Address & Contact

Our Address

رشت

Telephone

ساخت و فروش دستگاه رابیتس پارسیان

⚙️ طراحی و ساخت و آموزش نصب مدرن ترین خط تولید دستگاه رابیتس

⚙️ سیستم نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک در مدل های هیدرولیک ، پنوماتیک و گیربک با خروجی های متفاوت

⚙️ ارائه خدمات و محصولات در سراسر استان گیلان

⚙️ رابیتس یک ﻣتریال ساختمانی است ﻛﻪ ﻣﺼﺎرف زیادی مخصوصا در ﺳﺎﺧﺖ و ﺳﺎز دارد.

⚙️ راﺑﻴﺘﺲ تنوع زیادی در نوع دارد و این مسئله سبب شده است که ﻛﺎرﺑﺮدﻫﺎی مختلفی هم داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ. از ﭘﺮﻛﺎرﺑﺮدﺗﺮﻳﻦ ﻣﺼﺮف ﻫﺎی راﺑﻴﺘﺲ،تولید ﺳﻘﻒ ﻛﺎذب اﺳﺖ به علت اینکه در این از راﺑﻴﺘﺲ اﺳﺘﻔﺎده ﻣﻴﺸﻮد ﺑﻪ آن ﺳﻘﻒ ﺑﻨﺪی راﺑﻴﺘﺲ می گویند.راﺑﻴﺘﺲ یک ﺻﻔﺤﻪ ﻓﻠﺰی و ﻳﺎ ﺗﻮر ﻣﺸﺒﻜ می باشد که از ورق گالوانیزه تهیه می شود.

⚙️ ﺑﺎ تعدادی ﻋﻤﻠﻴﺎت فیزیکی مثل ﭘﺮﺳﻜﺎری و ﻛﺸﺶ روی ورق ﻫﺎی ﮔﺎﻟﻮاﻧﻴﺰه اﻳﻦ ﺻﻔﺤﺎت ﺑﻪ راﺑﻴﺘﺲ ﺗﺒﺪﻳﻞ ﻣﻴﺸﻮﻧﺪ.به دلیل اینکه ورق های گالوانیزه زنگ نمی زنند و برای مدت زیادی ماندگار هستند رابیتس از این فلز ساخته می شود. رابیتس ها به شبکه های توری و یا نبشی زیر خود متصل میگردند.

⚙️ رابیتس اﻧﻌﻄﺎف ﭘﺬﻳﺮی بالایی دارد و به همین علت میتوانیم برای ایجاد سطوح منحنی،صاف و یا ایجاد طرح های مختلف از آن استفاده کنیم. ﺗﻘﺮﻳﺒﺎ با رابیتس هر طرحی میتوانیم به وجود بیاوریم .

⚙️ ﻣﺎﻧﻨﺪ انواع آرک و یا ﮔﻞ ﻫا و طرح های سقف و ﺑﻪ دلیل ﺳﺎﺧﺘﺎر ﺧﻮب ﺷﺒﻜﻪ ای ﻛه رابیتس دارد ﻣﻴﺘﻮانیم ﻣﻼت ﻫﺎ را روی آن بچسبانیم و در ﻫﺮ ﺑﺮگ راﺑﻴﺘﺲ ﺗﻌﺪادی ﺳﺘﻮن ﻳﺎ ﭘﻞ وﺟﻮد دارد که در اﻣﺘﺪاد طولی آن ﻗﺮار دارﻧﺪ و ﺗﻌﺪاد اﻳﻦ ﺳﺘﻮن ﻫﺎ ﻣﻴﺘﻮاﻧﺪ ۱۳،۱۱،۹ ﺳﺘﻮن ﺑﺎﺷﺪ. ﺑﻴﻦ ﺳﺘﻮن ﻫﺎ ﭼﺸﻤﻪ ﻫﺎ ﻗﺮار دارﻧﺪ ﻛﻪ ﻳﺎ ﺳﻪ ﭼﺸﻤﻪ ﻣﻴﺒﺎﺷﺪ ﻳﺎ دو ﭼﺸﻤﻪ ،راﺑﻴﺘﺲ ﻫﺎ ﺑﺮ اﺳﺎس وزن و ﺗﻌﺪاد ﭘﻞ ﻫﺎ ﻧﺎﻣﮕﺬاری می شوند.راﺑﻴﺘﺲ ﻫﺎ در ﻋﺮض ۶۰ سانتیمتر و طول ۲۴۰ ﺳﺎﻧﺘﻴﻤﺘﺮ تولید می شوند، ﻛﻪ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ وزن ﻃﻮل آن ﻛﻤﻲ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﻣﻴﻜند.

مدیریت : آقای جواد رشیدی

قیمت محصولات رابیتس , دستگاه پرس رابیتس , کارخانه های تولید رابیتس , وزن رابیتس , قالب رابیتس , تولیدی رابیتس ,