ساخت انواع سازه استیل و درب و پنجره فلزی عدالت

🌟ساخت حفاظ استیل 304 و انواع سازه های فلزی ساختمانی 
🌟درب و پنجره آهنی،نرده (پله.جان پناه.دزدگیر.دربهای اپارتمانی)،فلاشینگ،رگال 
🌟طراحی و اجرای داخلی دکوراسیون،انواع سقفهای پارکینگ،آلاچیق و سوله 
✳️استیل 304 

💫استیل 304 که در انواع نرده استیل و حفاظ استیل به کار می رود ، یکی از رایج ترین و پرکاربرد ترین استیل های سری 300 است که در دسته بندی های انواع استیل در رده استیل استینی جای می گیرند.

💫به دلیل اینکه در ساختار این استیل از 18 درصد کروم و 8 درصد نیکل به کار رفته است در یک نام گذاری دیگر و معمولا این دسته از استیل ها را با نام 8-18 نیز می شناسند.همچنین در اروپا این دسته استیل را با نام 1.4301 می شناسند.

💫نه تنها استیل 304 بلکه تمام استیل های سری 300 به دلیل اینکه دارای نیکل هستند و درصد کربن آنها بسیار کم ( حتی کمتر از ۰.۰۸۸ درصد ) است خاصیت آهنربایی نداشته و جذب آهنربا نمی شوند.فولاد زنگ نزن 304 را می توان در انواع متنوعی تولید و به مصرف رساند. ورق ، لوله ، میله و رول انواع متفاوتی است که برای تولید استینلس استیل 304 استفاده می شود.

✳️کاربرد استیل 304 

🔸🔹صنایع شیمیایی ، مخازن ذخیره سازی بزرگ و ظروف برای مایعات و مواد جامد

🔸🔹صنایع غذایی ، تجهیزات پردازش مواد غذایی مانند دستگاه های شیردوشی، مخازن ذخیره سازی، مخازن حمل و نقل، قفل مرکزی درب ضد سرقت لوله کشی، شیرها، کامیون های شیری و صنعت آب میوه استفاده می شود.

🔸🔹304 فولاد ضد زنگی می تواند در برابر خوردگی اسیدهای موجود در میوه ها، شیر، گوشت و سبزیجات مقاومت کند و نسبت به سایش مقاوم است. بنابراین، آن را به طور گسترده ای در سینک ها ، اجاق گاز، یخچال و فریزر، کارد و چنگال، ظروف و لوازم مختلف استفاده می شود.

🔸🔹معماری ، پانل، قالب، انواع نرده استیل، انواع حفاظ استیل ، دکوراتیو

🔸🔹صنعتی ، ابزار، پیچ و مهره، پیچ و غیره

🔸🔹صنایع خودرو و هوافضا ، مخازن سوخت، اجزای ساختاری مختلف.

🔸🔹بیمارستان ها ، تجهیزات جراحی.

🔸🔹بازرگانی ، لوازم بهداشتی، لوله فولاد ضد زنگ 304 غیر مغناطیسی است و دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی و اکسیداسیون در برابر مواد شیمیایی، نفتی، نساجی و مواد غذایی است.

✳️پنجره‌‌های آهنی چه مزیتی دارند؟
🌟مقاومت بالا در برابر ضربه 

وقتی به مزیت‌های پنجره آهنی فکر می‌کنید، قطعا استحکام آن اولین چیزی است که به ذهنتان می‌رسد. پنجره‌های آهنی معمولا از استقامت بی‌نظیری برخوردارند و تا میزان زیادی در برابر ضربه‌های سهمگین مقاوم‌اند. این مزیت باعث شده که پنجره‌های آهنی برای قرن‌های متمادی مورد استفاده قرار گیرند.

🌟قابلیت ترمیم بی‌نظیر 

ممکن است پس از چندین سال،‌ پنجره آهنی شما با مشکلاتی همراه شود، اما جای هیچ نگرانی نیست؛ شما به راحتی می‌توانید آن را ترمیم کنید. پنجره‌های آهنی برخلاف بسیاری از پنجره‌های دیگر به راحتی ترمیم‌ می‌شوند.

🌟رنگ‌پذیری عالی 

در دنیای امروز می‌توانید پروفیل‌ در و پنجره در رنگ‌های گوناگونی را انتخاب کنید؛ اما باید بدانید که رنگ‌پذیری آن‌ها به خوبی پنجره‌های آهنی نیست. علاوه بر این موضوع، هر گاه که از رنگ پنجره‌های آهنی خسته شدید می‌توانید رنگ متفاوتی را روی آن بزنید؛ در صورتی که پروفیل‌ یو پی وی سی با این گستردگی از این قابلیت برخوردار نیست.

🌟زیبایی منحصر به‌ فرد 

درست است که در معماری مدرن،‌ پروفیل یو پی وی سی،‌ زیبایی متناسبی را به خانه‌ها می‌بخشد؛‌ اما این موضوع زیبایی پنجره‌های آهنی را نقض نمی‌کند. پنجره آهنی هم مانند همه پنجره‌‌های دیگر از زیبایی خاص خود برخوردار است.

🌟قیمت معقول و مناسب 

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های پنجره آهنی قیمت مناسب آن‌ها است. پنجره‌های آهنی نسبت به بسیاری از پنجره‌های دیگر،‌ از قیمت مناسبی برخوردارند. این موضوع، مهم‌ترین دلیل‌ استفاده از پنجره‌های آهنی در دنیای امروز است.

✳️نرده آهنی چیست؟

💥نرده آهنی راه پله در ساختمان ها جهت امنیت بیشتر در راه پله ، لازم و ضروری می باشد. نرده آهنی در بالا راه پله موثر می باشد . و از خراب راه پله جلوگیری کرده و باعث زیبایی بیشتر در خانه می شود.

💥در تولید و ساخت نرده آهنی از انواع متریال مختلف می توان استفاده کرد تا نرده آهنی زیباتری داشته باشیم ، مانند نرده آهنی و سیم بکسل ، نرده آهن و چوب و سایر فلزات. نرده آهنی از اولین نرده راه پله محسوب می شود و توجه سازنده ها را به خود جلب کرده است.

✳️آلاچیق 

🔺آلاچیق در طراحی محوطه ویلا یکی از مهمترین المان هایی است که باعث افزودن جذابیت و کارایی در یک محوطه بیرونی می شود.

🔺لذت بردن از فضای طبیعی و هوای آزاد اصلی ترین هدف محوطه سازی ویلا می باشد. در این راستا نیاز به ساختارهای نیمه محصور در فضای باغ یا باغچه ویلا وجود دارد که در عین محفوظ بودن در برابر بارندگی یا تابش آفتاب شدید، امکان حضور در طبیعت و بهره بردن از مناظر دلپذیر پیرامونی را نیز فراهم آورند. از این رو ساخت آلاچیق در لندسکیپ ویلا جایگاه ویژه ای یافته است.

🔺آلاچیق در محوطه سازی علاوه بر جنبه های عملکردی، دارای جنبه های زیبایی شناسانه نیز می باشد که تنوع فضایی بصری در فضای باز ایجاد می کند.

✳️سوله 

🔰سوله یکی از پر کاربردترین انواع ساختمان‌‌‌های پیش ساخته در جهان می‌باشد. سوله سازه ای فلزی با سقفی شیب دار است که طراحی و ساخت آن بر اساس یک سری محاسبات فنی خاص انجام می‌شود. 

🔰سوله کاربردهای فراوانی داشته و این سازه در کارخانجات، انبارها، تعمیرگاه ها، سالن‌‌‌های ورزشی و باشگاه ها، نمایشگاه ها، مرغداری‌ها و سازه هایی که در آن نیاز به دهانه بزرگ می‌باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سازه در زمان طراحی با توجه به ابعاد، اندازه دهانه، ارتفاع و طول، اقلیم منطقه از نظر برف و باد اشکال گوناگونی را شامل می‌شود.

✳️نرده استیل راه پله 

💥یکی از انواع نرده‌های راه پله، نرده استیل راه پله است. نرده استیل را همانطور که از نامش پیدا است از ماده‌ای مستحکم به نام استیل می‌سازند. در نتیجه این نوع نرده از دوام بالایی برخوردار بوده و از سقوط افراد به خوبی جلوگیری می‌کند. نرده استیل دارای وزن سبکی بوده و مقاومت بالایی در برابر رطوبت، خط و خش، نور خورشید، انقباض، انبساط و… دارد.

💥همچنین سطح رویی نرده استیل را اکسید کرومی می‌پوشاند. بنابراین این نوع نرده به مراقبت چندانی نیاز ندارد چون ماده پوشاننده آن، مانع از زنگ زدگی نرده خواهد شد. از نرده استیل بیشتر در خانه‌های مدرن استفاده می‌شود و از آن جایی که این نوع نرده‌ها هیچگونه آلودگی را به خود نمی‌گیرند، می‌توانند انتخاب مناسبی برای بیمارستان‌ها نیز ‌باشند.

✳️حفاظ  تراس آهنی و مشخصات آن 

💎حفاظ تراس آهنی امروزه برقراری امنیت در بخش های مختلف به این بستگی دارد.که شما بتوانید از ابزاری که در این زمینه وجود دارد بهره مند شوید.یکی از بخش هایی که شما میتوانید توسط آن از هوای تازه و همچنین نور خورشید بهره مند شوید.

💎استفاده از پنجره های بزرگ است. استفاده از این پنجره ها البته میتواند برای شما مشکل ساز هم باشد.چرا که شما راهی برای ورود سارقین به خانه خود باز خواهید کرد. اینجاست که استفاده از نرده فلزی برای شما راهی کارآمد خواهد بود.به خصوص اگر خانه یا واحد تجاری شما در طبقه اول باشد باید از حفاظ تراس آهنی استفاده کنید تا بتوانید امنیت را برقرار کنید.

✳️حفاظ استیل چیست ؟ 

🔺به سازه های یکپارچه ای که از جنس استیل مقاوم بوده و از قطعات مقاوم به منظور حفاظت از ورود افراد غیرمجاز و خطر پرت شدن افراد و یا وسایل ساخته شده، حفاظ استیل گفته می شود. حفاظ استیل می تواند از عبور سارقین به ساختمان جلوگیری کرده و خطر پرت شدن وسایل و یا افراد از درب، پنجره و بالکن را به حداقل برساند.

🔺حفاظ استیل از جنس استیل ضد زنگ بوده که بیشتر این نوع حفاظ های مقاوم از آلیاژ 304 ساخته می شوند. ساخت انواع حفاظ استیل کاملا به محلی که قرار است حفاظ استیل بر روی آن نصب شود مرتبط است. به طور کلی حفاظ ها به دو نوع امنیتی و دیوارکوب تقسیم می شود که کاربرد هر یک متناسب با مکان مورد نظر جهت نصب تعیین می شود.

به مدیریت:آقایان بصیری و رسولی 

شماره های تماس:

📞 ۰۹۱۳۱۶۹۳۱۳۷ بصیری

📞 ۰۹۱۳۲۱۴۶۰۳۳ رسولی

 

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

ساخت انواع سازه استیل و درب و پنجره فلزی عدالت در اصفهان , درب و پنجره فلزی عدالت , ساخت حفاظ استیل 304 , ساخت انواع سازه های فلزی ساختمانی , ساخت درب و پنجره آهنی , ساخت نرده در اصفهان , ساخت پله در اصفهان , ساخت جان پناه در اصفهان , ساخت درب های آپارتمانی در اصفهان , ساخت فلاشینگ در اصفهان , ساخت رگال دز اصفهان , طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان , اجرای دکوراسیون داخلی در اصفهان , ساخت انواع سقفهای پارکینگ , ساخت آلاچیق ساخت سوله ,