ساخت ونصب انواع سوله و سازه های فلزی قائم

▪️ سوله به معنی ساختمان بزرگ و بازی است که برای نگهداری کالاها، مواد، ابزار و تجهیزات و همچنین انجام فعالیت‌های تولیدی، صنعتی و کشاورزی به کار می‌رود. سوله‌ها معمولاً دارای سقف بلند و دیوارهایی باز هستند که به عنوان فضایی جهت انبار کردن و حمل و نقل کالاها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

✅ ساخت ونصب انواع سوله

▪️ همچنین سوله‌ها برای تولید و صنعت نیز استفاده می‌شوند، مانند ساختمان‌های کارگاهی و کارخانجات. در کشاورزی نیز از سوله برای نگهداری محصولات، ابزار و تجهیزات و همچنین برای پرورش حیوانات مانند مرغ و گاو استفاده می‌شود. سوله‌ها معمولاً از مواد سبکی مانند فلز، بتن و چوب ساخته می‌شوند و می‌توانند به شکلی ساده یا پیچیده طراحی شوند.

✅ انواع سوله بر اساس ساخت

▪️ انواع مواد ساخت عبارت‌اند از: روکش فلزی روی اسکلت فلزی، روکش و اسکلت پلاستیکی، تمام چوب (اسکلت چوبی، سایدینگ چوبی و سقف چوبی) و سوله‌های وینیلی که روی اسکلت چوبی ساخته شده‌اند.

✅ سوله‌های فلزی

▪️ سوله‌های فلزی تشکیل شده از روکش ورق فلزی (فولاد گالوانیزه، آلومینیوم یا آهن راه‌راه) است که به یک اسکلت فلزی متصل می‌شود. زمانی که استحکام و مقاومت طولانی ‌مدت در برابر آتش، پوسیدگی یا موریانه‌ها موردنظر باشد، سوله‌های فلزی انتخاب خوبی هستند. با این حال، این سوله‌ها ممکن است در طول زمان زنگ بزنند، به خصوص اگر از فولادی ساخته شده باشند که گالوانیزه نشده باشد.

 مدیریت : مرتضی الله وردی

 

 

انواع سوله خرپایی , انواع سوله کارخانه , عکس سوله صنعتی , انواع سوله سبک , انواع روش های ساخت سوله , سوله چیست , ساخت ونصب انواع سوله ,  سازه های فلزی قائم در بروجن ,