابینت آشپزخانه وکمد دیواری،کاغذ دیواری ،تایل های آلمنیوم بین کابینتی.آینه دکوراتیو، تایل سی ان سی ام دی اف

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

محل انجام کار :عســـلویه
🛑نوع فعالیت:اجرای کناف،رنگ آمیزی،نور پردازی،کابینت آشپزخانه وکمد دیواری،کاغذ دیواری ،تایل های آلمنیوم بین کابینتی.آینه دکوراتیو، تایل سی ان سی ام دی اف،کفپـــوش،درب اتاقی،آجر دکوراتیو،درب ضد سرقت،قرنیز وتاشو

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

محل انجام کار :شهر شیـــراز
🛑نوع فعالیت:اجرای کناف،رنگ آمیزی،نور پردازی،کابینت آشپزخانه وکمد دیواری،کاغذ دیواری وپوستر سه بعدی ،تایل های آلمنیوم بین کابینتی، تایل سی ان سی ام دی اف

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔴 پوسترهای ۳ بعدی

پوستر دیواری سه بعدی محبوب ترین نوع پوستر دیواری می باشد که بسیار محبوب است. البته این گروه را بیشتر جوانان و افرادی که به دکوراسیون داخلی مدرن علاقه دارند، تشکیل می دهند.

پوستر دیواری سه بعدی برای دکوراسیون داخلی ساختمان هایی که از کاربری عمومی برخوردار هستند نیز استفاده میشود. اما کاربرد پوستر دیواری سه بعدی که برای مکان های عمومی استفاده میشود از دو لحاظ با کاغذ دیواری های مناسب با ساختمان های مسکونی متفاوت است. کاغذ دیواری سه بعدی مکان های عمومی باید از لحاظ طرح و رنگ متناسب با نوع کاربری ساختمان انتخاب شوند.

پوستر دیواری سه بعدی که در فضاهای عمومی استفاده میشود باید با دوام و همچنین ضد آب باشند.استفاده از پوستر دیواری امروزه یک روش کم هزینه و شگفت انگیزی است که با آن می توانید دکوراسیون خانه خود را رویایی کنید. مطمئن باشید همه دوستان و آشنایانتان وقتی وارد منزل شما بشوند مات و مبهوت سلیقه و پوستر های بزرگ دیواری می شوند که شما انتخاب کرده اید.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔴 کاغذ دیواری

این دیوارپوش محبوب و زیبا به شکل رول یا به صورت متری به فروش می‌رسد. کاغذدیواری‌ها با چسب مخصوص روی دیوار مورد نظر نصب می‌شوند. جدا کردن آن‌ها از روی دیوار نیز تقریبا ساده است. کاغذ دیواری می‌تواند ساده یا منسوج باشد یا الگوهای گرافیکی داشته باشد. برای چاپ طرح و نقش کاغذدیواری از روش‌های گوناگونی: مثل چاپ سطحی، چاپ به وسیله حکاکی، چاپ سیلک ابریشمی، چاپ دیجیتالی و چاپ با ماشین چرخشی استفاده می‌شود.

استفاده از کاغذدیواری در دکوراسیون و فضاهای داخلی، پوششی نو و تازه نیست، مدت‌هاست که، این دیوارپوش زینت بخش جداره‌های داخلی و حتی پوشش دهنده اکسسوری‌های جانبی در راستای همگن شدن طرح مایه در ساختمان‌هاست.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔴 نرده استیل

استیل یکی از پر مصرف ترین آلیاژهای زندگی مدرن انسان است. انواع مختلفی نرده وجود دارد که یکی از آنها همین نرده استیل است. یکی از اصلی ترین کارهای نرده استیل این است که از راه پله ها حافظت نماید. نرده استیل یکی از انواع نرده ها است که علاوه بر زیبایی، مقاومت بسیاری بالایی نیز در برابر رطوبت، انواع شرایط آب و هوایی دارد.

از دیگر ویژگی های استیل قابلیت زنگ نزن آن است که باعث شده خیلی از افراد به سمت ان جذب شوند و آن را جایگزین نرده های فلزی و چوبی گذشته کنند. البته فراموش نکنید که نرده استیل انواع مختلفی دارد و هر یک از آنها بر اساس کاربرد در نمای داخلی و خارجی ساختمانها استفاده میشوند. معمولا کاربرد این نوع نرده ها این است که ایمنی و حفاظت افراد را در حین رفت و آمد از پله های و دیوار برقرار سازد.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔴 درب ضد سرقت

درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به دربی گفته میشود که مانع از ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است این اطمینان به منزله ی صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی میتوان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.

که بر خلاف درهای معمولی این گونه درب ها در مقابل فشار ، برش ، اهرم و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار بوده و امنیت بسیار بیشتری از درب های معمولی حتی با نرده های حفاظتی (آکاردئونی) دارند که اشاره به این مطلب ضروری میباشد که باید درب مورد استفاده قرار گرفته از استانداردهای این محصول بر خوردار بوده و از درب های متفرقه با ابزار یراق معمولی نباشد و در همه جهات دارای استاندارد جهانی این محصول باشد

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔴 درب اتاق

انتخاب درب اتاق، جزو موارد پایانی کار است، درواقع زمانی که نوبت به نمای داخلی اتاق و به‌نوعی دکوراسیون اتاق‌ها می‌رسد. این موضوع را مدنظر قرار دهید که به‌هیچ‌عنوان درب اتاق‌ها را زودتر از موعد، خریداری نکنید، چراکه انتخاب، خرید و نوع درب‌ها بایستی با توجه به نمای داخلی ساختمان، نورپردازی، دکوراسیون و هم‌چنین چیدمان و غیره در نظر گرفته شود. فراموش نکنید مشخصات درب ورودی ساختمان با مشخصات اصلی درب اتاق بسیار متفاوت است و باید تدابیر لازم برای هر یک از این موارد موردتوجه قرار گیرد

درب‌های چوبی در انواع مختلف تولید می‌شوند و ازجمله آن‌ها می‌توان به درب چوبی خام، درب چوبی رنگ‌شده، درب‌ با روکش PVC، درب‌های MDF، درب HDF و نئوپان اشاره کرد. این نوع درب‌های چوبی ازنظر قیمتی، بسیار مناسب‌تر از انواع دیگر آن هستند .اگر علاوه بر زیبایی به دنبال قیمت مناسب نیز هستید، یکی از این موارد را می‌توانید انتخاب کنید.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔴 آینه دکوراتیو

آینه هایی که برای تزئین به کار می روند دارای انواع گوناگونی بوده که با هر سلیقه ای سازگاری دارند.اگر دقت کرده باشید اغلب سقف ساختمان های گران قیمت و شیک، آینه کاری شده و جذابیت خاصی را به محیط می بخشد. بی شک هنگام راه رفتن با دیدن چهره خود در تکه های چند ضلعی آینه سقفی شگفت زده می شوید.

این آینه ها در ساختمان های مسکونی، ساختمان های اداری، فروشگاه ها و مراکز خرید، بالای برخی از پله برقی ها، اماکن مذهبی و دیگر نقاط مشابه استفاده می شوند. با توجه به نیاز خود آینه ای یک دست، تکه تکه، چند ضلعی، رنگی، ساده، طرح دار یا غیره را انتخاب کرده و خانه خود را زیبا کنید.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔴 تایل بین کابینت

تایل بین کابینتی (دیوارپوش، کاشی بین کابینتی) فضای خالی بین کابینت دیواری و زمینی را پوشش میدهد.دیوار پوش ها ضد رطوبت هستند و یک متریال عالی برای فضای آشپزخانه بشمار می روند.این محصول در جنس های مختلفی از جمله استیل، آلومینیومی، شیشه ای و.. تولید می شوند.

کاشی بین کابینتی از لحاظ رنگ، طیف وسیعی دارد. این امر به شما کمک می کند که بهترین انتخاب را داشته باشید و هماهنگی و همخوانی لازم را بین کابینت دیواری و زمینی را ایجاد کنید.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔴 آسمان مجازی و سقف کشسانی

به کارگیری تجهیزات نورپردازی مخصوص در سقف‌ های کشسان کمک می‌ کند فضایی جدید و مدرن به وجود بیاورید. یکی از این تجهیزات نورپردازی که در این سقف‌ ها استفاده فراوان دارد فیبرهای نوری و منبع نور مخصوص فیبر نوری می باشد. روند به کارگیری این فیلم این است که بخش انتهایی آن‌ها را درون منبع تولید کننده نور قرار می‌ دهید و قسمت دیگر فیبر نوری را با استفاده از سازه‌ های مخصوص که پشت صفحه کشسان نصب می‌ شوند ثابت می‌ کنید.

پراکندگی این فیبرهای نوری و قابلیت رساندن نقاط نور کوچک به سقف کشسان، امکان شبیه سازی یک آسمان پر ستاره را به شما خواهد داد. از سوی دیگر منابع تغذیه مخصوص استفاده شده برای این نوع سقف به شکلی طراحی شده‌ اند که به صورت اتفاقی نور بعضی از فیبرهای نوری را قطع یا وصل می کنند که این می تواند به داشتن جلوه‌ ای طبیعی از آسمان شب کمک کند.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔴 دکور ال تی وی

تی وی وال ها در خانه های امروزی نقش پر رنگی را ایفا می کنند. شاید یکی از مهمترین دلایل رجوع به سمت نصب تلوزیون بر روی دیوار، روی کار آمدن تلوزیون های تخت ال ای دی و ال سی دی باشد. گرچه کمبود فضا در برخی خانه ها نیز مزید بر علت شده است تا دیوار تلویزیون مورد استقبال بیشتری قرار بگیرد. امروزه تی وی وال ها به دلیل هم خوانی با دکوراسیون های مدرن جذابیت زیادی پیدا کرده اند.

متریال مختلفی برای ساخت تی وی وال ها پیشنهاد می شود. برای این منظور می توان باکس هایی را مورد استفاده قرار داد که به وسیله کناف یا ام دی اف ساخته شده اند. کناف از مصالح منعطف و دینامیک برای استفاده در دیوار تلویزیون می باشد. می توانید از الوارهای چوبی نیز استفاده کنید، الوارهایی که پلی استر شده باشند. چوب حس طبیعت و تازگی را در هنگام مشاهده تلویزیون به شما انتقال می دهد. یکی دیگر از متریال مورد استفاده در دیواره تلویزیون، آجرنما است. سنگ مرمر ها یا دیوارپوش هایی با طرح سنگ مرمر هم گزینه خوبی برای استفاده هستند.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔴 کناف و نور پردازی

یکی از مواردی که امروزه در دکوراسیون داخلی اهمیت بالایی پیدا کرده است و تاثیر بسیار زیادی روی دکوراسیون می گذارد نورپردازی است . نورپردازی فضای داخلی جذابیت خاصی به محیط می دهد .

نورپردازی سقف با کناف از شیوه های جدید نورپردازی است که این روزها طرفداران بسیاری دارد . موضوعی که باعث شده که سقف کناف در نورپردازی مورد استفاده قرار گیرد ، قابلیت اجرای طرح های مختلفی در آن است. سقف اتاق ها می توانند در ایجاد ظاهری لوکس و زیبا برای منزل شما بسیار موثر باشند . زمانیکه شما سقف منزل خود را نورپردازی می کنید در حقیقت به دکوراسیون و زیبایی آن کمک کرده اید.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔴 آجر دکوراتیو نسوز

آجرهای دکوراتیو این روزها از تنوع بی نظیری برخوردارند ، سایزها و طرح ها و رنگ های متنوع که به راحتی می توانند با یک انتخاب درست از جانب شما با اجزاء و تجهیزات موجود در دکوراسیون ، یک هارموینی بی نظیر ایجاد کنند. اگر قصد تغییر دکوراسیون منزل خود دارید حتما برای بخش هایی از دیوار خانه خود از طرح آجری استفاده کنید تا یکنواختی و کسالت موجود در دکوراسیون خانه شما را برطرف سازد.

آجر نسوز دکوراتیو مخصوص نماهای داخلی و خارجی ساختمان می باشد.این محصول با تنوع در رنگ و طرح میتواند در طراحی دکوراسیون شما یک هارمونی خاص و بی نظیری را ایجاد کند.استفاده ازآجر نسوز دکوراتیو یک راه حل اقتصادی و مناسب در طراحی حمام،آشپزخانه،پذیرایی و … است.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔴 چمن مصنوعی

این کفپوش از الیاف چمن مصنوعی تولید می شود و به عنوان شبیه ساز چمن طبیعی در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. اگر چه از چمن مصنوعی در زمین های ورزشی نیز استفاده می شود ولی استفاده از آن در محیط های ساختمانی و زمین بازی کودکان شایع تر است

چمن مصنوعی ترکیبی است از الیاف یا رشته های چمن مانند که اغلب از جنس پلی پروپیلن یا پلی اتیلن ساخته می شوند. این پوشش مصنوعی کف از چندین لایه کف، لایه های زهکشی و الیاف چمنی تشکیل می شود. برای پوشش فضای بیرونی و داخل ساختمان می توان از این نوع چمن ها استفاده کرد. از اصل طراحی و ساخت چمن مصنوعی برای فضای بیرونی و به خصوص زمین های ورزشی بوده است اما استفاده های دکوراتیو در محوطه داخلی ساختمان نیز دارد.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔴 کفپوش و پارکت

هر نوع متریالی که برای کف ساختمان، در نظر می گیرید روی نمای داخلی ساختمان نیز تاثیرگذار است. در واقع پوشش کف ساختمان خیلی در دید است و نقش بسیار مهمی در طراحی داخلی دارد

طور کلی همه پوشش های کف ساختمان در واقع کف پوش به حساب می آیند. این روزها در بسیاری از ساختمان های اداری، تجاری و حتی خانه ها نیز نمونه ایی از کفپوش های پی وی سی، نصب شده است. این متریال از نظر ظاهری شباهت زیادی به کفپوش های چوبی دارد اما به لحاظ مواد اولیه و نوع ساخت، زمین تا آسمان با کفپوش چوبی، فرق دارد. پی وی سی در گروه چوب یا فراورده های چوبی قرار نمی گیرد.

اما پارکت ها را می توان نسل جدید کفپوش چوبی به حساب آورد که این روزها جای چوب طبیعی را گرفته اند. پارکت یا پارکت لمینت ها متریال تولیدی هستند و مواد اولیه این پوشش ها در طبیعت وجود دارد

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔴 نمای کامپوزیت و آلبوند

نمای کامپوزیت یکی از مصالح مورد استفاده در نمای ساختمانها و از جنس ورق آلمینیوم بوده که به صورت پنل های مشخص و با ابعادی که توسط طراح نما تعیین گردیده اجرا می شود.

نصب نمای کامپوزیت به روش های مختلفی انجام میگیرد. به طور کلی نمای کامپوزیت بیشتر برای ساختمان های اداری، تجاری، پالایشگاه ها و فرودگاه ها و پمپ بنزین و… استفاده میشود .به جهت اهمیت آن در باز سازی نمای ساختمان و همچنین کاربرد ضد زلزله و بعضاً بدلیل خاصیت عایق بودنش، نوع و نحوه اجرای آن بسیار مهم میباشد

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔴 کابینت آشپزخانه و کمد دیواری

هر چه سیستم داخلی آشپزخانه شما زیبایی بیشتری داشته باشد در نمای کلی خانه تاثیرگذارتر خواهد بود و آشپزخانه‌ها جزو پر کاربرد ترین قسمت‌‌‌های هر خانه هستند و محور اصلی خانه به نحوی آشپزخانه آن است و در قسمت آشپزخانه هم مهمترین عنصری که وجود دارد کابینت‌ها هستند و در نگاه اول هر مخاطبی در فضای آشپزخانه متوجه کابینت‌ها و مدل آن‌ها می‌شود پس باید دقت زیادی در خرید کابینت‌ها به خرج دهید.

کمدهای دیواری روکش چوب و تمام چوب با دوام و مرغوب می‌باشند و با توجه به امکان ایجاد کشو، قفسه، آویز و کانتر می‌توان نهایت استفاده را از فضا کرد.کمد دیواری‌ها به گروه‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شوند. کمد دیواری بر اساس نوع در آن به کمد با در‌های لولایی و کمد با درهای ریلی یا کشویی تقسیم می‌شود. نوع لولایی از دیرباز مورد استفاده بوده ولی این روزها با کوچک شدن خانه‌ها و اتاق‌ها نوع ریلی به علت اشغال کمتر فضا، مورد توجه بیشتری است.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

09056380384 بیرجند (نمایندگی شیراز )

 

 

 

سقف کاذب لیان , کناف لیان فارس , پارکت لیان , تایل ۶۰*۶۰  , فروش انواع سقف کاذب در وارو , فروش انواع پارکت فارس , اجرای خدمات سقف کاذب , اجرای پارکت فارس , هزینه اجرای کناف  , هزینه اجرای پارکت فارس , فروش طراحی و اجرای کناف سقف کاذب و پارکت لیان فارس , دکوراسیون داخلی ساختمان لیان , دکوراسیون داخلی لیان  ,  کابینت آشپزخانه در شیراز , کمد دیوار در شیراز , نمای کامپوزیت در شیراز , نمای آلبوند در شیراز , کفپوش در شیراز , پارکت در شیراز , درب اتاق در شیراز , چمن مصنوعی در شیراز , اجرا دکوراتیو نسوز در شیراز , کناف و نورپردازی در شیراز , دکور ال تی وی در شیراز , آسمان مجازی در شیراز , سقف کشسان در شیراز , تایل بین کابینت در شیراز , آینه دکوراتیو در شیراز , درب ضدسرقت در شیراز , درب اتاقی در شیراز , نرده استیل در شیراز , کناف در فارس , نورپردازی در شیراز , رنگ آمیزی در شیراز , آینه دکوراتیو در شیراز , چمن مصنوعی در شیراز , سقف کاذب در شیراز , پی وی سی در شیراز, درب ضد سرقت در شیراز, درب اتاقی در شیراز, نرده استیل در شیراز, کفپوش چرمی در شیراز , لمینت و پارکت در شیراز , کاغذ دیواری در شیراز , پوستر سه بعدی در شیراز,لمسه کاری در شیراز,لمبه کاری در شیراز,کابینت آشپزخانه در شیراز,کمد دیواری در شیراز , جک بازویی در شیراز , درب برقی در شیراز , سقف کشسان در شیراز , آسمان مجازی در شیراز , دکور ال ای دی در شیراز , سنگ آنتیک در شیراز , نمای کامپوزیت وآلبوند در شیراز , فروش , طراحی سه بعدی در شیراز , اجرای دقیق ,