Address & Contact

Our Address

کردستان،بیجار،شهرک صنعتی

Telephone

ساخت دستگاه بوجاری قلیچ

🟩 دستگاه بوجاری چیست؟

🔺🔻عمل بوجاری کردن را به غربال مواد گوناگون مانند پاک کردن غلات و حبوبات از خاک و… می گویند. یکی از لوازم پرکاربرد صنعتی که برای غربال دانه های مختلف جهت درجه بندی دانه ها در صنایع گوناگون از آن استفاده ی زیادی می شود، دستگاه بوجاری می باشد.

🔺🔻پیش از به وجود آمدن دستگاه بوجاری، الک کردن حبوبات و غلات و غربال دانه ها از نخاله ها توسط توری ها و پاک کردن این محصولات و همینطور سورتینگ و درجه بندی انجام می شد. یکی از قدیمی ترین راه ها بوجاری، روش باد دادن خرمن های کوبیده شده توسط چنگک ها کشاورزی می باشد که در حال حاضر این روش دیگر مرسوم نمی باشد.

🔺🔻یکی از علل اختراع دستگاه های بوجاری و سیلندر محفر و گرویتی ها، بازدهی بالا با کمترین دخالت انسانی در امر غربالگری غلات و حبوبات از ناخالصی هایی در حجم های بالا بود.

🔰انواع دستگاه بوجاری

🔹🔸دستگاه های بوجاری دارای تنوع بسیار زیادی می باشند که هر کدام از آن ها برای پاکسازی و تصفیه انواع مختلف دانه های خوراکی دارای مکانیزم منحصر به فردی هستند..

🟣 دستگاه بوجاری حبوبات

🔹🔸دستگاه بوجاری حبوبات کارآمد ترین ماشین برای انجام این عملیات بر روی حبوبات مختلف می باشد که در صورت بکارگیری اصولی از آن از سوی استفاده کنندگان، بهترین نتیجه را پس از پایان فرایند تصفیه دریافت خواهند کرد.

🟢 دستگاه بوجاری غلات

🔹🔸دستگاه بوجاری غلات نیز از سری ماشین آلات کاربردی در جهت جداسازی آفات و تصفیه کننده اقلامی مانند گندم و جو و سایر گیاهان علفی تک لپه تولید شده است و با توجه به مصارف زیادی که غلات در خوراکی های مختلف دارند، تولید دستگاه های بوجاری مربوط به آن ها بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

🟡 دستگاه بوجاری انواع تخمه

🔹🔸تخمه های خوراکی پرطرفدار مانند آفتابکردان و کدو که ارزش بالایی نیز برخوردارند، در هنگام برداشت نیازمند دستگاهی هستند تا با کمترین دردسر جداسازی شده و به مرحله بسته بندی نهایی منتقل شوند. دستگاه بوجاری تخمه می تواند این عملیات را با کمترین هزینه و نیروی انسانی برای برداشت کنندگان این محصولات انجام داده و بسته بندی هایی با محصول کاملا یکدست و استاندارد را برای استفاده کنندگان خود تحویل دهد. همچنین این دستگاه باعث جداسازی مواد اضافی و ناخالصی های موجود خواهد شد و بطور کلی یک محصول با کیفیت و رضایت بخش را فراهم خواهد آورد.

🔴  دستگاه بوجاری کنجد

🔹🔸 دستگاه بوجاری کنجد یک ماشین پیشرفته و منحصر به فرد است که دارای بخش های مختلف برای تصفیه و پاکسازی کنجد های روغنی طراحی و ساخته شده اند.

🔹🔸دستگاه های بوجاری کلزا، گلرنگ، سویا، ذرت و …. از دیگر ماشین آلات خالص کننده و بسته بندی هستند که مزایای زیادی را برای استفاده کنندگان خود به ارمغان خواهند آورد و در عصر حاضر که اولویت خرید انواع حبوبات و غلات خوراکی با کیفیت و بسته بندی بهداشتی می باشد، بسیار موثر واقع خواهند بود.

مدیریت :صادق قلیچ خانی

دستگاه بوجاری ارزن , دستگاه بوجاری کتان , ساخت دستگاه بوجاری , ساخت دستگاه بوجاری ارزن , ساخت دستگاه بوجاری خانگی,