ساخت و نصب ساندویچ پنل سردخانه زنگنه 

💠 احداث راه اندازی سردخانه زنگنه 💠 

➰ساندویچ پنل سردخانه

✅اجرای انواع سردخانه فریونی و آمونیاک
اجرای سردخانه زیر صفر و نگهداری و تونل انجماد
فروش و اجرای مواد پلی اورتان تزریق کاری
فروش و تعمیر کلیه یراق آلات درب های سردخانه‌ای و مشاوره رایگان نصب و اجرای صفر تا صد سردخانه با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت با ضمانت ۵ ساله
خدمات تعمیر نصب و نگهداری انواع سرد خانه های زیر صفر و بالای صفر انواع یخچال ایستاده، یخچال بستنی و تایپینگ
انواع یخچال فروشگاهی صنعتی و خانگی
راه اندازی و نصب صفر تا صد سردخانه زیر صفر و بالای صفر چیلر های برودتی تراکمی در هر تناژی در این مجموعه انجام می شود…..
این مجموعه با بیش از ۱۵ سال سابقه کاری کادری مجرب و متخصص در زمینه ساخت و تعمیرات سردخانه ،آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز در سراسر کشور می باشد.

 

سردخانه میوه چیست؟
نگهداری میوه و سبزیجات در سردخانه میوه باعث کُند شدن روند فساد و در نهایت افزایش عمر مفید میوه جهت مصرف می گردد. میوه پس از چیده شدن از درخت تحت تأثیر آنزیم های داخلی و رشد و تکثیر میکروارگانیسم های خارجی قرار میگیرد که نهایتاً منجر به فساد آن می گردد.

 

سردخانه میوه این فرآیند را تا سطح بسیار زیادی کُند کرده و تحت کنترل قرار می دهد. ساخت سرد خانه میوه به منظور نگهداری میوه جات در دما، رطوبت و اتمسفر مناسب انجام می شود. ساخت سرخانه میوه می تواند میزان عرضه را با بازار تنظیم نماید و همچنین برخی از میوه ها را به شکل چهار فصل مهیا کند.

 

 

 

مشخصات فنی سردخانه میوه
سردخانه میوه می تواند دمایی بین 18+ (برای رسیده کردن موز) تا 17- درجه سانتیگراد (برای نگهداری رطب) داشته باشد. در زیر به صورت تیتروار به مشخصات فنی سردخانه میوه جات اشاره شده است.

دمای سرد خانه میوه برای بیشتر میوه جات و سبزیجات بین 1- تا 5 درجه سانتیگراد می باشد.
در سرد خانه میوه علاوه بر دمای نگهداری محصول، رطوبت و تهویه مناسب نیز باید مد نظر قرار گیرد.
سیستم سرمایشی سردخانه میوه می تواند از نوع فریونی یا آمونیاکی باشد.
ساخت سردخانه میوه از 5 تن تا 50/000 تن قابل سفارش می باشد.
عایق سردخانه میوه از نوع ساندویچ پانل پلی یورتان 10 سانتیمتر با دانسیته 40 کیلوگرم بر متر مکعب با دو رو ورق گالوانیزه رنگی می باشد.
رطوبت سردخانه میوه باید متناسب با نوع میوه دپو شده در سردخانه تأمین و کنترل شود.

شرایط اتمسفر سردخانه میوه
میوه ها موجودات زنده هستند و مانند سایر موجودات زنده اکسیژن تنفس کرده و دی اکسید کربن بازدم می کنند. از زمانی که میوه از درخت چیده می شود با تمام مواد غذایی که از پیش دارد و اکسیژنی که ما در اختیارش می گذاریم زنده می ماند.

اگر سطح میزان اکسیژن از 2 درصد کاهش یابد باعث ایجاد فرآیند تخمیر در میوه شده و قند میوه به الکل و دی اکسید کربن تجزیه می شود و باعث ایجاد طعم نامطلوب در میوه می گردد. همچنین افزایش سطح دی اکسید کربن در هوای پیرامون میوه تا مرز 5 درصد باعث گندیدگی و فساد آن می گردد.

 

تجهیزات سردخانه میوه
سردخانه میوه و سردخانه سبزی نیازمند تجهیزات متعددی می باشد تا بتوانند به خوبی دما، رطوبت و تدابیر بهداشتی لازم را برآورده کنند. قیمت سردخانه میوه و سردخانه سبزی متناسب با نوع و میزان کیفیت تجهیزات متغیر می باشد. در ادامه تجهیزات اصلی سردخانه را معرفی کرده و مختصراً راجع به آن توضیح داده ایم.

 

عایق سردخانه میوه
برای انتخاب عایق دمایی و رطوبتی مناسب ابتدا باید دما و رطوبت نسبی سردخانه میوه را با توجه به نوع محصول تعیین نمود. عایق ها انواع متنوعی دارند ولی امروزه برای عایقکاری سردخانه میوه معمولاً از مواد پلی یورتان استفاده می کنند.

از ساندویچ پانل پلی یورتان با ضخامت مناسب برای ساخت دیوارها و سقف استفاده می شود. همچنین از فوم پلی یورتان تزریقی برای عایقکاری لوله های سرد خانه میوه آمونیاکی استفاده می شود.

 

💠 نصب سوله

💠 نصب سوله آخرین مرحله از مراحل ساخت سوله می باشد. نصب سوله عبارت است از اتصال اجزای سوله به یکدیگر در محل اجرای سوله. اتصال اجزای سوله نیز به دو روش صورت می پذیرد: یا توسط پیچ و مهره و یا توسط جوشکاری که این امر بسته به نحوه ی طراحی سوله تعیین می گردد.

💠 نصب سوله نیز مانند طراحی سوله باید توسط متخصصین این امر صورت گرفته و تمام نکات و استانداردهای نصب سوله رعایت شود. در صورتی که استاندارد های نصب سوله رعایت نشود، امکان به بار آوردن خسارت های جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت. شرکت مهندسی رهنما سازه فولاد صنعت با متخصصین حرفه ای و با تجربه ، عملیات نصب سوله را با رعایت تمام استانداردها و جزییات کار و بالاترین کیفیت به انجام می رساند.

💠 مراحل نصب سوله

💠 همان طور که گفتیم پس از طراحی و ساخت سوله نوبت به نصب سوله می رسد. اولین مرحله از مرحله نصب سوله انتقال اجزا و اسکلت سوله ساخته شده به محل احداث سوله می باشد.

⚜️به طور کلی مراحل نصب سوله را می توان به شکل زیر خلاصه کرد:

💠 اجرای فونداسیون یا پی جهت نصب سوله
💠 نصب ستون های سوله
💠 نصب رفترها
💠 نصب لایه ها و پرلین ها
💠 گونیا سازی سوله
💠 نصب قاب های سوله
💠 نصب پوشش سقف سوله
💠 انجام کارهای پایان نصب سوله

💠 کاربرد های ساندویچ پانل سردخانه ای

💠 جهت ایجاد سرد خانه در ساختمان های صنعتی ، کارخانه جات صنعتی و ساختمان های بزرگ ، سوپرمارکت ها انبار ها و صنایع مربوط
دامداری و کشاورزی و فروشگاه های صنایع سرد
مواد روزانه مورد مصرف هتل ها ، ورزشگاه ها و… از قبیل سبزیجات انواع میوه ها
تولیدی گل و گیاه ، تجهیزات پزشکی ، ازمایشگاه ها، بیمارستان ها

💠 مزایای ساندویچ پانل سردخانه ای:

💠 مقاوم دربرابر انتقال رطوبت
💠 مقاوم دربرابرحرارت
💠 مقاوم در برابر صوت
💠 ضخامت این ساندویچ پانل بر اساس کاربرد از 8 – 20 cm است

 

 

مدیریت : حسین زنگنه
09184859106
09331989089

 

 

 

طراحی و اجرای انواع سردخانه زیر صفر و نگهداری

 

نصب و تعمیرات انواع درب سردخانه

 

ساخت اجرای انواع سردخانه متحرک و ثابت

 

ساخت انواع سردخانه متحرک

 

نصب و اجرای انواع ساندویچ پنل سردخانه

سبک سازی سقف شیروانی , سبک سازی ساختمان , اجرای سقف سبک و ارزان , مزایای سقف سبک سازی , خدمات ساخت و تعمیرات سردخانه زنگنه در زنجان ,