Address & Contact

Our Address

گیلان،ماسال

Telephone

رستوران سنتی ننه نعنا

💥رستوران سنتی ننه نعنا در ماسال ، به مدیریت رعنا نوروزی ، آماده خدمات رسانی و پذیرایی از شما عزیزان و مشتریان گرامی میباشد.

💥این مجموعه واقع درگیلان به سمت منطقه توریستی ماسال پنج کیلومتری جاده ييلاق هفت  میباشد که از لحاظ چشم انداز  این منطقه و مکان این مجموعه بسیار خاص و بی نظیر میباشد و دیدگان را به حیرت وا میدارد…

✅ سفر به سبزترین بهشت گیلان تاسکو ماسال ازمنطقه جنگلی تاسکوه تنها یکی از ده­ها مناطق زیبا و جنگلی استان گیلان است که می­توان آن را بهشتی سبز و بی­نظیر به شمار آورد.

✅ موقیعت مکانی این روستا به روستاهای سراکه و سیاهدول و لیپا متصل می باشد و در مسیر جاده ییلاق ماسال می‌باشد وچون نزدیک به مرکز شهر ماسال هست همیشه مورد توجه مسافرین و محل مناسبی برای ویلا سازی و گردشگری می باشد . روستای جنگلی دور تا دور کوه و جای دنج و آرام می باشد و رودخانه بزرگ خالکایی هم ازین روستا می گذرد.

✅این مجموعه به صورت تمام وقت در خدمت مشتریان عزیز میباشد و سرو صبحانه ، ناهار با منوی محلی، شام (ماهی کباب و…)انواع نوشیدنی ها چای و قهوه…  از خدمات این مجموعه میباشد.

✅ رستوران سنتی ننه نعنا  یکی از رستوران‌های ماسال با کیفیت و خدمات بسیار خوب است. این رستوران در فضایی آرام و خلوت قرار گرفته و انواع غذاهای ایرانی و محلی با بالاترین کیفیت به صورت ۲۴ساعته در این رستوران سرو می‌شوند. اگر راهی ماسال شدید حتما یکی از وعده‌های غذایی خود را در این رستوران نوش‌جان کنید.

مدیریت : رعنا نوروزی

شماره تماس __________09397982929

 

 

 

 

 

رستوران سنتی ننه نعنا در ماسال ,