Address & Contact

Our Address

تهران،اسلامشهر،چهاردانگه،خیابان فارسیان ،نتهای خیابان گلزار،زارع ۳،پلاک ۱،تولیدی مبل سام

Telephone

تولیدی مبل سام در اسلامشهر تهران

✨تولید انواع مبلمان راحتی،کلاسیک،چوبی و فلزی
🔴ویژگی‌‌‌های مبل مناسب:

🛋 ارتفاع پشتی یک مبل خوب باید بگونه‌ای باشد که شانه‌ها و قسمتی از گردن را محافظت کند.

🛋 قسمت پشتی یک میل استاندارد باید بتواند گودی کمر را پوشش دهد.

🛋 ارتفاع مبل از سطح زمین باید به گونه‌ای باشد که پا‌ها نه چندان کشیده و نه خم شوند.

🛋 چنانچه رویه مبل از چرم تهیه شده باشد، باید از سطحی ناصاف جهت جلوگیری از تعریق برخوردار باشد.

🛋 قسمت‌های مختلف مبل باید نرمی‌استانداردی داشته باشند به گونه‌ای که نه آنچنان سفت باشند که باعث برهم زدن آرامش شوند و نه آنچنان نرم که قسمت‌های چوبی مبل لمس شوند.

🛋 وزن مبل یکی از ویژگی‌هایی ایست که باید به آن توجه شود. مبلمان منزل باید از وزن سبکی برخوردار باشند و حمل آن به سادگی میسر باشد.

🔴مبل راحتی

🔹در بین انواع مبلمانی که افراد برای منازل خود و همچنین محیط کار و غیره فراهم می کنند مبل های راحتی جزو آن دسته از مبل‌هایی هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند و تا حدود بسیار زیادی در بین مردم جا افتاده اند و خانواده ها تمایل دارند که حداقل یک دست از این مبلمان را در منزل خود در قسمت پذیرایی و نشیمن داشته باشند.

🔴مبل ال

🔹مبلمان مدرن ال شکل نیز یکی دیگر از مبلمان مدرن راحتی است که فضایی دنج و صمیمی را برای خانه های کوچک به ارمغان می‌آورد.مبلمان ال شکل اگرچه فضای کمتری را در خانه اشغال می کند اما جای بیشتری را برای نشستن در اختیار شما قرار می دهند.

🔹اگر گوشه های خانه تان به گونه ای است که نمی‌توان استفاده ی بهینه ای از آن داشت پیشنهاد می کنیم از مبل های ال شکل برای پر کردن این پرتی های خانه استفاده کنید تا هم از فضای خود به‌صورت بهینه استفاده کرده باشید و هم محیط خانه دلبازتر دیده شود.

🔴مبل چسترفیلد

🔹چسترفیلد سبکی از مبلمان راحتی است که تا چند سال پیش بیشتر در ادارات و شرکت‌ها به عنوان مبلمان اداری استفاده می‌شد. اما در سال‌های اخیر به خانه‌ها هم راه یافت. این مدل مبلمان اغلب با پارچه‌های پرزدار مانند مخمل و دکمه‌های زیاد و دسته‌های لوله‌ای شکل شناخته می‌شود. در برخی از مدل‌ها تمام سطح داخلی و بیرونی لمسه کاری شده و جلوه زیبایی به مبل‌ها می‌بخشد. در بعضی دیگر فقط قسمت داخلی و دسته‌ها رویه کوبی می‌شود.

به مدیریت:علی غلامی

 

 

 

 

 

مبل , مبلمان , انواع مبل در تهران , تولیدی مبل در اسلامشهر تهران , مبل راحتی در تهران , مبل کلاسیک در تهران , مبل چوبی و فلزی در تهران , قیمت انواع مبل در اسلامشهر تهران , ساخت و تولید انواع مدل های مبل راحتی کلاسیک چوبی و فلزی سام در تهران , تولیدی مبل سام در اسلامشهر تهران ,