Address & Contact

Our Address

رشت ، فلکه رازی ، نرسیده به خیابان شهید نظری ، نبش کوچه طالقانی ، کلینیک ساختمانی استیل بابک حیدری پور

نرده و حفاظ استیل سازان

🔹 ساخت و تولید انواع نرده استیل ، حفاظ استیل محکم با آلیاژ نقره ای

🔸 نرده های چوب ، استاتیک و نرده های آلومینیوم 

🔹 با پرسنل فعال و کوشا و کاربلد

🔸 پاسخگویی 24 ساعته تلفنی و حضوری

🔹 طراح و مجری انواع نرده های استیل و آلومینیوم

🔸 طراح و مجری انواع درب و حفاظ استیل

🔹 ساخت و اجرای پله های پیش ساخته استیل

✳️نرده استیل  

🔺نرده استیل به‌عنوان حفاظ در کنار پله‌ها استفاده می‌شود. استیل آلیاژی است که امروزه به‌طور کاربردی در هر مکانی از محیط اطرافمان استفاده می‌شود.نرده استیل یکی از انواع نرده می‌باشد که به دلیل زیبایی در طراحی و مقاومت در برابر رطوبت و شرایط آب و هوایی و زنگ نزن بودن استیل جایگزین بسیار مناسب و عالی نرده‌‌‌های کلاسیک می‌باشد.

🔺نرده استیل مدل‌ها و طرح‌‌‌های متنوعی دارد که بر اساس ظاهر داخلی و نمای ساختمان می‌توان از مدل‌ها و انواع مختلف آن استفاده کرد.نرده استیل برای حفاظت و ایمنی افرادی که در حال رفت و آمد از پله هستند در کنار دیوار و روی سنگ پله‌ها نصب می‌شود.نرده استیل به جز زنگ نزن بودن خصوصیت بسیار عالی دارد این است که شکل پذیر است و می‌توان در اشکال متنوع طراحی کرد.

🔺نرده استیل از آلیاژی در پایه آهنِ، که دارای مقدار حداقلی کروم است. آهن استفاده‌ شده در ساخت نرده دارای معایبی است اما با افزودن کروم به آهن، استیل به دست می‌آید که این عمل باعث مقاومت نرده استیل شما در برابر خوردگی‌ است.

مدیریت : آقای بابک حیدری پور 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

نرده استیل برنزی , تبلیغات نرده استیل , نرده و حفاظ استیل , عکس نرده استیل , نرده استیل طرح فرانسوی , نرده تراس استیل , نرده استیل طرح دار , پخش عمده نرده استیل , محاسبه قیمت نرده استیل , قیمت نرده استیل تراس , قیمت نرده استیل طلایی , قیمت نرده استیل ضد زنگ , قیمت روز نرده استیل راه پله , مرکز فروش نرده استیل , قیمت نرده استیل ارزان , نرده استیل ,