رکتورهای آزمایشگاهی و ساخت و ساز قطعات صنعتی و مخازن روغن تکاپوی

طراحی و ساخت انواع قطعات صنعتی و آزمایشگاهی و پزشکی
(کلیه خدمات شیت متال و مجموع سازی اعم از برش لیزر،خم کاری cnc،جوش لیزر،ارگون،co2 )

💠 رآکتور آزمایشگاهی چیست؟

💠 رآکتور آزمایشگاهی محفظه ای برای انجام واکنش های شیمیایی که همزمان با کنترل دما و فشار انجام شده، طراحی شده است. این وسیله در آزمایشگاه، دارای یک مخزن (رآکتور) برای ریختن موادی است که باید با هم واکنش شیمیایی انجام دهند و مواد محصول را ایجاد کنند و یک همزن مکانیکی برای هم زدن این مواد می باشد. واکنش ها داخل رآکتور تحت شرایط کنترل شده دما و فشار معین انجام می شود. واکنش های ترکیب، تجزیه و تبدیل از جمله واکنش هایی است که در این دستگاه انجام می شود.

💠 اجزای تشکیل دهنده رآکتور آزمایشگاهی :

💠 اجزای تشکیل دهنده رآکتور آزمایشگاهی بویلر، مبدل (کندانسور)، سپراتور (جداکننده)، ورودی ها و خروجی ها، الکتروموتور، شیرآلات و ابزار دقیق می باشد. اولین جزء آن همان طور که گفته شده مخزنی است که مواد واکنش دهنده داخل آن ریخته می شود. گاز مورد نظر در این رآکتور توسط مسیرهایی به نام Purging وارد می شود. موتور و پروانه داخل رآکتور امکان هم زدن مکانیکی مواد واکنش دهنده را فراهم می کند.

💠 سیستم کنترل دمای دو منظوره (افزایش و یا کاهش دما)، برای ثابت کردن دمای دستگاه در این وسیله تعبیه شده است. به این ترتیب که با افزایش دمای محلول داخل این رآکتور، کاهش دما و خنک سازی توسط کوبل خنک کننده انجام می شود. اما وقتی در رآکتور کاهش دما را داریم، ژاکت حرارتی بیرون رآکتور می تواند دمای محلول داخل وسیله را کم کم زیاد کرده، به عبارتی دیگر گرم شدن این مواد توسط بدنه رآکتور انجام می شود.

همچنین در این دستگاه، شیر کاهنده فشار (Relief) نصب شده است که عملکرد این قسمت، در صورت بالا رفتن فشار داخل رآکتور می باشد.

مدیریت : تکاپوی

09123682955
09123094992
09123161863

تماس و راه ارتباطی در نرم افزارهای واتساپ ، روبیکا و بله👆🏻

 

نانو پژوه صنعت آریا با مدیریت تکاپویی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ساخت قطعات پزشكي و قالبهاي تزريق پلاستيك پزشكي

 

 

 

 

 

قیمت راکتور شیمیایی , راکتور دوجداره , خرید راکتور شیمیایی , قیمت راکتور همزن دار , راکتور صنعتی ,