طراحی و ساخت و نصب اویل هیتر و استخر قیر تیموری در ارومیه

✨اویل هیتر چیست؟

?امروزه استفاده از روغن های حرارتی جایگزین سیال حامل انرژی در سیستم های گرمایشی مختلف صنعتی شده است.
مزیت این روغن ها نسبت به سیستم بخار باعث افزایش کاربردهای آن در صنعت شده و دیگ و بویلر اویل هیتر ها ازجایگاه ویژه ای در صنایع مختلف برخوردار است.

?اویل هیتر به عنوان قلب تپنده سیستم انتقال حرارت با روغن داغ است و در این گردش نقش اصلی تولید حرارت را برعهده دارد.اویل هیتر در صنایع تولید قیر،ایزوگام و آسفالت استفاده میشود‌همچنین در راکتورهای مواد شیمیایی کاربرد دارد.

✨سایر مصارف

?برای روان و گرم کردن مواد نفتی سنگین
?خشک کن های بزرگ صنعتی
?برای تولید گرمای غیرمستقیم
?در تولید چرم مصنوعی
?تولید آبنبات و نبات
?کارخانجات تصفیه روغن موتور
?سیستم های گرمایشی ماشین آلات چاپخانه ها

✨نحوه کار اویل هیتر

?برای دادن گرما به قیر مورد مصرف از دستگاه گرم کن روغن استفاده میشود‌. این دستگاه توان افزایش دما را تا ۱۵۰ و۲۰۰ درجه دارد.
روغن گرم شده برای گرمایش قیر به داخل فلاسک قیر انتقال میگردد و با پمپاژ سیرکوله کردن روغن داغ در کویل نصب شده در داخل فلاسک قیر مصرفی تا درجه حرارت موردنیاز گرم میشود‌.

?این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که درجه حرارت،فشار روغن و کنترل های ایمنی آن بصورت اتوماتیک انتقال روغن را میسر میکند. در کارخانه آسفالت این دستگاه با گردش روغن داغ مازوت را انتقال میدهد.جهت گرمایش قیر ولوله های دوجداره انتقال،این دستگاه درظرفیت های مختلف ساخته شده است.

به مدیریت:آقای ایرج تیموری

شماره های تماس:

09149367303
09120834028
09339795684

 

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

 

 

اویل هیتر , استخر قیر , طراحی و ساخت اویل هیتر و استخر قیر تیموری در ارومیه , راه انداری خطوط تولید و ماشین آلات کارخانه آسفالت و ایزوگام و شن و ماسه در ارومیه , کاربرد اویل هیتر , سیستم انتقال حرارت با روغن داغ , تجهیزات کارخانه ایزوگام و شن و ماسه در ارومیه , کارخانه‌ آسفالت‌ , اویل‌ هیتر , بک‌فیلتر شن‌ و ماسه , سرند‌ , نوار‌ نقاله ,