Address & Contact

Our Address

تهران،شهر قدس،مجتمع صنعتی زاگرس،خیابان گلبرگ،گلچین پنجم،کوچه صدف

Telephone

تولید بگ فیلتر غبارگیر جت پالس و پاکت پر کن فضلی در شهر قدس تهران

✳️آسیاب بالمیل 

💥بال میل یا آسیاب های گلوله‌ای به استوانه هایی از جنس فولادی یا سرامیک گفته می شود که مشابه سیلندر می‌باشند و معمولا یک پوشش غیر فلزی از جنس سرامیک اطراف آن را برای جلوگیری از آلودگی های فلزی می پوشاند. بال میل ها به صورت افقی نصب می شوند و تا حدودی با گلوله‌های گرد فولادی و یا سرامیکی پر می‌شوند تا مواد سخت را به پودری نرم تبدیل کنند.

✳️کاربرد 

💥به طور کلی، بال میل می تواند برای تولید محصولات خشک یا خیس به کار گرفته شود و قادر به تولید محصول در مقياس ميكرونيزه می باشد.

✳️انواع 

🔸🔹بال میل ها تجهیزات بسیار مفیدی برای سنگ زنی و خرد کردن به حساب می آیند. بال میل ها با توجه به امكاناتی که ارائه می دهند می توانند در انواع مختلفی به مشتریان ارائه شوند.

🔸🔹بال میل صنعتی  

🔸🔹بال میل افقی  

🔸🔹بال میل گرد 

✳️تجهیزات به کار رفته در خط تولید پودر میکرونیزه 

✨آسیاب 

✨سپراتور  

✨سیکلون  

✨بگ فیلتر 

✳️سپراتور 

🔻از سپراتور در سیستم فیلتراسیون استفاده می شود. جدا کردن روغن، آب، هوا و ذرات ریز و درشت از یکدیگر وظیفه سپراتور می باشد. برای بهره مندی از مش های بالاتر در تولید پودر های میکرونیزه، دستگاه سپراتور به کار می رود.

🔻‌در صنایع مختلف برای پودر هایی مثل بنتونیت، کربنات کلسیم، گچ، انواع پیگمنت ها، از انواع مختلف این دستگاه استفاده می‌کنند.

🔻آسیاب ها در صنعت برای ایجاد پودرهایی با ذرات ریز و درشت و ناهمسان به کار می روند. بعد از ایجاد این پودر های ناهمسان از سپراتور های ثقلی برای جداسازی به صورت همسان این پودرها استفاده می شود تا پودر کاملاً همگنی به دست آید. سپس ذرات ناهمگن و درشت باید دوباره آسیاب شوند.

✳️کاربرد سپراتور ها 

💫استفاده از سپراتور به عنوان یک واحد مجزا و مستقل

💫در این صورت سپراتور فقط وظیفه جداسازی دو محصول آسیاب شده نهایی را به عهده دارد.

💫سپراتور در مدار سایش

💫در این نوع، سپراتور در یک مدار قرار می گیرد. زمانی که مواد توسط آسیاب تاحدودی ریز شوند، توسط سپراتور به دو قسمت تقسیم می شوند. یک قسمت، محصول نهایی می باشد و قسمت دیگر محصولی است که دوباره توسط سپراتور به آسیاب برگردانده می شود.

✳️بگ فیلتر 

🔺بگ فیلتر ( غبارگیر کیسه ای ) یک سیستم کنترل آلودگی هوا می باشد که ذرات جامد موجود در هوا را با کارایی بسیار عالی حذف می کند .بگ فیلتر ( غبارگیر کیسه ای ) از سال 1970 میلادی بعد از اختراع پارچه ها و الیافی که قابلیت تحمل دمای 350 درجه فارنهایت را داشتند، رواج بسیاری پیدا کرده است .

✳️غبارگیر جت پالس 

🌀غبارگیر جت پالس یکی از انواع مختلف بگ هاوس برای کنترل آلودگی هواست که به منظور جمع‌‌آوری گرد و غبار و گازهای مضر مانند دی اکسید گوگرد در محیط‌‌های صنعتی به کار گرفته می‌‌شود. معمولا به منظور تمیزکاری غبارگیر جت پالس، این بگ فیلتر از محل خود جابجا نمی‌‌شود و کیسه‌‌های غبارگیر به صورت ردیفی تمیز می‌‌شوند.

🌀این کار درست در زمانی انجام می‌‌شود که یک تایمر به صورت سریع شروع به شلیک هوای تمیز از طریق یک دریچه بازکننده می‌‌کند. لوله‌‌ای که در هر ردیف کیسه غبارگیر جت پالس قرار دارد، هوای فشرده شده را با خود حمل می‌‌کند. در واقع، لوله دارای نازلی در بالای هر کیسه است که هوا را مستقیماً به داخل آن هدایت می‌‌کند.

به مدیریت:فضلی

 

ساخت آسیاب بالمیل و خط تولید پودر میکرونیزه و سپراتور فضلی در شهر قدس تهران , ساخت آسیاب بالمیل در شهر قدس تهران , خط تولید پودر میکرونیزه در شهر قدس تهران , ساخت سپراتور در شهر قدس تهران , تولید بگ فیلتر در شهر قدس , ساخت غبارگیر در شهر قدس تهران , ساخت جت پالس در شهر قدس تهران , تولید پاکت پرکن در شهر قدس تهران ,