Address & Contact

Our Address

تهران،شهریار

ساخت خط تولید بسته بندی روغن موتور توانگران کاوه در شهریار تهران

✨ساخت انواع مخزن

✨ساخت انواع تانکر

✨ساخت دیگ جوش

✨صفر تا صد تولید روغن موتور

✨ساخت بویلر روغن داغ

✨لوله کشی کارخانه ها  و تاسیسات کارخانه ای

?دیگ بخار

⭐️دیگ‌‌‌های بخار در صنایع مختلف جهت گرمایش با استفاده از روش انتقال حرارت غیرمستقیم برخی از سیالات بسیار رایج میباشد. دیگ‌‌‌های بخار به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات و ماشین آلات گرمایشی بوده که در صنایع مختلف به کار میرود.

⭐️از جمله این صنایع میتوان به صنایع غذایی، نساجی، نفت، پتروشیمی، شیمیایی، یونولیت، بتن سازی، تولید قارچ، تولیدقند، بیمارستان هاو..، اشاره کرد. مهمترین مزیت دیگ‌‌‌های بخار ارائه شده، استاندارد بودن آنها می‌باشد.

?دیگ روغن داغ

⭐️هیتر روغن داغ یا بویلر روغن داغ یا دیگ روغن داغ دستگاهی است که جهت انتقال حرارت بین سیال گرما گیرنده و سیال گرما دهنده به کارمیرود. در هیتر روغن داغ با ایجاد سطح انتقال حرارت لازم، گرمای گازهای حاصل از احتراق مشعل به روغن حرارتی در حال گردش منتقل گشته و موجب افزایش دمای آن می‌گردد.

⭐️هیتر روغن داغ باید به گونه ای طراحی و تولید گردد که انتقال حرارت در سه پاس کامل حرارتی بین روغن و گازهای حاصل از احتراق صورت گیرد.

?دیگ آبگرم

⭐️دیگ آب گرم (Hot Water Boiler) یا بویلر آبگرم (آب داغ)، یک مخزن تحت فشار می‌باشد. در آن سیال عامل تحت فشار تا حداکثردمای ۹۰ درجه سانتیگراد، گرم شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

⭐️دیگ‌‌‌های آب گرم(آبداغ) در سیستم‌‌‌های گرمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با جاسازی آن در موتورخانه ساختمان با چرخش آبگرم به مبدل‌‌‌های حرارتی و با انتقال حرارت می‌توان گرمایش محیط را تامین کرد.

❇️لوله کشی عبور بخار از دیگ بخار

?بطور متعارف، اندازه لوله های بخار باید طوری طراحی شود که سرعت عبور بخار از آنها، بین 25تا35متر در ثانیه باشد. ولی اگر سیستم لوله کشی دارای اتصالات زیاد و مسیری طولانی است، قطر لوله ها باید به نحوی در نظر گرفته شود که فشار مورد نیاز در محل های مصرف تأمین گردد.

?برای جلوگیری از جمع شدن آب در لوله ها، ضمن اعمال 10% شیب از تله های بخار نیز استفاده می شود. وقتی در اثر عبور بخار دما بالا رود، لوله ها منبسط می شوند.

?برای جلوگیری از خسارات و خطرات احتمالی، باید از خم ها و مفاصل انبساطی مخصوص استفاده شود. بین خم ها نیز از اتصالات قابل انبساط استفاده گردد.مهار لوله ها توسط بست های نگهدارنده صورت می گیرد. لوله ها می توانند در داخل بست ها حرکت طولی داشته باشند، ولی حرکت عمودی آنها باید بسیار محدود باشد.

?انشعابات باید از بالای لوله بخار انجام گیرد و عایق لوله ها نیز به اندازه کافی باشد. آب تقطیر شده از گرمکن های مخزن سوخت،یا از ظروف محتوی مواد شیمیایی که برای دیگ زیان آور است، نباید به مخزن تغذیه آن هدایت شود.

به مدیریت:اصغر احمدی

 

اتمام شرکت بسته بندی روغن موتور پترو ۱

 

??????????

جوشکاری پروژه ی میر جاوه

 

??????????

پروژه ی میر جاوه زاهدان

??????????

??????????

شرکت روغن موتور بیدومکس

 

 

 

تولید دیگ جوش در شهریار تهران , دیگ بخار , دیگ آب گرم , دیگ روغن داغ , کارخانه توانگران کاوه در شهریار , تولید انواع مخازن و دیگ های جوش و بخار در تهران , ساخت انواع مخزن تانکر دیگ جوش و لوله کشی کارخانه توانگران کاوه در شهریار تهران , لوله کشی عبور بخار از دیگ بخار ,