Address & Contact

Our Address

مشهد،طوس۶۵،امام مهدی۶،یاس۵،پلاک۶۵

Telephone

صنایع چوب و ام دی اف کلاسیک

✨تولید انواع استند هایپر،میز رزین و انواع صنایع چوبی
🔸آموزش رزین و چوب

⭐️چوب انتخابی شما با در نظر گرفتن به ابعاد قالب باید برش داده و رنده نمایید تا سطحی صاف و یکدست داشته باشند. دقت کنید که ارتفاع قطعات چوبی حداقل ۲ سانتی متر از ارتفاع قالب کمتر باشد . نهایت زیبایی زمانی است که تمامی قطعات با ارتفاع یکسانی بریده شده و داخل قالب قرار داده شوند.

⭐️چوب ها باید قبل از استفاده درکار باید حداقل ۴۸ ساعت داخل خشک کن قرار بگیرند حتی اگر چوب ها خشک باشند به هیچ عنوان از چوب هایی که خیس هستند برای کار با اپوکسی استفاده نکنید، از خشک شدن کامل چوب تا مرکز آن مطمئن شوید در غیر اینصورت کار های شما با مشکلات زیادی رو به رو خواهد شد .

⭐️اپوکسی کاملا حساس به رطوبت و آب می باشد و می تواند کار شما را کاملاً خراب کند و مشکلاتی از قبیل: خشک نشدن یا آدامسی شدن اپوکسی، قبل از اینکه کار خود را اجرا کنید اگر چوب شما دارای رگه بود حتماً آن قسمت ها را با اپوکسی پر کنید و هیچ رگه ی خالی نباید روی چوب بماند.

🔸مراحل ساخت میز با رزین به چه صورت می باشد؟

⭐️ قدم اول: باید قالب مناسبی برای این کار استفاده گردد
⭐️ قدم دوم: باید روش رزین اپوکسی را در این کار اجرا کرد.
⭐️ قدم سوم: باید کارگاه مناسبی برای این کار آماده کنید
⭐️ قدم چهارم: باید قطعات چوب و لوازمی که برای ترکیب با اپوکسی چوب است را تهیه کرد.
⭐️ قدم پنجم: ابتدا باید لایه ی اولیه رزین اپوکسی را در قالب ریخت و همچنین موارد مهم و کلیدی را رعایت کرد تا به لایه های دیگر کار رسید و سر انجام کار به پایان می رسد.

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
🔴استندهای فروشگاهی

⭐️استفاده از استندهای فروشگاهی و هایپری امروزه راهی بهینه برای تبلیغات محصولات جدید و مهم در فروشگاه های زنجیره ای و حتی فروشگاه های کوچک است. تفاوتی نمی کند که چه محصولی را قصد دارید به فروش برسانید، بهره بردن از استند های فروشگاهی در انواع متفاوت آن می تواند روی تبلیغات شما و فروش شما تأثیر مستقیم داشته باشد.

⭐️استندهای تبلیغاتی امروزه در شکل های متفاوت و اندازه های متفاوتی تولید می شوند. مزیت مهم این ابزار، این است که می توان از آن ها به عنوان دکوراسیون فروشگاه نیز استفاده کرد.در طراحی و ساخت استند های فروشگاهی می توان از متریال های متفاوتی استفاده کرد؛ که انتخاب مادۀ مورد استفاده در زیبایی، ظرافت، پایداری و کاربرد این ابزار تأثیرگذار است.

⭐️معمولاً جهت طراحی و ساخت استند چند عامل کلی را در نظر می گیرند. نخست اینکه از stand قرار است در چه مکانی استفاده کرد و چه محصولی را در آن به نمایش گذاشت. دوم اینکه هزینه های ساخت استند فروشگاهی و شکل طراحی آن لازم است در نظر گرفته شود. همچنین عواملی مثل زیبایی این ابزار و تناسب آن با محیط فروشگاه نیز از دیگر موارد مهم در طراحی و ساخت استند فروشگاهی است.

⭐️در تولید این ابزار، تنوع شکل طراحی stand نیز اهمیت ویژه ای دارد. برای مثال می توان این ابزارها را به صورت چرخان، ایستا، رومیزی یا دیواری تولید کرد؛ که انتخاب نوع طراحی بستگی به سفارش کارفرما و مهارت تولید کننده دارد.

🔸از جمله موادی که در ساخت استند های فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

🔸پی وی سی
🔸آلیاژهای فلزی
🔸مقوا و یا کارتن پلاست
🔸آکریلیک
🔸چوب یا سایر محصولات چوبی مثل ام دی اف
🔸پلی استایرن و دیگر پلیمرها

❇️به کار گیری چوب و محصولات چوبی در دکوراسیون منازل روز به روز طرفداران بیشتری پیدا میکند. از دلایل عمده ای که از چوب در چیدمان خانه استفاده می کنند زیبایی و سادگی و ایجاد حس زندگی و طبیعت را می توان اشاره کرد اما هنرهای رزین و وود آرت (Wood Art) ساخت میز رزین و چوب امروزه بسیار پر طرفدار می باشد.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
کابینت

⭐️هر چه سیستم داخلی آشپزخانه شما زیبایی بیشتری داشته باشد در نمای کلی خانه تاثیرگذارتر خواهد بود و آشپزخانه‌ها جزو پر کاربرد ترین قسمت‌‌‌های هر خانه هستند و محور اصلی خانه به نحوی آشپزخانه آن است و در قسمت آشپزخانه هم مهمترین عنصری که وجود دارد کابینت‌ها هستند و در نگاه اول هر مخاطبی در فضای آشپزخانه متوجه کابینت‌ها و مدل آن‌ها می‌شود پس باید دقت زیادی در خرید کابینت‌ها به خرج دهید.

⭐️کابینت‌ها با توجه به متریالی که در ساخت آن‌ها به کار می‌رود انواع مختلفی دارند که هر نوع از آن‌ها متناسب با سبک خاصی از آشپزخانه می‌باشد و شما می‌توانید با توجه به بودجه ‌ای که در اختیار دارید و فضایی که در دسترس شما می‌باشد و همچنین سبک اصلی دکوراسیون خانه نوع کابینت و مدل آن را انتخاب کنید.

⭐️کابینت هایی که از چوب در ساخت آنها استفاده شده است، با طراحی‌‌‌های زیبایی که دارند می‌توانند آشپزخانه شما را به شکل اصیل و قدیمی‌و البته زیبا تبدیل کنند.

به مدیریت:محسن صولتی

 

 

 

صنایع چوب , صنایع چوب در مشهد , صنایع چوب و ام دی اف کلاسیک در مشهد , ساخت استند فروشگاهی , ساخت میز رزین , انواع کابینت , ساخت و تولید تخصصی استند هایپر و میز رزین صنایع چوب و ام دی اف کلاسیک در مشهد , هزینه ساخت میز رزین , هزینه ساخت استند هایپری در مشهد ,