Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

ساخت ماکت تبلیغاتی نمایشگاهی بیلبورد گروه فنی هنری نوآوران مهر پارس

⚡️جدیدترین روش تبلیغاتی به منظور بازاریابی و جذب نمودن توجه مصرف کنندگان و خریداران استفاده از ماکت تبلیغاتی می باشد. در این روش برای معرفی کالا و تبلیغ نمودن آن در روش های مختلفی ماکت تبلیغاتی کالا تهیه شده و در نمونه های حجمی و بیلبوردی در هر فضای ممکن قرار داده می شود تا با اولین نگاه هر بیننده، به کمک ماکت تبلیغاتی کالای خود را به وضوح معرفی نماید.

⚡️ماکت های تبلیغاتی ابزار کارآمدی برای ارائه محصولات و دستاوردهای شما در نمایشگاه ها- همایش ها – استندهای تبلیغاتی – بیلبوردها و ….میباشند. در ساخت این ماکت ها انواع تکنیک ها و متریالها به کار میرود تا بهترین نتیجه با توجه به درخواست کارفرما بدست آید.

⚡️در ساخت این ماکت ها از تکنیک های مختلف مدلسازی استفاده میشود ولی روش رایج ساخت ماکت ها با ابعاد بزرگ استفاده از هسته فومی با روکش رزین برای ماکت های ایندور و فایبر گلاس با استراکچر فلزی برای ماکت های اوتدور که نیازمند مقاومت و ماندگاری بالا در برابر شرایط جوی میباشند استفاده میشود در این ماکت ها محدودیت ابعاد وجود ندارد و میتوان آنها را از ابعاد بسیار کوچک (رومیزی) تا ابعاد بسیار بزرگ طراحی و اجرا کرد.

🔴انواع ماکت تبلیغاتی

🔰ماکت های تبلیغاتی اجسامی شبیه سازی شده هستند که طرحی فانتزی دارند و دقیقا شباهتی با طرح اصلی خواهند داشت اما ماکت های تبلیغاتی در ابعاد و سایزی صدها برابر کالای اصلی ساخته می شوند. البته در مواردی هم ممکن است ماکت های تبلیغاتی به سفارش مشتری در حجمی کوچکتر از حالت اصلی و یا سایزی برابر با کالای مشخص شده ساخته شود. اما به طور کلی می توان گفت که ماکت های تبلیغاتی از نظر نوع ماکت ها به دو گروه اصلی تقسیم بندی می شوند. ماکت های پیش ساخته و ماکت های سفارشی.

🌀جنس ماکت های تبلیغاتی چیست؟

🔰ماکت های تبلیغاتی اشکال مختلف و کاربردهای مختلفی دارند که بسته به نوع کاربرد آن جنس ماکت تعیین می شود. مثلا بیلبوردها که همیشه در فضای باز و در مقابل نور شدید خورشید از طرفی زیر برف و باران هستند بدون شک باید از موادی ساخته شده باشند که در هرگونه شرایط جوی مقاومت قابل توجهی را از خود نشان دهند. اما ماکت های حجمی بسته به نوع کاربرد و فضایی که قرار است قرار گرفته شود در نمونه های فلزی، چوبی، پلاستیکی و مقوایی ساخته می شوند.

به مدیریت : محمدی

 

 

ساخت ماکت تبلیغاتی نمایشگاهی بیلبورد گروه فنی هنری نوآوران مهر پارس در تهران , ماکت تبلیغاتی , ماکت تبلیغاتی نمایشگاهی , بیلبورد  , گروه فنی هنری نوآوران مهر پارس در تهران , ساخت ماکت تبلیغاتی در تهران ,