رنگ آمیزی انواع سازه های چوبی نمای بیرون و داخل چوب شار

✳️ صنایع رنگ آمیزی چوبشار بوشهر✳️

✳️۲۵ سال سابقه کار مستمر در تهران کرج شیراز و بوشهر✳️

✳️ با بهره گیری از تجارب اساتید مجرب این صنعت و به کار گیری به روز ترین متدهای کاری

✳️ استفاده از رنگهای روز دنیا،پایه روغن گیاهی و بهداشتی،بدون استفاده از رنگهای شیمیایی

✳️ فقط کار ساختمانی(لوکس) پزیرفته میشود،خرده کاری و تعمیرات به هیچ عنوان،کلیه خدمات با ۳سال گارانتی ارائه میشود

✳️ خدمات شامل کلیه سازهای چوبی که در فضای بیرون و داخل اجرا میشود،درب،راه پله،کابینت،دیوار پوش،آلاچیق،نرده و …

✳️ انواع رنگهایی که اجرا میکنیم عبارت است از،پایه روغن گیاهی،آستر کاری،پلی اورتان،ورق طلا،کهنه کاری،پتینه کاری،طرح سنگ،وایت واش و …

✳️رنگ چوب انواع مختلفی دارد و روش‌های مختلفی برای اجرای رنگ بر روی چوب وجود دارد.انتخاب رنگ بر اساس، نوع سازه، محل استفاده از سازه، شرایط آب و هوایی، شرایط دمایی، شرایط سایش، سلیقه فردی و … انجام می‌پذیرد.

?رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه، راه پله، نرده، دیوار پوش، آلاچیق و….

?پروژه ای شهرستان به صورت سیار هم خدمات میدهیم

?۰۹۱۹۵۱۰۴۰۵۱
?۰۹۳۳۵۱۰۴۰۵۱
مهدی قاسمیان

?رنگ آمیزی کابینت

?رنگ کاری کابینت یکی از بهترین راهکارها در نو سازی کابینت و یا تغییر رنگ آن برای هماهنگی با دکوراسیون آشپزخانه در مواقع خاص می ‌باشد. رنگ کاری کابینت این امکان را به شما می دهد، که با هزینه نسبتا کم در فضای آشپزخانه خود تغییر و تنوع ایجاد کنید.

?اصلی ترین گام در رنگ کاری کابینت اطلاع کامل از بهترین جنس کابینت و رنگ مناسب برای بافت کابینت ها می‌باشد. کاربرد دیگر رنگ کاری کابینت در طراحی کابینت های دو رنگ آشپزخانه است که امروزه بسیار طرفدار دارند.

?رنگ آمیزی راه پله و راهرو 

?در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان امروزه معماران به همه مکان ها و فضاهای موجود در منزل توجه دارند و سعی می کنند با زیباسازی نقاط مختلف ساختمان دکوراسیونی شیک و مدرن را در فضای داخلی ساختمان ایجاد کنند. راه پله و راهرو ساختمان از جمله مکان هایی هستند که زیبایی آن ها می تواند روی دکوراسیون داخلی منزل تاثیرگذار باشد از این رو بهتر است در انتخاب رنگ دیوار راه پله و راهرو حساسیت لازم را به خرج دهید.

?در هنگام انتخاب رنگ دیوار راهرو و راه پله بهتر است به رنگ های مورد استفاده در دکوراسیون داخلی منزل و رنگ دیوار منزل خود توجه کنید سپس با توجه به میزان اندازه متراژ راهرو و راه پله و میزان نور ورودی در راهرو و راه پله رنگ دیوار این قسمت از منزل را انتخاب نمایید.

با مدیریت: قاسمیان

?۰۹۱۹۵۱۰۴۰۵۱
?۰۹۳۳۵۱۰۴۰۵۱
مهدی قاسمیان

 

ارائه خدمات پروژه ای به صورت سیار در شهرستان، پذیرفته میشود

 

?۰۹۱۹۵۱۰۴۰۵۱
?۰۹۳۳۵۱۰۴۰۵۱
مهدی قاسمیان

 

رنگ آمیزی انواع سازه ای چوبی نمای بیرونی و داخل چوب شار در شیراز , رنگ آمیزی انواع سازه ای چوبی نمای بیرونی و داخل چوب در شیراز , رنگ آمیزی انواع سازه ای چوبی نمای بیرونی و داخل چوب شار ,