دکوراسیون و کابینت زرون

✨خدمات دکوراسیون منزل

✨خدمات برش cnc و نوار pvc

✨ساخت و نصب کابینت دکوراسیون

✨سرویس خواب ،کمد دیواری

✅اگر به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی و طراحی چیدمان خانه، محل کار و فضای زندگی خود هستید، ما تجربه ای متفاوت از خلق فضا و کیفیت زندگی را برایتان فراهم می کنیم. شما سبک طراحی و سلیقه‌ای که بیشتر می‌پسندید را انتخاب نموده، بودجه مورد نظرتان را تعیین می کنید. سپس بر‌اساس خواسته های شما و نوع بسته‌ طراحی انتخاب شده، چند ایده اولیه توسط معماران و طراحان ما ارائه می‌شود.

 

 

✅یکی از مهم‌ترین بخش‌های خانه، چه از لحاظ کاربردی و چه از لحاظ زیبایی و دکوراسیون منزل، آشپزخانه است؛ که هم در زیبایی خانه تأثیرگذار است و هم مکانی است که اکثر کارهای خانه در آن انجام می‌شود و نیاز به ابزارهای مهم در آن است. کابینت‌های دکور آشپزخانه از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند و هرکدام از آن‌ها دارای مزایا و معایبی هستند.

کابینت منحنی ، سوپرمات ، جادار وشیک

?اغلب افراد از قسمت زیر راه پله های منزل خود برای قرار دادن وسایل اضافی استفاده می نمایند و این قسمت از منزل را به مکانی شلوغ و بلا استفاده تبدیل می کنند و سعی دارند که جلوی فضای آن را به گونه ای بپوشانند در صورتی که از زیر راه پله می توان نهایت استفاده را برد و مکانی دنج و بی نظیر را در این بخش ایجاد کرد.

?اگر شما تمایل دارید اتاق مطالعه یا دفتر کار کوچکی داشته باشید می توانید در زیر راه پله ها این فضا را ایجاد کنید.

? می توانیداین قسمت را به مکان دنجی برای استراحت و مطالعه تبدیل نمایید.

? زیر راه پله یک لاندری روم کوچک بسازید.

?از فضای زیر راه پله می‌توان به عنوان جا کفشی و جا لباسی استفاده کرد.

?میتوانید از فضای زیرراه پله برای اسکان دادن حیوان خانگی خود استفاده کنید.

به مدیریت : کاظم پریده

 

کابینت مدرن و شیک دراین آشپزخانه یک آشپزخانه کثیف هم کارشده که عکس های کاملش درپیج ببینید

متراژ این آشپزخانه بسیار کم بود اما باتوجه به طراحی خاص و ویژه که کارشناسان ما انجام دادن یک کابینت جادار اجرا کردند با استفاده از بکار بردن ترکیب رنگ خاص باعث شده فضایی صمیمی و گرم ایجاد بشه

یک کار فوق العاده شیک و مدرن اجرا شده توسط تیم خوبه زرون میتونید در پیج عکس های بیشتری از این کار ببینید

برای داشتن یک کابینت شیک و خاص لازم طراحی واجرای با ظرافتی داشته باشیم و از متریال با کیفیت استفاده کنیم

 

دکوراسیون و کابینت زرون در بندر عباس  , دکوراسیون , کابینت , سرویس خواب  در بندر عباس , کمد دیواری , برش cnc در بندر عباس  , دکوراسیون منزل در بندر عباس  , دکوراسیون داخلی در بندر عباس  ,