مدرن دکور عزیزی در کرمانشاه

⬅️تنها نمایندگی رسمی شرکت وال استار در کرمانشاه ➡️

⬅️توزیع‌کننده آلبوم به دفاتر دکوراسیون داخلی ➡️

✔️پخش کننده انواع محصولات دکوراسیون داخلی با بیش از ۱۰ سال سابقه کار✔️
✔️کاغذدیواری های چینی، ایتالیایی، آلمانی، کره ای با محبوب ترین برندها✔️
✔️چاپ پوسترهای ۳ بعدی با طرحهای دلخواه شما،با بیش از ۱۰۰۰ طرح مختلف با بروزترین دستگاه های کشور✔️
✔️کفپوش های ایرانی، وخارجی با قیمتهای مناسب در رنگهای مختلف با کیفیت بالا✔️
✔️فروش و نصب انواع موکت درجه ۱ با تراکم بالا✔️
✔️پارکت های ایرانی و خارجی با قیمتهای مناسب در رنگهای مختلف با کیفیت بالا✔️
✔️تولید و نصب انواع پرده زبرا/هازان/چاپی/شید/لوردراپه(عمودی)و….✔️
✔️ساخت انواع کابینت کمددیواری تخت خواب و…✔️
✔️ساخت انواع کناف باطرح های بسیار زیبا✔️

✔️بدون واسطه خرید کنید قیمت بگیرید✔️
✔️صفر تا ۱۰۰ منزلتون رو ب…

✨ طراحی داخلی نقش عمده ای در كيفيت فضای ساختمان ايفا مي كند. نحوه چيدمان و تقسيم بندی فضا، جنسيت و رنگ پوشش سطوح ( كف، سقف و ديوارها ) ، نور پردازی، مبلـمان و مجموعه عوامل موثر ديگر تعيين كننده زيبايی و كار آمدی فضاهای داخلی هستند.

دکوراسیون داخلی عزیزی در کرمانشاه

✨ امروزه تاثير طراحی داخلی بر آرامش ( مجموعه هنجارهای عصبی )، راندمان ( در فضاهای اداری )، اثر بخشی ( در فضاهای تجاری ) بسيار بديهی و لازم به نظر مي رسد. زيبايی، طراحی مدرن و لحاظ استانداردهای عملكردی تاثير عمده ای بر بازدهی فضاهای اداری دارند.

دکوراسیون داخلی عزیزی

کاغذ دیواری

کلاسیک دکوراسیون داخلی عزیزی در کرمانشاه

اصلی ترین نوع کاغذدیواری هایی که تا امروز تولید شده اند، کاغذهایی با تصاویری گرفته شده از طبیعت هستند که به صورت خاص با خطوط منحنی کشیده می شوند. کلاسیک ها همیشه محبوب هستند و ربطی به فاز زمان و این حرف ها ندارند. شیک هستند و رسمی بنابراین بیشتر به درد خانه هایی می خورند که دکوراسیون خاص و مجللی دارند. طرفداران این سبک هم معمولا جوان ها نیستند. این سبک را کسانی می پسندند که زیاد اهل تنوع نیستند؛ کسانی که کلا زیاد به تغییر فکر نمی کنند. سالن پذیرایی خانه های بزرگ برای این کارها مناسب است.

مدرن و هندس دکوراسیون داخلی عزیزی در کرمانشاه

در برابر کاغذ دیواری کلاسیک با خطوط منحنی، کاغذ دیواری های مدرن قرار دارند؛ کاغذدیواری هایی که ترکیبی از خطوط شکسته و منحنی یا حتی طرحی از گل ها در سایزهای غیر متعارف هستند و هیچ قاعده مشخصی در طراحی ندارند. این روزها کاغذدیواری های مدرن طرفداران زیادی به خصوص در میان جوان ها پیدا کرده اند. خوبی این دسته از کاغذدیواری ها این است که هم به درد اتاق خواب ها می خورند و هم سالن های پذیرایی. این وسط فقط پای طرح ها در میان است که چقدر شلوغ یا خلوت باشد و چه حسی را به صاحبخانه منتقل کند.

سقف کاذب

سقف کاذب به عنوان یک پوشش برای سقف اصلی در نظر گرفته می‌شود. این پوشش نه تنها زیبایی سقف را دو چندان می‌کند، بلکه با استفاده از آن می‌توان تاسیسات و سیم کشی‌ها را پوشش داد و دغدغه مخفی نگه داشتن آنها را رفع نمود.

سقف کاذب نوعی سقف ثانویه برای ساختمان محسوب می‌شود که در پایین سقف اصلی نصب می‌شود و عیوب آن را برطرف می‌سازد.

 

 

این سقف به سقف اصلی و دیوارهای اطراف متصل می‌گردد و سازه اصلی بار آن را تحمل می‌کند. سقف کاذب برای عایق نمودن سقف در برابر صدا و حرارت، اجرای نورپردازی‌‌‌های دکوراتیو و پوشش سیم‌‌‌های تاسیسات کاربرد دارد و در اکثر خانه‌‌‌های امروزی می‌توان نمونه‌‌‌های مختلف آن را مشاهده کرد.

آینه‌‌‌های دکوراتیو دکوراسیون داخلی عزیزی در کرمانشاه

آینه یکی از ابزارهای افزایش روشنایی است و فضای محیط را بزرگتر نشان می‌دهد. به کار بردن آینه در دکوراسیون، جلوه ای از هنر است. زیرا در هر مکان گوشه ای زیبا وجود دارد که ارزش متجلی شدن در آینه را دارد. برای به کارگیری آینه‌‌‌های دکوراتیو باید به دو نکته توجه کرد.

مکان نصب آینه اهمیت زیادی دارد. آینه هایی که در ارتفاع بالا نصب می‌شوند معمولا تصویری از سقف را در خود انعکاس می‌دهند و برای محیط‌‌‌های کوچک مناسب هستند و فضا را بزرگتر نشان می‌دهند. در مکان هایی که فاصله سقف از کف زیاد است؛ آینه باید پایین تر نصب شود. در آینه‌‌‌های دیواری، قاب آینه باید با سایر اجزای دکوراسیون هماهنگی داشته باشد و می‌تواند جدید یا سنتی باشد.

پارکت دکوراسیون داخلی عزیزی در کرمانشاه

عمده‌ترین چوب‌های ساخت کف‌پوش‌‌‌های پارکت عبارت‌اند از: بلوط، گردو، افرا، گیلاس، اما بعضی اوقات چوب ماهون و سایر چوب‌های دیگر در تولید پارکت‌های گران قیمت تر مورد استفاده قرار می‌گیرند. دکوراسیون داخلی عزیزی در کرمانشاه

جدا از گونه‌های چوبی مورد استفاده در ساخت پارکت، باید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید کف‌پوش پارکت جامد یا مهندسی باشد؛ اولی از تکه‌های چوب طبیعی به شکل الوار ساخته شده است، دومی‌از لایه‌های چوب با روکش چوب سخت در لایه بالایی تولید می‌شود. اینکه آیا شما کدام نوع را انتخاب می‌کنید، هیچ تفاوتی در ظاهر نهایی کف‌پوش پارکت چوبی ایجاد نمی‌شود.

کفپوش پارکت متفاوت از کف‌پوش چوبی معمولی است؛ در آن از تخته های‌چوبی، معمولاً عرض آن‌ها بیشتر از ۱۰ سانتی‌متر و طولشان بیشتر از ۱ متر است، استفاده می‌شود. پارکت از قطعات کوچک‌تر چوب طبیعی که به شکل‌های هندسی و تزئینات زیبا طرح داده شده‌اند، ساخته می‌شوند. دکوراسیون داخلی عزیزی در کرمانشاه

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری های سه بعدی نوعی از دیوارپوش هستند که همان طوری که از نام آن ها نیز مشخص است، طرح هایی سه بعدی روی آن هاست به طوری که طرح آن ها عمق دار دیده می شود. امروزه کیفیت چاپ و متریال این کاغذ دیواری های سه بعدی‌ به حدی پیشرفت کرده است که به راحتی نمی توان به تفاوت آن ها با نمونه ی واقعی شان پی برد.

به مدیریت : آقای عزیزی

 

 

 

_________________________
________پرده زبررا_________
_________آینه‌‌‌های دکوراتیو___________

 

 

 

 

پخش و نصب محصولات دکوراسیون داخلی عزیزی در کرمانشاه , محصولات  دکوراسیون داخلی عزیزی , محصولات دکوراسیون داخلی , نصب محصولات دکوراسیون داخلی در کرمانشاه , مدرن دکور عزیزی در کرمانشاه , کاغذ دیواری , انواع پوستر سه بعدی , دیوارپوش‌‌‌های pvc , کفپوش‌‌‌ , کاغذدیواری , پوستر ۳بعدی , کابینت , کناف , پارکت و کفپوش , پرده ,