اجرای رنگ های ترافیکی و انواع خطوط خیابانی مومزایی

🔸 رنگ های ترافیکی دوجزئی سه جزئی و رنگ های سرد واتربیس و اجرای رنگهای ترافیکی حمید مومزایی🔸

رنگ های ترافیکی و انواع خطوط خیابانی مومزایی

🔸اجرای رنگ های تک جزئی و دو جزئی ترافیکی
🔸خطوط عابر پیاده
🔸سرعت گیر
🔸خطوط پارکینگ
🔸مدارس
🔸زمین های ورزشی
🔸رنگ آمیزی ستون پارکینگ ها
🔸خط پارک

✳️خط کشی ترافیکی 

🔺خط کشی ترافیکی از مهمترین علائم افقی راهنمایی رانندگی است که برای افزایش ایمنی معابر ترسیم میگردد. هدف از خط کشی معابر و اجرای رنگ‌ ترافیکی منظم‌کردن حرکت وسایل‌نقلیه و عابران‌پیاده، آگاهی‌دادن به استفاده‌کنندگان از معابر و‌راهنمایی آنها است.

🔺خط کشی محوری طولی و فاصله پر‌و خالی آنها در‌معابر مختلف‌شهر برحسب موقعیت و سرعت طرح معبر متفاوت است. هر‌چه درجه عملکرد معبر بالاتر رود، عرض خطوط و فاصله پر و خالی آنها افزایش خواهد یافت.

🔺چنانچه خطوط منقطع برای مشخص‌کردن محلهای خطر و یا نزدیک‌شدن به‌خطر‌بکار‌رود، طول‌خطوط پر‌باید بزرگتر از طول فاصله خالی‌بین آنها است. همچنین به منظور بهره‌گیری بیشتر از این خطوط استفاده از خط کشی با مصالح گوناگون به کارفرمایان پیشنهاد می گردد.

🔹🔸خط کشی محوری ممتد، منقطع   
🔹🔸خط کشی انواع خطوط عرضی و کاهنده سرعت، عابر پیاده و عابر ویژه 

🔹🔸ترسیم انواع فلش، نوشتار و علائم ترافیکی 

🔹🔸ترسیم انواع هاشور، سر جزیره، باکس های شطرنجی و سطوح خاص 
🔹🔸ترسیم انواع خط پارک اتومبیل، ایستگاه های اتوبوس و تاکسی و … 

✳️رنگ های ترافیکی 

💫رنگ‌های ترافیکی به جهت تعیین محدوده‌‌های خاص تردد برای استفاده‌کنندگان از راه‌ و همچنین کاهش مخاطرات ناشی از حوادث رانندگی،جایگاه ویژه‌ای در میان انواع رنگ‌ها پیدا کرده‌اند.این خط کشی‌ها زمانی موثرند که:

🔸به راحتی قابل دیدن باشند.

🔸فام و درخشش آن‌ها در طول روز تغییر نکند و به خوبی حدود راه را مشخص نمایند.

🔸بازتاب خوبی در شب‌ها داشته باشد.

✳️عوامل موثر بر عملکرد و ماندگاری رنگ‌های ترافیک 

⚡️کیفیت رنگ (داشتن تاییدیه‌ها و استانداردها):رنگ‌ها برای این‌که دوام و ماندگاری خوب داشته باشند لازم است تا از کیفیت مناسبی برخوردار باشند.

⚡️کیفیت گلاسبید(دانه‌های شیشه‌ای):دانه‌های شیشه‌ای باعث می‌شوند تا نور تابیده شده به رنگ بازتاب شود.از این‌رو باید کیفیت مناسب داشته باشند تا با گذشت زمان دچار افت در نور بازتابی نشوند.

⚡️وضعیت ترافیک(رفت و آمد):گاهی وضعیت تردد دارای ترافیک پرحجم خواهد بود.هرچه ترافیک بیشتر باشد باعث کاهش ماندگاری رنگ می‌شود.

✳️ویژگی‌های رنگ ترافیکی 

💠داشتن مقاومت سایشی بالا 
💠داشتن مقاومت خوب در برابر آب و هوا

💠داشتن دانه‌بندی مناسب در رنگ 
💠چسبندگی عالی به آسفالت و بتن 

💠عدم تغییر فام با تابش نور آفتاب 
💠سرعت خشک شدن بالا 

✳️انواع رنگ‌های ترافیکی 

🔰به طور کلی رنگ‌های ترافیکی به دو دسته زیر تقسیم می‌شوند:

💥رنگ ترافیکی سرد: منظور از رنگ ترافیکی سرد این است که جهت اختلاط اجزای رنگ و اعمال آن بر روی زیرآیند نیاز به دماهای بالا نیست.

💥رنگ ترافیکی گرم: در رنگ ترافیکی گرم به جهت اختلاط و تشکیل فیلم رنگ ابتدا باید دمای آن را تا میزان مشخصی افزایش داد و سپس آن را بر روی آسفالت اعمال کرد.

به مدیریت حمید مومزایی:
09396437414
09363464570

 

 

 

اجرای رنگ های ترافیکی و انواع خطوط خیابانی مومزایی در اصفهان , اجرای رنگ های ترافیکی در اصفهان , اجرای انواع خطوط خیابانی در اصفهان ,  اجرای خطوط خیابانی مومزایی در اصفهان , اجرای رنگ های ترافیکی مومزایی در اصفهان , هزینه اجرای رنگ ترافیکی در اصفهان , هزینه اجرای خطوط خیابانی در اصفهان ,