اجرای کفپوش پارکت کاغذ دیواری کناف دکو بهزاد

اجرای کفپوش پارکت کاغذدیواری کناف بهزاد

✳️ دکوراسیون داخلی دانشی ست که در هر فضایی کاربرد دارد، مثلا در خانه برای به وجود آوردن فضایی گرم و صمیمی که موجب آسایش و راحتی اعضای خانواده میشود و نیازهای هریک از افراد رو فراهم می‌کند، به کار میرود. در فضاهای تجاری برای جذب مشتری، در محیط اداری باعث بالاتررفتن کارآیی کارمندان میشود و نتایج رو زیر و رو می‌کند.

 مدیریت :علی بهزاد
09192039294📞
09385078358📞

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

چمن مصنوعی

قصد طراحی فضای سبز داخلی یا بیرونی ساختمان‌های اداری، تجاری و مسکونی را دارید ؟ به دنبال یک جایگزین مناسب به جای چمن طبیعی و ایجاد فضای سبز هستید؟ اگر جواب شما به سوال‌های ذکر شده ” بله ” است، ما کفپوش چمن‌ مصنوعی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

چمن مصنوعی یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین مصالح ساختمانی برای ایجاد فضای سبز است که در لیست خرید اغلب طراحان و سازندگان قرار دارد. این محصول پرکاربرد در بیش از ۲۰ مدل با طرح‌های متنوع و رنگ‌های گسترده طراحی و تولید می‌شود و از لحاظ ظاهری شباهت زیادی با چمن طبیعی دارد.

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

آینه دکوراتیو

⚜️ آینه ها تبدیل به یکی از اجزای دکوراسیون هر منزل شده اند. به کمک آن ها می توانید جلال و زیبایی خاصی به فضای خانه خود بدهید. به همین دلیل بر خلاف گذشته آینه ها فقط برای نشان دادن تصاویر استفاده نمی شوند و نقش مهمی در داخل هر خانه دارند. این آینه ها بسته به دکوراسیون و سبک منزل شما ، عملکرد متفاوتی دارند . آن ها نور طبیعی را منعکس می کنند و روشنایی را به محیط منزل شما می دهند.

⚜️ دکوراسیون و نحوه چیدمان وسایل داخل منزل برای خانواده ها بسیار اهمیت دارد و سعی می کنند هر چند مدت یکبار با تغییر کاغذ دیواری، پرده، کف پوش، کاشی ها، کابینت ها و … تحولی در دکوراسیون منزل ایجاد نماید و هارمونی خاصی به وجود آورند. یکی از مواردی که می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی منازل داشته باشد استفاده از آینه های دکوراتیو است. این آینه ها جلوه خاصی به فضای منزل می بخشند و محیط لوکسی را ایجاد می کنند.

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

تی وی روم

⚜️ تی وی روم یا اتاق تلویزیون به نقطه کانونی خانه گفته می شود که طراحی و دکوراسیون آن برای همه افراد با اهمیت است زیرا بخشی از پذیرایی است که هم برای پذیرایی از مهمان و هم برای استراحت مورد استفاده قرار می گیرد به همین خاطر باید برای آن یک طراحی زیبا و جذاب در نظر گرفت.

⚜️ بسیاری از خانه های لوکس و پنت هاوس ها از این دیزاین شیک استفاده می کنند تا یک فضای خصوصی برای ساکنین خانه فراهم آورده اند بنابراین با در اختیار داشتن تی وی روم در خانه هایتان یک فضای لاکچری و زیبا در اختیار خواهید داشت که هم موجب زیبایی خانه می شود و هم ارزش طراحی دکوراسیون خانه بالاتر می رود.

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

کناف

💥 بطور کلی کناف یک صفحه روکش دار از جنس گچ است که می‌توان آن را نسل جدیدی از گچکاری بر شمرد. زیرا تمامی فعالیت‌های ساختمانی وابسته به گچ و بعضی متریال‌های دیگر کناف قابل انجام است.

💥 یک سری مزایای جدید افزوده شده به استفاده از گچ در ساخت و ساز مثل بالا رفتن سرعت کار، قابلیت تنوع بیشتر در طراحی داخلی، امکان اجرای طرح‌های مختلف روی سقف‌های از جنس کناف، ترکیب نور و رنگ و با ایجاد دیوارکوب تزیینی و انواع روش‌های کاربردی دکوراسیون و … در کناف به راحتی قابل انجام است.

 مدیریت :علی بهزاد
09192039294📞
09385078358📞

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

کفپوش

💥یکی از مهمترین بخشهای هر فضایی، همانند دیوارها و سقف، کف‌ها هستند. بخش بسیار مهمی که می‌توان گفت راحتی ما در خانه و محل کار را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهند. همانند سایر بخشهای مربوط به ساختمان و مصالح ساختمانی، دنیای کفپوش‌ها نیز، با پیشرفت علم و تکنولوژی، پیشرفت قابل توجهی نموده‌است.

💥 همانطور که از نامش پیداست، ابزاری است برای پوشانیدن کف فضاها. دنیای کفپوش‌ها، رنگارنگ است. این دنیای رنگی پر از طرح‌های متنوع است. بحث کفپوش‌ها تنها به داشتن فضای زیبا محدود نمی‌شود، علاوه بر تغییر جلوه فضا، کفپوش‌ها تاثیر بسزایی در بهداشت و تجربه راحتی ما از محیط را دارند.

💥در زندگی امروزی، تصور مکانی بدون کفپوش‌ها غیر ممکن است. انواع فرش و موکت‌ها، انواع پارکت‌ها، سنگ، کاشی، سرامیک و… به کمک طراحان دکوراسیون و معماران آمده‌اند تا زیبایی و راحتی را در فضای خانه یا محل کار،‌ بیش از پیش فراهم آورند.

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

تایل معرق 60×60

در واقع نوعی از سقف کاذب است که به اصطلاح عبارت است از ورق های ازجنس پی وی سی که به وسیله دستگاه برش لیزری یا همان سی ان سی حکاکی و طراحی شده است.و به همین خاطر نیز میتوان گفت که هیچ نوع محدودیتی در نوع طراحی وجود ندارد و بسته به هرنوع سلیقه ای میتوان آن را طراحی نمود.

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

ترمووال

💥 ترمووال در واقع به معنای دیوار پوش ترمووود است ؛ یعنی چوب ترمووود به عنوان پوشش بیرونی دیواره های ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از چوب ترمو باعث ایجاد حس گرمی و ارتباط بیش تر با محیط می شود که این ویژگی را در هیچ متریال دیگری نمی توان یافت.

💥 به کارگیری از چوب به عنوان دیوار پوش می تواند تحول اساسی در ظاهر خانه ایجاد کند و فضای مطلوب و زیبایی برای ساکنین خانه به وجود آورد. دیوار پوش ترمووود را می توان به عنوان تمام یا بخشی از دیوار به کار برد و با این کار طراحی مدرن و زیبایی ایجاد نمود. ترمووال با داشتن تنوع در رنگ ، ابعاد و سبک های مختلف توانسته تمامی سلیقه ها را پوشش دهد و استفاده از آن برای افرادی که به دکوراسیون مدرن علاقه دارند گزینه مناسبی خواهد بود.

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

آسمان مجازی

💥 آسمان مجازی به دلیل مدرن و به روز بودن یکی از سقف های کاذب پر طرفدار است. این سقف از صفحات پلکسی گلاس با تکنولوژی چاپ به صورت تایل تولید گشته که از کنار هم قرار گرفتن تایل ها در کنار یکدیگر، طرح های شگفت انگیز بر روی سقف ها ایجاد میکند.

💥 این سقف در واقع یک نوع تکنولوژی پیشرفته است ( از ترکیب چاپ و هنر معماری با وضوح عالی و کیفیت بالا) که توانایی ایجاد یک آسمان مجازی واقعی به وسعت سقف منزل یا محل کار و کاربری مفید برای فضای دکوراسیون داخلی را دارد.

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

کاغذ دیواری

💥کاغذ دیواری یا والپیپر از جمله مواردی است که افراد می‌توانند به عنوان روکش جهت پوشاندن سطح دیوارهای خود از آن استفاده کنند.

🔰 این کاغذ که در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی طراحی و ساخته شده است در چهار نوع تولید می‌شود که شامل:
🔻چاپ مسطح
🔻کلیشه‌ای
🔻سیلک اسکرین
🔻چاپ دورانی

💥 برای این‌که بتوانید از این محصولات استفاده کنید در ابتدا باید دیوار مورد نظر خود را اندازه گیری کنید.

💥 زیرا کاغذهای دیواری به صورت رولی و یا متری در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

💥 سپس می‌توانید با کمک چسب مخصوص کاغذ دیواری، آن را بر روی دیوار بچسبانید.

 

 مدیریت :علی بهزاد
09192039294📞
09385078358📞

 

اجرای کفپوش , پارکت کاغذدیواری کناف بهزاد در آستارا ,