Address & Contact

Our Address

دماوند

Telephone

ساخت شیروانی پوشش سقف شیب دار سراجی در سراسر کشور

✳️ اجرای کلیه سقفهای شیروانی
✳️ پوشش سقف سوله
✳️ اجرای سقف ویلا درطرح های جدید
✳️ اجرای ساندویچ پانل سقفی و دیواری
✳️ مجری کلیه سقفهای ویلایی با جدید ترین طرح ها در سراسر کشور
✳️ اجرای سقف ویلا باانواع ورقهای طرح سفال و تایل های جدید
✳️ پوشش سقف سوله با انواع ورقهای گالوانیزه و باعایق توری پشم شیشه و فوم
✳️ اجرای الاچیق درطرح های مختلف
✳️ اجرای سردرب وپیشانی ساختمان
✳️ اجرای سقف پارکینگ و استخر

▪️ سقف شیروانی نوعی سقف است که شامل شیب میباشد. خانه ویلا یا هر بنایی با سقف است که شکل میگیرد وگرنه سقف نباشد جز چندتا دیوار چیز دیگری نیست. سقف های شیبدار خودشان مدل های زیادی با مواد و متریال مختلفی دارند.

▪️ نسبت به سلیقه، نوع طراحی ،آب و هوا و نوع مصالح مصرفی در آن سازه متفاوت است همانطور که گفتیم هر سقف از متریال مختلفی تشکیل شده بنابر این وزن آنها هم مختلف است. و حتی برای اجرا هم هرکدام مجری و متخصص مخصوص خود را دارد

✳️ انواع سقف شیروانی :

☑️ شینگل

▪️ سقف شینگل که پرطرفدارترین نوع سقف شیبدار است شامل دو بخش تک لایه و دولایه میباشد که هرکدام دارای طرح و رنگ جذاب است. سقف شیبدار شینگل وزن سبکی دارد و بسیار با دوام است. با نصب یک لایه بخاربند زیر آن این نوع پوشش به طور کامل ضد آب میباشد و در برابر نور مستقیم آفتاب هم مقاومت بالایی دارد.

☑️ تایل کینگستون

▪️ کینگستون تنها تولید کننده تایل سنگ ریزه ای در ایران میباشد توانسته پیشرفت زیادی در جهت تولید پوشش سقف شیبدار داشته باشد.تایل های کینگستون همگی ۸لایه هستن که هسته مرکزی و اصلی از جنس گالوالوم و لایه رویی آن از سنگ ریزه ها پوشانده شده است .لایه شفاف و محافظ اکریلیکی آستر شده که سنگ ریزه ها توسط آن پوشانده شده اند مانع نفوذ گرد و غبار و به وجود آمدن خزه میشود.

این ورق ها شامل ۱۲ رنگ جذاب و متنوع میباشند که شما میتوانید نسبت به سلیقه خود انتخاب عالی ای داشته باشید.

☑️ تایل های سفالی

▪️ از گذشته تا به امروز از سفال برای پوشش سقف استفاده میشده است.استفاده از سفال یک نمای کلاسیک با حس و حال قدیمی به ظاهر نمای بنای شما میبخشد و جلوه خاص خود را دارد. در عین حال که سفال بسیار خاص میباشد ، شکننده و گران قیمت هم میباشد .

☑️ تایل های بتنی

▪️ این نوع تایل ها شباهت زیادی با تایل های سفالی دارند . تایل های بتنی مقاومتشان بالاتر است و میتوان آن هارا بدون قرار دادن به روی همدیگر نصب کرد. در صورتی که قیمتشان خیلی کمتر از تایل های سفالی است .

☑️ آندوویلا

▪️پوشش آندوویلا نوعی ترکیب مواد سلولزی و فیبری بازیافتی است که با رزین و رنگ دانه های طبیعی با فشار و حرارت بالا ساخته میشود. متریال این نوع از پوشش سقف شیبدار مناسب با استاندارد محیط زیست میباشد. مواد تشکیل دهنده ورق های اندوویلا به گونه ای است که دچار قارچ زدگی نمیشونددر شرایطی که روبت هوا زیاد باشد نمیپوسد .

به گونه ای میتوان گفت این ورق ها مادام العمر هستند.

☑️ آندولین

▪️ آندولین از ترکیب خالص الیاف طبیعی است جریان تولید با یک روش مخصوص ورقها ضمن تزریق بیتومن ، از درون رنگ می پذیرند . این رنگ ریزی به نحوی است که در سخت ترین شرایط ، رنگ آن ثابت می ماند. آندولین دچار پوسیدگی ، ترک خوردگی ، زنگ زدگی و نفوذ آب نمیشود . همچنین در برابر مواد بیولوژیکی و شیمیایی مقاوم است و در نتیجه طول عمر خوبی دارد .

☑️ تایل دکرا

▪️ تایل دکرا دارای استقامت و مقاومت بالایی است که تایید شده توسط محققین بر اساس استانداردهای جهانی است . این تایل ها از مزیت مقاوم بودن در برابر زنگ زدگی ، رسوب ، حریق و عایق رطوبتی برخوردار میباشند. همچنین به سهولت نصب میشوند و به راحتی قابل حمل اند.در برابر نور خورشید رنگشان ثابت میماند و در برابر آتش سوزی های شدید هم مقاومت میکند .

☑️ آکروتایل

▪️ آکروتایل ها که از جنس پلی وینیل کلراید pvc با پوشش رزین مهندسی هستند محصول تحقیقات آزمایشگاه آمریکا میباشند. مقاومت این نوع پوشش در برابر مواد شیمیایی ، باران اسیدی، آتش سوزی ، اشعه uv و وزن و فشار بالاست . همچنین عایق صوتی و حرارتی است و در فصول سرد ترک نمیخورد.

مدیریت  : حبیب سراج

 

 

 

 

شیب استاندارد سقف شیبدار , درصد شیب سقف شیروانی در شمال , حداقل شیب سقف شیروانی , سقف شیبدار مدرن ,