کمپرسی شیردال صنعت ارومیه

✳️سازنده انواع تریلر چادری در ارومیه 

🔶سازنده انواع تریلر چادری ساده، کشویی، کفی، لبه دار ، تانکر ، کمپرسی ، کانتین بر هشت قلاب ودوازده قلاب بغل دار با استاندارد اروپا و طرح های مارال وماموت و مایان ساخته شده توسط شیروال صنعت ارومیه.

🔶کانتینر چادری یا تریلر چادری برای حمل و نقل انواع کالاها با بسته بندی های متنوع چوبی ، فلزی ، کارتن ، جعبه و حتی کیسه های بزرگ استفاده می شود.تریلر چادری از نمونه تریلرهای پرفروش و پر کاربرد می باشد که برای حمل بارهایی که نیاز به احتیاط بیشتری دارند مانند اثاثیه منزل و… از آن استفاده می شود.

✳️مزایای تریلر چادری 

💫یکی از گزینه های مناسب در حمل بار به صورت ترانزیت استفاده از کانتینر چادری است. کالا درون چادر قرار می گیرد و از آسیب هایی که ممکن است از محیط به بار برسد ، در امان است . پس از پلمپ شدن چادر، دسترسی به بار از بیرون امکان پذیر نخواهد بود .

💫بارهای بدون بسته بندی نیز می توانند توسط این کانتینر جا به جا شوند . بارهای حجیم به کمک زنجیر ، تسمه و درب های آلومینیومی در این تریلر ، مهار می شوند .

✳️انواع کانتینر چادری 

🔸🔹تریلر چادری کشویی سه محور : شاسی و قطعات فلزی ساخته شده از فولادهای با استحکام بالا . سهولت و سرعت تخلیه و بارگیری در کانتینر کشویی به مراتب از ثابت بیشتر است .

🔸🔹کانتینر چادری سقف ثابت سه محور : استانداردهای رعایت شده در این محصول و ویژگی هایی مثل پایه کشویی ،قابلیت تنظیم ارتفاع و … این محصول را به یکی از کانتینرهای تبدیل کرده است.

🔸🔹تریلر چادری دو محور : تیرهای اصلی از تیر فولادی جوشی مخصوص و تمام قطعات از مقاطع پرسی فولادی مونتاژ در فیکسچر مخصوص و جوشکاری پیشرفته با آرگون . کف از چوب چند لایه ضد آب خارجی با رو کش مخصوص و ضد خش که روی رام ها و شاسی با پیچ های مخصوص ثابت می گردد.

به مدیریت:حمید عسکری قوزتپه
09149409621

 

 

کانتین چادری کشویی
اسب کش ۵ اسبه

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

کانتینر چادر کشویی

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
تانکر سوخت طرح مارال و ماموت
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
کفی تریلر
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
جعبه تریلی
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
کانتینر چادر ساده وچادر کشویی ۳ محور با محور بنز .فوکس.saf.نورمک.PMD.جیلان.عثمان ومحور چینی HJهم کاسه ای ودیسکی
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
کپسول گاز ۳ محور

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

تیغه تانک ۳محور با تانکر تمام استیل مخصوص حمل لبنیات

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

کفی ۳محور فوکس شاهنگی وبنز طرح جدید

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

پلاک شناسه دستگاهای تولید شده

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

سیستم سند بلاست برای تمیزی شاسی ها قبل رنگ

 

ساخت تولید کانتینر تریلی سازی تریلر چادری کشویی کمپرسی شیردال صنعت ارومیه ,  شیردال صنعت ارومیه ,  تولید کانتینر تریلی در ارومیه , تریلر چادری در ارومیه ,