Address & Contact

Our Address

اصفهان -خیابان آتشگاه-جاده نجف اباد

Telephone

طراحی و ساخت انواع دستگاه های خمیرگیر حیدری

🔅 تولید انواع دیگ حیدری در اصفهان🔅

🔅 تولید انواع دستگاه های نانوایی وقنادی 

🔅 فروش انواع خمیرگیر،میکسر ،فرقنادی،تنور های گازی و دوار

🔅 فروش انواع خمیر گیر از ۵ کیلویی تا ۲۴۰ کیلویی با کیفیت عالی وقیمت مناسب 

🔅 دستگاه خمیر گیر یکی از مهم ترین و ضروری ترین دستگاه ها در نانوایی و قنادی ها میباشد. امروزه برای ورز دادن خمیر برای تهیه ی نان و کیک از دستگاه خمیرگیر استفاده میشود که این دستگاه دارای مخزنی میباشد که خمیر در آن قسمت قرار میگیرد و پس از ورز داده شدن برای پخت کاملا آماده میشود.اما دستگاه های خمیر گیر فقط در نانوایی ها استفاده نمیشوند و به چز نانوایی در صنعت ها و مکان های زیادی مورد استفاده قرار میگیرند.دستگاه های خمیرگیر را برحسب اندازه و ظرفیت آن تقسیم بندی میکنیم.

🔅 از نظر ساختار ظاهری با دستگاه های میکسر معمولی متفاوت بوده و دارای چنگک هایی هستند که زاویه ی قرار گرفتن آنها به صورت خوابیده میباشد.

🔅 دستگاه های خمیر گیر در نوع استیل و ضد زنگ موجود میباشند.برق مصرفی دستگاه خمیر گیر نیز به دو شکل سه فاز و تک فاز طراحی و تولید شده اند.

🔅 خمیر گیر نسبتا شبیه به میکسرهای کاسه داری می باشند اما نوع ساختار و چرخش و زاویه قرارگیری اش با خود میکسرها متفاوت می باشد.

🔅 انواع دستگاه خمیر گیر

دستگاه های خمیرگیر در انواع مختلفی موجودند که هرکدام از آنها با توجه به ظرفیت و اندازه های خود به دسته های مختلف تقسیم میشوند.دستگاه خمیرگیر خانگی و دستگاه خمیر گیر صنعتی از انواع مختلف خمیر گیرها هستند که در نانوایی ها،رستوران ها و قنادی ها ورد استفاده قرار میگیرند.

🔅 دستگاه خمیرگیر خانگی

دستگاه خمیرگیر خانگی یا همان خمیر گیر کوچک بیشتر در مواردی مانند پختن انواع کیک و نان و…در خانه و در تعداد پایین مورد استفاده قرار میگیرد. خمیرگیر خانگی برای افرادی که میخواهند کسب و کار کوچک و نوپایی راه اندازی کنند برای کسب درآمد در خانه با دستگاه خمیر گیر مناسب میباشد.این دستگاه ظرفیتی حدود 3 تا 5 کیلوگرم را دارد و نسبت به دیگر تجهیزات صنایع غذایی قیمت کمتری دارد.

🔅 دستگاه خمیرگیر صنعتی

دستگاه خمیرگیر صنعتی نسبت به خمیرگیر خانگی ظرفیت بیشتری داشته و برای نان پذی های سنتی و صنعتی بیشتر مورد استفاده میباشد.در بین خمیر گیر ها دستگاه خمیر گیر 40 کیلویی یکی از دستگاه های پر استفاده و همچنین پرطرفدار میباشد.

دستگاه های خمیرگیر ظرفیتی مابین 5 تا 240 کیلوگرم داشته و هر کسب و کاری متناسب با کار خود میتواند از انواع مختلفی از دستگاه خمیرگیر صنعتی را خریداری نماید.

مدیریت : علی حیدری

 

 دستگاه خمیر گیر , نمایندگی دستگاه خمیر گیر اصفهان, قیمت دستگاه خمیر گیر 20 کیلویی , نمایندگی دستگاه خمیر گیر ,