Address & Contact

Our Address

مشهد،بزرگراه آسیایی،چهار فصل

Telephone

دیوارکوب و دیوارپوش و لمسه کاری ارسلان

✳️لمسه کاری چیست؟ 

💫لمسه کاری به شکل خاصی از فرم دادن به پارچه گفته می‌شود که در آن پارچه به صورت برجستگی و فرورفتگی‌های منظمی فرم داده می‌شود. شکل نهایی که پس از حالت دادن روی پارچه مبل حاصل می‌شود معمولا به شکل لوزی است.

💫فرورفتگی‌هایی که در لمسه صورت می‌گیرد معمولا توسط دوختن دکمه ایجاد می‌شوند و معمولا نیز لمسه کاری روی مبل‌های چرمی صورت می‌گیرد.

💫البته این امر به این معنی نیست که از پارچه برای لمسه کاری استفاده نشود و بسیاری از مبل‌های راحتی پارچه‌ای وجود دارند که روی آن‌ها لمسه کاری های با ظرافتی صورت گرفته است.

قیمت لمسه کاری بدون ورق (1/300/000مترمربع)
لمسه کاری با ورق استیل [نقره ای یا طلایی] (1/450/000مترمربع)
لمسه کاری نیمکت نشیمن (1/500/000مترمربع)
✳️کدام پارچه‌ برای لمسه‌ کاری مناسب است؟ 

🔹🔸برای لمسه کاری دیوار می‌توانید از پارچه های زیر استفاده کنید: 
🔹🔸چرم 
🔹🔸حریر 
🔹🔸مخمل 
🔹🔸تافته 
🔹🔸کوبلن  
🔹🔸ژاکارد 

✳️مزایای لمسه کاری  

🔺دارای عملکرد عایق صوتی  

🔺قابل شستشو 

🔺انعطاف پذیری مناسب  

🔺پوشاندن عیوب دیوار  

✳️کاربرد دیوارپوش چیست؟

💠دیوارپوش‌ها به عنوان روکش دیوار به کار می‌روند. کاغذ دیواری و رنگ نیز از جمله دیوارپوش‌ها به حساب می‌آیند. امروزه انواع دیوارپوش‌ها تولید می‌شوند و به هر کجا بروید مدل‌های متنوع دیوارها را می‌توانید ببینید. هر کسی با توجه به مدل منزل و مبلمان و… آن را انتخاب می‌کند و بر روی دیوار نصب می‌کند.

✳️مزایا دیوارپوش 

💥از مهم‌ترین خصوصیت‌های دیوارپوش‌ها می‌توان به نصب آسان، زیبایی و تاثیر آن‌ها در دکوراسیون اشاره کرد. با توجه به کیفیت بالاتری که نسبت به رنگ و کاغذ دیواری دارند دارای قیمت به صرفه‌تری هستند. مدل‌های پی وی سی آن‌ها در برابر آب مقاوم است. این مدل ضد حریق و همچنین مقاوم در برابر فرسایش است.

به مدیریت:عباس خوجه نیا
09158776052

 

 

 

 

طراحی و اجرای دیوارکوب و دیوارپوش و لمسه کاری ارسلان در مشهد , اجرای دیوارکوب ارسلان در مشهد , طراحی دیوارکوب ارسلان در مشهد , دیوارپوش و لمسه کاری ارسلان , لمسه کاری در مشهد , دیوارپوش در مشهد , هزینه لمسه کاری در مشهد ,