ساخت و تولید گیوتین قیچی،نورد پروفیل و چرخ حلبی ماشین سازی عبدالله زاده در تهران

?تولید و ساخت نورد صفر زن،خم کن،گیوتین قیچی و نورد پروفیل

شماره های تماس:

09121064304

02155367866

02155367867

https://www.abdollahzadehco.com/
?نورد صفرزن ورق 

?این نوع ماشینهای نورد صفرزن بسیار مناسب جهت رول کردن ورقهای سبک ونیمه سبک که نیاز به دایره کامل دارند ساخته شده در این نوع ماشینها دوغلطک بر روی هم سوار میشوند که ورق را نگه میدارند وغلطک پشتی کار باردهی را انجام میدهد به این دلیل که غلطک پشت ورق را از نقطه صفر شروع به گرد کردن میکند.

?و دایره کامل میدهد به این دستگاه نورد صفرزن میگویند این ماشین در صنایع عایقکاری ،فیلترسازی،وغیره کاربرد دارد.در سایزهای مختلف از ورق ۵/.تا۶ میلیمتر به طول های ۵۰سانت تا دومتر قابلیت سفارش دارد.

?نورد ورق

?دستگاه های نورد ورق هیدرولیک وگیربکسی،نورد گیربکسی ،رول ۳غلطک،نورد ورق این نوع ماشینهای نورد ۳ غلطک جهت رول کردن ورقهای سنگین کاربرد دارد.کارکرد این نوع نوردها بصورت سه غلطک به حالت مثلث میباشد که غلطک بالا به وسیله ۲ عدد جک هیدرولیک بر روی ورق بار وارد میکنند و ۲غلطک پایینی با چرخش چپ وراست به ورق فرم میدهند.

?در انتهای این نوردها شفتهایی تعبیه شده که با سفارش قالبهای مختلف میتوانند نبشی،سپری،پروفیل وغیره را گرد میکنند این مدل نوردها از سایز ۱ تا ۵ متر با ضخامت ۴ میل تا ۴۰ میل قابل سفارش مییاشند.

?نورد لوله وپروفیل

?این نوع از ماشینها جهت نورد کردن انواع لوله،پروفیل،نبشی،وتیرآهن وغیره میباشد.عملکرد این نوع از نودها بصورتی هست که قطعه کار در. بین سه غلطک که هر سه بصورت هم زمان چرخش دارند. قرار میگیرد.

?وغلطک بالایی با جک هیدرولیک باردهی انجام میدهد وبا حرکت چپ وراست کردن هر  سه غلطک قطعه کار. بصورت دایره ونیم دایره واسپیرال در میاید این نوع نوردها بصورت چهار تیپ ساخته میشوند شفت۶۰ قابلیت نورد پروفیل تا ۵۰ را دارد شفت ۹۰ نورد پروفیل ۸۰ لوله۳ اینچ نوردشفت ۱۰۰ نورد پروفیل۱۰۰ لوله ۴ اینچ تیراهن ۱۸.نورد شفت ۱۲۰ نورد پروفیل۱۲۰ لوله ۵ اینچ تیراهن ۲۴.

 

?خمکن فول اتوماتیک 

?این نوع از ماشینها جهت خم کردن ورقهای فولادی با جکهای هیدرولیك ساخته شده کارکرد این نوع خمکن ها بصورتی طراحی شده که دارای دو عدد فک میباشد.فک پایینی ثابت وفک بالا متحرک با یک هیدروموتور و پیچ چپ وراست جهت گرفتن ورق و یک پیشخوان متحرک در جلوی دستگاه که با دو جک هیدرولیک در داخل پایه ها بالا وپایین میشود.

?و ورقها را به اندازه های دلخواه اپراتور خم میکند این مدل خمکن دارای سه عدد تیعه فولادی ماشین کاری شده میباشد این نوع خمکنها در سایزهای مختلف از ۲ متر تا ۳ متر. و ضخامت ۲ میل الی ۵ میل ساخته میشود.

?خمکن ورق دستی و نیمه برقی 

?این نوع ماشین جهت خم کردن ورقهای سبک کاربرد دارد.این نوع خمکنها از دو پایه ریختگری چدنی ساخته شده و دارای ۲ عدد فک میباشد فک پایین ثابت وفک بالا متحرک برای گرفتن ورق ودر جلوی دستگاه یک پیشخوان تعبیه شده که با حرکت رفت وبرگشت ورق را خم میکند.

?در این مدل حرکت پیشخوان بصورت دستی میباشد در مدلهای نیمه برقی حرکت فک بالا با موتور گیربکس وپدال چپ و راست انجام میشود. این مدل خمکنها قابلیت خم از ۱۰ درجه تا ۱۲۰ درجه را دارد.

 

?گیوتین هیدرولیک قیچی ورق بر هیدرولیك

?این نوع ماشینها جهت برش ورقهای سبک ونیمه سبک ساخته میشود.دارای ۲ عدد پایه فولادی سوراخکاری شده و ۲ عدد فک میباشد فک پایین ثابت و فک بالا متحرک بالا وپایین میشود حرکت فک بالا با انتقال نیرو از گیربکس به چرخدنده و از چرخدنده به میلگاردان و از گاردان به ۲ عدد لنگ که متصل میشوند به فک بالا کار میکند.

?ودارای یک قرار عقب جهت تنظیم اندازه برش میباشد تابلو برق ۳ حالته تک ضرب،رگباری وتنظیم تیغ است این نوع گیوتین ها در سایزهای ۱ متر تا۳ متر و قدرت برش ۱ میل تا ۶ میل ساخته میشوند

?گیوتین هیدرولیک قیچی ورق بر هیدرولیك 

?این نوع از ماشینها جهت برش ورقهای سنگین با استفاده از مکانیزم روغن ساخته میشوند.دارای دو عدد پایه ماشین کاری شده ۲ عدد فک میباشند فک پایین بصورت ثابت و فک بالا با فشار دو عدد جک هیدرولیک بر روی ورق فشار وارد میکنند بعد از عملیات برش ۲ عدد جک در پایین فک را به سمت بالا هدایت میکنند.

?به اصطلاح دستگاه چهار جک هست ۲جک رفت و۲ جک برگشت قرار عقب این دستگاه طبق سفارش دارای دو عدد پیچ بالسکرو هست که با یک سرور موتور از تابلو برق فرمان میگیرد جهت برش اندازه های مختلف با دقت بالا این دستگاه در سایزهای مختلف از یک متر تا شش متر و قدرت برش از شش میل تا سی میل ساخته میشود.

?چرخ حلبی زیگ 

?این نوع ماشینها جهت فرم دهی بر روی ورق مصرف میشوند.در این نوع ماشینها ۲عدد شفت تعبیه شده که شفت پایین ثابت وشفت بالا بصورت عمودی با پیچ تنظیم بالا وپایین میشود تا روی ورق بار وارد کند. هر دوی شفت ها بصورت چپ و راست چرخش دارند با چرخدنده های متصل به انها این ماشین دارای قالبهای متعددی هست که هر کدام یک فرم وشکل روی ورق ایجاد میکنند.

?از قبیل چند سایز رخ ،خم کردن ورق ،برش ورق و دندانه کردن ورق و بیشتر در صنایع عایقکاری ،لوله بخاری وکانال سازی مصرف دارد در. سایزهای مختلف از ۰/۸ تا ۲/۵ میل ساخته میشود. که هم برند ایرانی وهم ترکیه ای در بازار موجود میباشد.

?گردبر (گسکتبر)

?این ماشینها قابلیت برش ورق بصورت گرد را دارند.این ماشینها دارای یک کمان متحرک برای برش سایزهای مختلف و ۲ عدد تیغه که بر روی هم قرار دارند ساخته شده که به تناسب ورق مورد نیاز فیلرگیری میشوند. هر دو تیغه به وصیله یک جفت چرخدنده متحرک هستند. این ماشین هم به صورت دستی و هم بصورت برقی ساخته میشوند.

?دارای یک سوزن پرگار میباشد که نوک سوزن درمرکز دایره قرار میگیرد وبا چرخش تیغه ها ورق مربع را برش میدهد وگرد میکند در سایزهای یک میل تا چهار میل از قطر ۵۰ سانت تا ۱/۵ متر ساخته میشوند این مدل گردبر ها هم ساخت ایرام وهم ساخت ترکیه موجود میباشد.

?دریل رادیال 

?این مدل ماشین ها قابلیت سوراخکاری بر روی مقاطع فولادی را دارند.در این مدل از دریل ها قطعه کار بروی میز ثابت دستگاه بسته میشوند وبرای فرایند عمل سوراخکاری نیاز به جابجایی قطعه کار نیست بلکه کلگی دستگاه با حرکت عمودی رفت وبرگشت متحرک است وجا به جا میشود و بصورت برقی کلگی دستگاه بالا و پایین میشود.

?کار کردن با این نوع دریل بسیار کار سوراخکاری را راحت میکند. با یک گیربکس چند دنده دور دستگاه بسته به نیاز اپراتور کنترل میشود در حال حاضر نمونه چینی این دستگاه در بازار موجود میباشد. در سایزهای بازو ۸۰ سانت مورس ۳۰ و بازو ۱۶۰ سانت موس ۵۰.

?اره نواری 

?این ماشینها قابلیت برش کلیه مقاطع فولادی و استیل را دارند.این ماشینها دارای دو عدد فلکه هستند که تیغ اره بروی انها سوار هست و این فلکه ها با یک موتور گیربکس به چرخش در میایند. ودستگاه شروع به برش کاری میکند دارای یک گیره میباشد که در مدلهای مختلف ساخته میشوند بصورت دستی یا با جک هیدرولیک باز وبسته میشوند.

?در مدل فول این ماشینها مکانیزم فیلر برقی وجود دارد که خود دستگاه قطعه کار را به سمت جلو طبق فرمان وسایز از قبل تنظیم شده هدایت میکند و سرعت دستگاه نیز قابل تنظیم هست برای انجام دقیق ترین وصاف ترین برش بدون پلیسه مقاطع فولادی از اره نواری. استفاده میکنند که در سایزهای ۳۲۰،۳۵۰،۵۵۰ویک متر موجود میباشد.

به مدیریت:عبدالله زاده

 

 

 

 

تولید نورد صفر زن در تهران , تولید خم کن فول اتوماتیک در تهران , ماشین سازی عبدالله زاده در تهران , ماشین سازی عبدالله زاده , ساخت نورد صفر زن , ساخت گیوتین قیچی در تهران , ساخت نورد پروفیل در تهران , ساخت چرخ حلبی در تهران , نورد پروفیل , گیوتین قیچی , نورد صفر زن , ماشین سازی ,  نورد صفرزن , نورد ورق , نورد پروفیل , خمکن فول اتوماتیک خمکن دستی گیوتین الکترومکانیک گیوتین هیدرولیک , چرخ حلبی(زیگ) , گردبر , اره نواری , لاک فرم , دریل رادیال ,