تولید و فروش قایق تندرو شکاری،قایق پدالی فرمان دار،قایق لوکس صیادی،قایق سازی نیکان بابلسر مازندران 

?ساخت و تولید انواع قایق های تفریحی و لوکس، قایق های صیادی، لنج مسافربری گردشگری، لنج صیادی، قایق های پدالی، پدالو قو و اردکی ۲ نفره و ۴ نفره 
?اجرای پروژه های ساخت مصنوعات فایبر گلاس، کابین سفری، استخر های خانگی، طراحی شناور های دریایی ، آب بندی استخر های بتنی، ،،،
?قایقهای چوبی 

?قایقهای چوبی زمانی رایج ترین و با کیفیت ترین قایقها، پیش از ساخت قایقهای فایبر گالس بودند. قایق چوبی نیازمند چوب‌‌‌های ویژه گران و با کیفیت است. ساخت این قایق بین سه هفته تا یک ماه به دراز می‌کشید.

?ساخت قایقهای چوبی سبک، بخشی از این هنر بود که فقط می‌توانست به کوشش صنعتگران با تجربه و زبده انجام شود. از دیگر معایب قایقهای چوبی، نگهداری بسیار حساس و جابجایی آنهاست. باور رایجی در این بین وجود دارد که این نوع از قایقها، بسیار زود صدمه میبینند و بسیار سخت تعمیر می‌شوند کمه تاحدی درست است.

?قایقهای فایبرگلاس 

?قایقهای کایاک و کانوی فایبر گالس، سبک وزن و محکم اند. هر دو دارای کیفیتی مطلوب و همراه با سطح تکنیکی خوب هستند. این قایقها برای مصارف مختلفی، مانند مسابقات، تمرین و مدارس قایق رانی ساخته می‌شوند. قایقهای نوع فایبرگالس نیز آسیب پذیرند و نیاز به مراقبت بیش تری در هنگام استفاده نیاز دارند.

?قایق‌‌‌های کربنی یا کامپوزیت 

?استفاده از موادی، همچون کربن و کامپوزیت‌ها و تلفیق آنان با فایبر گالس گرایشی نوین است. این مواد دارای مزایای همسان با فایبرگالس، اما قوی تر و سبک تر و بسیار گران قیمت تر هستند.

?پلی استر چنان چه در معرض آب و اشعۀ فرابنفش، به ویژه آب دریا قرار گیرد آسیب می‌بیند. بدین منظور، این نوع از قایق، از طریق الیه خارجی محافظتی و یک الیۀ داخلی دیگر پوشانده می‌شود. بنابراین، نگهداری مناسب از این الیه‌ها، در مدت زمان عمر مفید قایق موثر است.

?قایق‌‌‌های لوکس تفریحی  

?یا همان یات‌ها (yacht) دسته ای از شناور‌ها هستند که غالبا مالکیت شخصی داشته و امکانات رفاهی بسیار لوکسی در آنها وجود دارد و داخل آنها گاها همانند لوکس ترین خانه‌ها مجهز به چندین اتاق خواب و سرویس بهداشتی و حمام میباشد.

?این دسته از شناورها درسایز‌‌‌های مختلف (از ۶ متر به بالا) و با مدلهای بسیار متنوعی وجود دارند و شاید از برخی جهات با قایق‌‌‌های کاری مشابه باشند اما از نظر کارایی کاملا متفاوت هستند.

?قایق‌‌‌های کاری 

?از نظر ساخت و امکانات تمرکز بیشتری به روی کاری که قرار است انجام بدهند و برای ان ساخته شده اند دارند ( مسافر بری، باربری، یدک کش ماهیگیری و…) و امکانات رفاهی و لوکس بودن چندان برای این دسته در اولویت نیست.

?اما یات‌ها کاملا برخلاف قایق‌‌‌های کاری اولویتشان امکانات رفاهی، اقامتی و زیبایی ظاهری شناور میباشد.نکته مهمتر این تفاوت‌ها اینست که در سایز‌‌‌های مشابه معمولا قایق‌‌‌های لوکس تفریحی قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع شناور دارند.

به مدیریت:مهندس شاهی 

 

قایق پدالی سه نفره

 

قایق دو موتوره گلف

 

قایق فرمانی وینر۱۷فوت

 

قایق پدالی دونفره کابین دار

 

موتور قایق یاماها ۷۵ اسب بخار

 

قایق مینی کولاک ۱۵فوت

 

قایق اورینگ یک نفره

 

جلیقه نجات قایق

 

قایق نجات ۴نفره

 

قایق کاپیتان ۱۷فوت

 

قایق نجات ۳نفره

 

قایق وینر۲۰ فوت

 

ساخت و فروش قایق تفریحی , لنج مسافربری , ساخت و فروش لنج مسافربری , ساخت و فروش قایق صیادی , قایق سازی نیکان در بابلسر مازندران , قایق سازی نیکان , هزینه ساخت قایق در بابلسر , جلیقه نجات , قایق 4نفره , قایق اورینگ یک نفره , قایق پدالی دو نفره , قایق پدالی 3 نفره , قایق , لنج , قایق نجات ,