دکوراسیون پرهام گستر

?طراحی و اجرای کابینت ام دی اف ، کمد ، سرویس خواب ، میز ، جلومبلی و تمامی کارهای صنایع چوب

?دکوراسیون

?اگر به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی و طراحی چیدمان خانه، محل کار و فضای زندگی خود هستید، ما تجربه ای متفاوت از خلق فضا و کیفیت زندگی را برایتان فراهم می کنیم. شما سبک طراحی و سلیقه‌ای که بیشتر می‌پسندید را انتخاب نموده، بودجه مورد نظرتان را تعیین می کنید. سپس بر‌اساس خواسته های شما و نوع بسته‌ طراحی انتخاب شده، چند ایده اولیه توسط معماران و طراحان ما ارائه می‌شود.

?کابینت

?کابینت ها با توجه به متریالی که در ساخت آن ها به کار می رود انواع مختلفی دارند که هر نوع از آن ها متناسب با سبک خاصی از آشپزخانه می باشد و شما می توانید با توجه به بودجه ‌ای که در اختیار دارید و فضایی که در دسترس شما می باشد و همچنین سبک اصلی دکوراسیون خانه نوع کابینت و مدل آن را انتخاب کنید.

?کابینت هایی که از چوب در ساخت آنها استفاده شده است، با طراحی های زیبایی که دارند می‌توانند آشپزخانه شما را به شکل اصیل و قدیمی و البته زیبا تبدیل کنند. اما در حال حاضر کابینت ها تنوع بسیار زیادی از نظر جنس پیدا کردند و در انواع مختلف چوبی و فلزی ساخته می شوند. ولی انتخاب کننده نهایی برای خرید کابینت ها شما هستید و شما تصمیم می گیرید که از کدام کابینت برای منزل خود استفاده کنید.

به مدیریت : علی اصغر مرادپور
09194391159

 

 

 

 

دکوراسیون در کرج , طراحی و اجرای کابینت ام دی اف  , کمد  , جلومبلی ,  صنایع چوب , سرویس خواب , دکوراسیون پرهام گستر  ,