Address & Contact

Our Address

آذربایجان شرقی ، مرند

Telephone

ساخت تخصصی کانتینر ساده کشویی مجتمع کانتینر سازی جلیل

⚜️ کانتینر یکی از ابزارهای انتقال کالا و محصولات در سیستم حمل و نقل جهانی می باشد،به دلیل گنجایش قابل توجه و مقاومت این سازه در شرایط ویژه محیطی و نفوذ ناپذیری در مقابل آب،بیشتر برای حمل و نقل های دریایی مناسب دیده شده است

🔻 انواع کانتینر چادری

🔹 تریلر چادری کشویی سه محور : شاسی و قطعات فلزی ساخته شده از فولادهای با استحکام بالا . سهولت و سرعت تخلیه و بارگیری در کانتینر کشویی به مراتب از ثابت بیشتر است .

🔹 کانتینر چادری سقف ثابت سه محور : استانداردهای رعایت شده در این محصول و ویژگی هایی مثل پایه کشویی ،قابلیت تنظیم ارتفاع و … این محصول را به یکی از کانتینرهای تبدیل کرده است.

🔹 تریلر چادری دو محور : تیرهای اصلی از تیر فولادی جوشی مخصوص و تمام قطعات از مقاطع پرسی فولادی مونتاژ در فیکسچر مخصوص و جوشکاری پیشرفته با آرگون . کف از چوب چند لایه ضد آب خارجی با رو کش مخصوص و ضد خش که روی رام ها و شاسی با پیچ های مخصوص ثابت می گردد .

🔹 تریلر چادری سقف ثابت سه محور

🔹 تریلر چادری سقف بغل کشویی جک دار

⚡️ ویژگی های قابل بررسی در کانتیر استاندارد :

🔰 کانتینرها در ابعاد و ویژگی های متنوعی ساخته و براساس نوع استفاده با ویژگی های مختلفی عرضه می شوند،ولی از لحاظ اندازه،معیارهای مورد نظر کالا،خصوصیات فیزیکی،حداکثر وزن بارگیری شدن کالا،تعداد درب ورودی و خروجی و اندازه ی آن و … باید اصول استانداردسازی در انها رعایت و پیاده سازی شود.

🔰 بنابراین بیشتر کانتینرها در دو اندازه ی استاندارد و کاربرپسند کانتینر 20 فوت ساخته می شوند لازم به ذکر هست که استقبال گسترده ای هم از کانتینر 40 فوت از طرف مشتریان صورت گرفته هست.

💠 فواید حمل کالا از طریق کانتینر:

✳️ در کنار پیشرفت سریع تکنولوژی و نیاز مبرم مشاغل مرتبط به ارسال سریع و امن محموله های سفارشی خود ،صنعت حمل و نقل را برآن داشته تا تمهیدات اساسی و کارگشا درین حوزه بگیرند و با استقبال عمومی مواجه شده است.و در حال حاضر بیشترین انتقالات و بارگیری ها با کانتینر صورت می پذیرد.

🔴 از جمله مزیتها و موارد قابل توجه این روش به نسبت سایرین می توان به نکات زیر اشاره کرد:

🔹 ارسال امن و کاهش خسارت ناشی از شکستگیها ویا سرقت محصولات
🔹 به حداقل رساندن هزینه های مربوط به بسته بندی،بارگیری یا تخلیه کالا
🔹 حمل یکپارچه محصولات در کانتینر
🔹 طی کردن پروسه سفارش و تحویل به مشتری بدون دخالت واسطه
🔹 بالابردن سرعت زمان بارگیری و تخلیه
🔹 بروز شدن مراحل و جایگزینی روشهای نوین بجای مراحل سنتی قبل

به مدیریت : جلیل حسینی 

 

 

ساخت تخصصی کانتینر ساده کشویی مجتمع کانتینر سازی جلیل در مرند , ساخت تخصصی کانتینر ساده کشویی , کانتینر ساده کشویی , کانتینر کشویی , ساخت تخصصی کانتینر در مرند   , مجتمع کانتینر سازی جلیل , کانتینر سازی جلیل در مرند  , ساخت تخصصی کانتینر , انواع کانتینر ,