Address & Contact

Our Address

تهران، شهریار، به سمت جاده ملارد، روبروی شهرک جعفریه، بلوار امام حسین ،خیابان بهشت ،پلاک ۲۱

تولیدی آینه و کنسول باروک 

⚜تجهیزات آرایشگاهی باروک⚜

🪞 فروش انواع آینه کنسول ، سرشور، تخت اپیلاسیون،پاف،میز منشی و…

صفر تا صد تجهیزات ✔

مستقیم از تولیدی با رنگ دلخواه 📍

فروش حضوری و آنلاین ✔

به بهترین و جذاب ترین پیج فروش انواع آینه کنسول و تجهیزات آرایشگاه خوش اومدین 🌷

با حذف واسطه خریدی مطمئن داشته باشید

مشاور شما برای خرید خانم احمدی👇

شماره تماس و واتس آپ:
۰۹۳۷۸۷۷۳۲۳۱
09191149154

⭐️ فروش صفر تا صد تجهیزات آرایشگاهی ⭐️

🔻 تضمین کیفیت و تمیزی کار 🔻

 

 

✨ بسیاری از بانوان و آقایان علاقه مند به هنر آرایشگری، بعد از سپری کردن دوره های آموزشی مربوطه و اخذ مدارک مورد نیاز، اقدام به راه اندازی سالن آرایش و آرایشگاه می‌کنند. قدم اول برای راه اندازی آرایشگاه داشتن تجهیزات مناسب برای فعالیت مورد نیاز خود هست.

✨ همچنین تغییر دکوراسیون و وسایل آرایشگاه برای جلب توجه مشتری و بالابردن حس مشتری دوستی در مشتری برای آرایشگران بسیار موثر است.

✨ زمانی خرید لوازم آرایشگاه می‌تواند رضایت بخش باشد که مجموعه ای از بهترین پرفروش ترین و جدیدترین وسایل آرایشگاهی از قبیل صندلی آرایشگاهی ، سرشور ، تخت آرایشگاهی ، ترولی ، صندلی انتظار ،صندلی برقی ، آینه آرایشگاه ، صندلی طرح برقی ، کنسول در دسترس باشد

🔴 صندلی آرایشگاه:

صندلی آرایشگاه دارای طرحی خاص بوده و به گونه‌‌ای است که بتوان کارهای مربوط به مشتریان اعم از میکاپ، کوتاهی، رنگ مو، اصلاح صورت و… را به راحتی انجام داد. صندلی آرایشگاه دارای انواع مختلفی است که برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌‌گیرد که در ادامه به معرفی آن‌‌ها می‌‌پردازیم:

💠 صندلی آرایشگاه برقی : این نوع صندلی بیش‌‌ترین استفاده را در آرایشگاه دارد و تاشو است. به سادگی در ارتفاع و شکل و زاویه‌‌ی مورد نظر تنظیم می‌‌گردد.

💠 صندلی کوپ : این نوع نیز استفاده‌‌ی زیادی در آرایشگاه دارد و به شکل چند ضلعی و یا دایره‌‌ای است. قابلیت تنظیم ارتفاع داشته و نیز دارای پایه‌‌ای است که به راحتی می‌‌چرخد.

💠 صندلی تابوره : دارای پایه‌‌ای فلزی و قابلیت تنظیم ارتفاع هستند. در انواع مدل‌‌های چرخدار و ثابت موجود هستند.

💠 صندلی میکاپ : دارای رویه‌‌ی چرمی بوده و دارای تکیه‌‌گاهی برای قرارگیری سر است. قابلیت تنظیم درجه و نیز ارتفاع را هم دارد.

🔻 سرشور آرایشگاهی

🔰 سرشور ها معمولا دارای دو نوع سرشور ایستاده و سرشور مبله تولید میشوند و کاسه های آن ها ثابت و متحرک هستند.کاسه ی سرشور متحرک قابل تنظیم میباشد تا مشتریان هنگام شست و شوی سر احساس راحت تری داشته باشند.یک سرشور مناسب باید دارای زیر گردنی یا کاشن باشد تا سر مشتری روی کاسه آن به شکل بهتری قرار بگیرد. جهت خرید سرشور از فروشگاه سالن مارکت وارد وبسایت بشید و مدل هارو بررسی کنید.

🔻 تخت آرایشگاهی

🔰 به طور کلی تخت های آرایشگاهی به سه نوع تخت اپیلاسیون، تخت ماساژ و تخت چند منظوره تقسیم میشوند.

🔻  تخت اپیلاسیون

🔰 سایز، میزان راحتی، و رویه تخت اپیلاسیون سه اصل مهمی است که در هنگام خرید تخت اپیلاسیون میبایست در نظر بگیرید. چرا که تخت باید به گونه ای باشد که تمامی بدن افراد با هر ابعادی را در بر بگیرد، در طولانی مدت باعث خستگی فرد نشود و همچنین در صورت ایجاد لکه و وجود چسب و موم روی آن به راحتی پاک شود که در این صورت علی رغم اینکه قیمت تخت اپیلاسیون پارچه ای کم تر است، تخت های چرمی مناسب تر هستند.

⚡️ مهم ترین نکات در خرید لوازم آرایشگاه و سالن زیبایی

⚜️ یکی از مهم ترین نکاتی که باید چه در افتتاح سالن آرایشی مردانه و چه در افتتاح سالن آرایشی زنانه به آن توجه داشته باشید، این است که اگر مهارت خوبی در حرفه آرایشگری دارید، لزوما آرایشگر خوبی نخواهید بود و یا نمی توانید به آسانی سالن آرایشی را مدیریت کنید.

⚜️ اگر می خواهید سالن آرایشی خود را پر از مشتری کرده و نام سالن خود را در میان مردم معروف سازید، می بایست علاوه بر داشتن مهارت بسیار خوب در حرفه ی مد نظرتان، به دنبال خرید بهترین محصولات همراه با بهترین و بالاترین کیفیت برای سالن آرایشی خود باشید. شما به آسانی می توانید با خرید با کیفیت ترین، راحت ترین و مناسب ترین وسایل برای آرایشگاهتان، مشتری را راضی نگه داشته و او را به مشتری دائمی خود تبدیل کنید. چرا که او نسبت به مواد و مهارت شما اطمینان کسب کرده و از خدماتی که به او می دهید بسیار راضی است.

به مدیریت : یاشار پیغامی 

 

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

 

تجهیزات آرایشگاهی باروک در شهریار تهران , تجهیزات آرایشگاهی باروک , تجهیزات آرایشگاهی در شهریار تهران , تجهیزات آرایشگاهی در شهریار , صفر تا صد تجهیزات آرایشگاهی  , صندلی آرایشگاه , تجهیزات آرایشگاهی در تهران ,