Address & Contact

Our Address

تهران،کیلومتر ۲۴ آیت الله سعیدی،ورودی نسیم شهر،جنب ریل قطار خیابان کشاورز،خیابان سعادت

Telephone

ساخت انواع توری درب و پنجره اطلس توری

توری درب و پنجره اطلس توری
▪️پنجره ها دریچه ساختمان ها برای ورود نور و ایجاد گردش هوا در داخل خانه هستند. به منظور ایجاد جریان هوا و تهویه طبیعی محیط داخلی منزل یا محل کار بهترین راه باز گذاشتن درب و پنجره است. اما همیشه ورود حشرات(پشه و مگس) و حیوانات ما را آزار میدهد. ورود پشه ها و مگس ها به داخل خانه آرامش ما را سلب میکنند. جهت جلوگیری از ورود حشرات بهتر است روی درب و پنجره ها توری پلیسه نصب کنیم.

💫 با گرم شدن هوا و نزدیک شدن به فصل تابستان، ضرورت استفاده از توری پنجره‌ها بیش از هر زمان احساس می‌شود. انواع توری در قاب های آلومینیومی، یو پی وی سی، چوبی یا فلزی در انواع کشویی، پلیسه، ثابت و جمع شونده برای انواع درب و پنجره ها در بازار موجود می باشد.

✅ انواع توری پنجره 

💫 مزیت توری های جدید پلیسه و رولینگ این است که در مواقع بسته بودن پنجره، توری ها به شکل رول و یا پلیسه جمع میشوند. با بسته شدن مانع دید نمی شوند. به راحتی در اثر شرایط محیطی دچار پوسیدگی نمیشوند. هنگام نصب جهت مبارزه با حشرات موزی دقت کنید تمام در و پنجره ها را بپوشانید. همچنین روی پنجره های کوچک سرویس های بهداشتی هم لازم است نصب شود.

💫 توری های جدید درب و پنجره دو جداره به قدری مستحکم و پر کاربرد است که تا سال ها برای شما کارایی خواهد داشت. به علت ساختار ویژه ای که دارد علاوه بر حفظ زیبایی ، هیچ مزاحمتی نخواهد داشت. در صورت نیاز به استفاده به صورت کشویی باز و بسته می شود.

✅ از نظر مکانیزم حرکتی(باز و بست)

💫 توری پنجره‌ها بسته به نوع پنجره و قاب آن‌ها، مدل‌های مختلفی دارد. می‌توانند ثابت و متحرک باشند. این بدان معنا است که می‌توان طوری آن‌ها را انتخاب و نصب کرد که باز بشوند یا قابل باز شدن نباشند. قطعا توری‌ درب‌ ها باید قابل باز شدن باشند، اما بسته به سلیقه، نظر و کاربری شما می‌تواند طوری طراحی شود که ثابت در جای خود قرار گیرد.

✅ توری پلیسه‌ای

💫 توری پنجره پلیسه‌ای( آکاردئونی) بهترین نوع برای انواع درب و پنجره ها میباشد. توری پلیسه درب به صورت کرکره‌ای باز و بسته می‌شود. قاب یا چهار چوب این مدل ثابت بوده و جهت باز و بست از فنر یا لولا استفاده نمی‌شود. مقاومت بالایی دارند و امکان خرابی و پوسیدگی این توری پایین بوده و به آسانی پاره نمیشود.

✅ توری آهنربایی (مگنتیک)

💫 توری مگنتی شبیه به پلیسه‌ای است. تفاوت آنها در قابلیت جدا شدن از قاب در و پنجره است و به توری چسبی نیز معروف اند. در ابعاد و اندازه‌های مختلف توسط شرکت الیت تولید میشود و نصب آن بسیار آسان است. به دلیل داشتن قفل اهنربایی به طور خودکار بسته می‌شوند و به دلیل داشتن استحکام زیاد، پاره و خراب نمی‌شوند.

✅  ریلی

💫 توری ریلی یا کشویی بصورت ریلی باز و بسته میشوند. این مدل فضای بسیار کمی میگیرد و به راحتی بر روی انواع پنجرهها قابل استفاده است. قاب توری ریلی روی چهارچوب پنجره نصب می‌ گردد و قابلیت باز و بسته شدن از راست به چپ یا بالعکس را دارد. توری آکاردئونی یا کشویی نیز به این نوع از سیستم بازشو میگویند.

✅ ثابت

💫 این ها بصورت فیکس بر روی یک قاب پنجره نصب میشود . از معایب این نوع میتوان به عدم امکان باز و بسته شدن آن و نبود قابلیتی جهت کنار زدن آن اشاره کرد. البته قیمت توری ثابت ارزان تر است. این نوع بیش‌تر روی پنجره‌هایی نصب می‌شوند که جایی برای حرکت توری ندارند و نیاز به باز یا بسته کردن توری نیست.

✅ چسبی

💫 توری پنجره چسبی ، یکی از انواع ساده و بسیار ارزان است. نوار چسپی که در آن استفاده می‌شود، مشابه درزگیرهایی هست که در چارچوب درب ها استفاده میگردد. این توریها براحتی به قاب پنجره میچسبد و درهنگام نیاز جدا میشوند.

 

مدیریت:قیچی وند

 

 

توری پنجره , توری پنجره آلومینیومی , قیمت توری پنجره , قیمت توری پلیسه , درب توری کشویی دیجی کالا , توری درب و پنجره اطلس توری ,