Address & Contact

Our Address

نیشابور،بلوار شهید سرایانی،بین میلان ۵و۶کوی صنعتی سهند

Telephone

تیپ پهن کن پلاستیک کش وکود ریز حیوانی

دستگاه تخمه گیر هندوانه
تانکر 2000 لیتری برای سمپاش

▪️ به تمامی دستگاه‌هایی که در کشاورزی مکانیزه یا پیشرفته برای برخورداری از مزایایی مانند کاهش زمان و هزینه استفاده می‌شود، تجهیزات یا همان ادوات کشاورزی می‌گویند

دستگاه خشک کن دانه های هندوانه و خربزه کدو افتابگردون

✔️ انواع ادوات کشاورزی

▪️ ماشین آلات کشاورزی به یک سری تجهیزات پیشرفته مجهز می‌شوند تا بتوان از آن‌ها در کارهای مختلف به منظور کاربردهای متنوع استفاده کرد. به عنوان مثال از وسایل کشاورزی می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم

▪️ تانکر‌هایی طراحی ‌شده‌اند که به ماشین‌های مختلف مانند تراکتور و یا تریلرها متصل می‌شوند تا بتوان از آن‌ها برای حمل و نقل انواع مختلف محصولات و کالاها استفاده کرد.
▪️ برخی اوقات نیز برای سمپاشی و یا آبیاری کردن محصول نیاز است که تانکر مخصوص این نوع کار به تراکتور و تریلر متصل شود که این تانکرها جزو ادوات کشاورزی محسوب می‌شوند.

▪️ ادوات کشاورزی به صورتی ساخته می‌شوند که کشاورز بتواند در انواع مختلف زمین‌ها مانند سطوح شیب دار و غیر صاف از آن‌ها استفاده کند. همچنین در ساخت این نوع تجهیزات شرایط مختلف جوی نیز لحاظ می‌شود.

✔️ دستگاه تخمه گیر هندوانه

▪️ این دستگاه نیاز به تراکتو ر ندارد خودش موتور روش نسب میشه و شما نوشته دانه گیر هندوانه باز نوشته تخمه گیر بهتره یا دانه گیر باشه یا تخمه گیر مابقی عالی است

 

✔️ تانکر سمپاشی

▪️ تانک کود نوعی مخزن تحت فشار می باشد که به منظور تزریق مواد غذایی مورد نیاز گیاه و انواع کود و سموم کشاورزی به کار می رود .
▪️ یکی دیگر از موارد کاربرد تانک کود به منظور شستشوی لوله های آبیاری و قطره چکانهای مورد مصرف در سیستمهای آبیاری و پیشگیری از گرفتگی قطره چکانها می باشد .

▪️ برای استفاده از تانک کود در موارد تزریق کود و سموم کشاورزی ، بهتر است این مواد ، پیش از دخول در تانک کود ، در ظروف جداگانه در آب محلول شده و پس از اینکه کودها کاملا با آب حل شد و کلیه ناخالصیهای موجود در ان ، در اب ته نشین شد ، محلول کود را در تانک کود ریخته و مورد استفاده قرار میدهیم.

 مدیریت : مهدی شکیبا

شماره تماس  :

 09155516137
09353267006

 

 

 

✔️  دستگاه تیپ پهن کن پلاستیک کش بدون مخزن

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔹🔸🔹🔸🔹🔸
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

 

جدا کردن تخمه هندونه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قیمت ادوات کشاورزی , انواع ماشین آلات کشاورزی و کاربرد آنها , نام ماشین های کشاورزی , وسایل کشاورزی ,