✳️ درباره ما 

شرکت روانکاران پیشتاز ورنا با بهرمندی از نیروهای جوان و متخصص توانسته است به یکی از بزرگترین مجموعه های تولید کننده روغن های حلشونده و صنعتی با برند ورنا و تأمین کننده انواع روغن صنعتی ،روغن های موتوری، گریس، انواع روان کننده ها و… با برند های معروف داخلی و خارجی تبدیل شود.

✳️ مشتری مداری شرکت

توانسته ایم با بهرمندی از نیروهای جوان خدمات خوبی را برای مصرف کنندگان داخل کشور ارائه دهیم و امید داریم با گستره دایره فعالیت در آینده ای نه چندان دور بتوانیم به نیازهای تمامی مصرف کنندگان و مشتریان خود پاسخ در خور دهیم از طرف دیگر تمام تلاش ما ارائه محصولی با کیفیت و مناسب برای مشتریان میباشد

✳️ فعالیت در کشور

برخی از مشتریان وفاداراز جمله شرکت آونگان –شرکت واگن پارس مپنا –گداز قطعه کیا(مگا موتور) –صنایع دفاع( شهید حججی و شیرودی) و… می باشد.
امید داریم روند رو به رشد این شرکت که تا به امروز توانسته است خانواده بزرگی از مصرف کنندگان را ایجاد کند ادامه دار باشد که برای رسیدن به این هدف تمام مجموعه متحد شدیم و همچنین امید واریم بتوانیم گامی هرچند کوچک در جهت رشد و پیشرفت صنعت کشور عزیزمان برداریم.

اطلاعات روغن حل شونده

رزومه

لیست محصولات

روانکار های صنعتی ورنا،اولین و تنها تولید کننده روغن در اراک،روغن حل شونده،z1،کولانت،آبصابون،هیدرولیک،گریس،ضد یخ،روانکار،کیفیت،قیمت،مطلوب،ورنا،ایران،تولید ملی